Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pare pytan zwiazanych z zakupem


JuveFan

Rekomendowane odpowiedzi

W końcu chyba znalazłem "tą!" meggi! Ale jeszcze parę pytań na których odpowiedzi znależć nie mogę <ok>

- jezyk komputera jest francuski. Można metodą domową "przeflashowac" na polski? Z tego co wiem Meggi II phII ma juz polska wersję ... any hints?

- autko sprowadzone ponad rok temu..na dzien dzisiejszy ma 80 tys przejechane ale jedyne co mnie zastanawia, to dlaczego w tym silniku siedzi castrol? Przeciez renia kocha elfy. W cliaczu był elfik, w kazdej innej reni jaka widzialem, jezdzilem byl elfik...a przyjechala ponad rok temu do kraju z castrolem..hmm..any hints? :mrgreen:

- domyslam się ze tak jak w cliaczu przy zmianie radyjka na coś lepszego tracimy gorny wyswietlacz i sterowanie przy kierownicy (chyba ze za xxx eurosów sobie zamowie interfejsik)

 

fotka do pochwalenia się moim (prawdopodobnie ;)) przyszłym żelazkiem ;) . Dzięki z góry za odpowiedzi!

 

C8285292_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Język w ASO,

Może właściciel się nie lubił z ELF'em :-/

O radyjku znajdziesz na forum. Z tego co pamiętam można dokupić interfejs na alledrogo i wykożystać pilota. Ale radio musi mieć taką zdolność ;-)

Jaki rocznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem, grzebie szukam, oczopląsu juz dostaje <ok>

Meggi z 2006 roku. Będe musiał podjechac do Kellera (Gliwice) i zagadać o zmianę tego języka.

Tylko ten olejek w jakis sposób mnie niepokoi ... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli byl serwisowany w reno - to jedynie elf, taka umowa, chyba ze juz po gwarancji i poza aso, inne przypadki - przyjrzalbym sie autentycznosci przebiegu mocno - znaczy np. sprawdzil daty i kilometraz napraw gwarancyjnych w najblizszym ASO Renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2006 rok produkcji i przebieg 80 tysia.

Niby sprowadzone ponad rok temu z przebiegiem w okolicach 50 tysia. Niby niby niby...

Przeglady oczywiscie "u pana stasia" były robione..ale autko bardzo dobrze utrzymane, nic nie powycierane, no jak na 3-latka = igła.

Plus wlasciciel lubi renówki (jego trzecia) + clio jako 2 samochod. Dobrze mu z oczu patrzy <ok>

No risk no fun, nieprawdaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec pan Stasiu zalal castrolem i tyle, po sprawie.

 

no risk - pewno, pewno - ale fajniej sie ryzykuje z 80 tkm, niz np 180 tkm - przy dieslu potencjalny risk wtedy taniej wychodzi o kilka tysi w kieszeni

Tak czy siak - sprawdzilbym historie w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzil daty i kilometraz napraw gwarancyjnych w najblizszym ASO Renault.
mnie się to niestety nie udało.

Nic nie chcieli powiedzieć i koniec.

No risk no fun, nieprawdaż?
no niby tak jest ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem przebieg przy kazdym zakupie reno,nie zrobia Ci tego przez telefon ani nie wydrukuja, ale czy to bylo w Katowicach, Łodzi, czy tez Wawie - nie robili w ASO zadnego klopotu jak o to poprosilem - potrzebny byl tylko VIN auta - na jego podstawie sprawdzane sa daty i km potencjalnych napraw gwarancyjnych. Przeglady z ksiazki przegladow sprawdzisz tylko w serwisie, ktory je wykonywal - tez mi sie to ostatnio udalo dzwoniac do serwisu Reno na Slasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mareks 1234, no mnie olali w Krakowie. Stwierdzili, że nic nie mogą sprawdzić, że nie ma takiej technologii. Może coś pod stołem szefunio chciał przytulić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wazne jest co pisalem - wglad do ichniego systemu w kazdej stacji ASO - maja do danych napraw gwarancyjnych. Zas do przegladow okresowych, napraw pogwaranycyjnych - tylko w stacji, gdzie to wykonywano. Wiec jesli np na gwarancji wymieniono (jak u mnie) galke zmiany biegow - to widza to w kazdym systemie w kazdej ASO. A jak moje auto mialo przeglad (wymiana oleju itd) w ASO na Slasku - to naprawe widza ta moga Ci potwierdzic tylko w danym ASO. Tak wynika z mojej praktyki, wydaje mi sie ze sie nie myle. Byc moze w systemie ogolnym sa jeszcze jakies informacje extra poza naprawami gwarancyjnymi i wyposazeniem - tego juz nie dochodzilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i stało się.

meggi jest moja :mrgreen:. Poniewaz jest po clio jest to moje drugie "reno" spodziewalem sie czegos niespodziewanego ;)...no i juz mam! podczas powrotu od poprzedniego wlasciciela do domu, zauwazylem ze cos licho swiecą swiatełka <ok>

No i dzis w piękny niedzielny dzionek akcja wymiana zarówek ;) boze..kocham renault. Myslicie ze dostane odszkodowanie za połamane nadgarstki?

 

Ale i tak jest super ;) przejscie z cliacza do meggi II to jak wyrzucenie starego atari xl i podpiecie pod wielkiego LCD xboxa 360.

 

Za taka kase, z takim wyposazeniem = obłędna fura.

Teraz tylko zarówki, letnie kapcie, użeranie sie ze skarbówka i rejestracją i można jezdzić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<ok>:!:

i zobacz jak ładnie lakier zmienia kolor pod różnym kątem słońca.

Odszkodowania nie dostaniesz, ale spoko. Poczekaj jak padnie przedni kierunkowskaz :mrgreen:

Patrzę na foto i zazdrość aż bulgoce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!