Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wymieniona przekładnia i co dalej?


Rekomendowane odpowiedzi

witam!"scenic 1,9 dci"

 

Jest tak:przekładnia(ze wsp.)po regeneracji założona w ASO (Fraancuska serwisowa 1800 PLN jak by kto pytał :-) ) i teraz zaczynają sie schody! Wszystko równo założone, koła do jazdy na wprost, kierownica prosto drążki równo. Panowie skręcili zrobili geometrie i jak kręcimy kierownicą to jest na jedną stronę 12 obroru mniej niż na drugą(w lewo 2 pełne obroty w prawo 1.5 obrotu) objawia się to tym,że w prawo średnica zawracania jest o jakieś 1.5m większa.Panowie w ASO mają gwoździa zresztą ja też. Może ktoś coś podpowie???

z góry dzięki ! pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może źle ci kierę ustawili, np nie jest do końca na wprost na wieloklinie na kolumnie

 

u mnie jest tak że kierę da się zamontować tylko w 3 pozycjach: poprawnej . +120 stopni i -120 stopni więc może tu jest błąd, po takiej zamianie też trzebaby zbieżność całą ustawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

kierownice właśnie"przerabialiśmy" dzisiaj podobno u mnie można ją ustawić tylko w jednj pozycji(tak oni twierdzą) była ściągana i ustawiona wg. cech. Myśle że te 120 mogło by problem rozwiązać ale podobno inaczej sie nie da. Kombinowali też z tym kardanem łączącym na dole ale też nic tam ożna wykonać tylko cały obrót 360 a to już za duzo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
  • 2 tygodnie później...

Drązki nie mają nic do tego

Właśnie że też mają :mrgreen:

Wałek przekładni jest źle ustawiony względem listwy. Mechanicy by ustawić kierownicę na wprost "przekręcili drążkami" tzn. jeden skrócili a drugi wydłużyli. W ten sposób kierownica jest ustawiona prawidłowo ale sama maglownica już nie jest w swoim środkowym położeniu.

Oczywiście w żadnym wypadku nie można tak jeździć i nie chodzi o to, że auto ma inny promień skrętu w każdą stronę ale cały trapez kierowniczy wziął w łeb i samochód może się teraz niepewnie zachowywać w zakrętach. O przyspieszonym zużyciu opon nie wspomnę.

Drążki muszą mieć jednakową długość i tyle :D :) :P

Tak więc magiel do poprawki a drążki do regulacji + zbieżność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!