Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś był piękny niedzielny dzień, w sam raz by połamać nadgarstek i wymienic H7.

Oczywiscie ręka mi nie wlazła w tą cholerną dziurę w nadkolu, na szczęscie moja kobiałka i jej zręczne rączki + mój support, dały radę.

Wiec wymieniliśmy, odpalam = nie pali się! Człowiek myśli sobie - cholerny philips, sprzedał mi bubla - bierzem drugą zarówę.

Wymieniliśny więc po raz drugi (dwie h7 funkel nówki) i znów nie świeci.

Wiec ostateczność - padł bezpiecznik.

Wracam do domu, szukam manuala w pdf'ie ... a tam dość ubogo opisane. Szukam na forum, dorwałem rozpiskę (2 pliki czarno białe, w naszym języku) wszystko fajnie opisane...ale wciąż nie ma tam info o bezpiecznikach na światła!

Panowie - pacnijcie odpowiednią literką ze schematu który jest na forum.

Bozia wam w bezawaryjności wynagrodzi :mrgreen:

 

edit.

Mea culpa. Jestem ślepcem. Znalazłem.

Tzn. wiem który...ale nie wiem gdzie. Gdzie są bezpieczniki w komorze silnika???? Słodki jezu...clio był mniej zagadkowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee..swięta tereso z podkarpacia. W tej czarnej skrzynce jest oaza plastików i gdzieśtam w czeluściach widze kawałek bezpiecznika. No...ale bez rozkręcania połowy samochodu widze ze się nie obejdzie.

 

Wiec pytanie kontrolne - musze się tam dostać aby sprawdzic bezp. świateł ? 0_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

agresja sięga zenitu. Nauczony cliaczem2 wiem ze trza znać "myk" aby nie połamać a naprawić :D

wiec po kolei:

Na początku był chaos (w linkach zdjęcia robione telefonem - sory za jakosc ale wsio widać):

 

oappaaabl.jpg

 

Wiec wyrzucam tą plastikową obudowę...i mamy:

oappdaabl.jpg

oappgaabl.jpg

 

i co teraz?

Mam odkręcic ta srubę do której idzie "+" z akku? Tak ot? Bez niczego?

Bo szczerze powiedziawszy - jakoś wątpie ze uda mi sie tam dostać bez niszczenia czegokolwiek :D

Mogę odpiąc te kable co przytrzymuje rękami w 2 zdjęciu?

 

(mam nadzieję ze dam radę do soboty - koncert Depeche Mode w Wawie a ja na ślepo mam jechać ...damn!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Ta skrzyneczka w mojej megi wygląda nieco inaczej. Nie jest tak zabudowana. Po zdjęciu zewnętrznej osłony, juz mogę dostać się do niektórych wtyczek i bezpieczników. Widziałem też wersje z dostępem bezproblemowym do wszystkiego w tej skrzynce. U Ciebie jest jakby kolejna plastikowa osłona. Dostać do tego wszystkiego można się wymontowując akumulator i jego podstawę. Wtedy mozna zdemontować osłony skrzynki bezpieczników. Ja jednak na początek sprawdziłbym sama wtyczkę na żarówce i przy reflektorze. Pogmerać, poruszać. U mie np. był notoryczny problem z postojową.

 

Tak oto wygląda sposób demontażu:

post-3-1243075885_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ło jezusiku :D

tego własnie mi brakowało. Jakos w moich zasobach pdf'owych brakuje mi paru pozycji i musze zatruwać 4 litery na forum.

Czy ta pozycja "ksiązkowa" moze trafić gdzies na serwerek?

 

...btw. wyhaczyć akku by dorwać się do bezpiecznikow w celu aktywacji światła. Hahaha...leze i kwicze.

Ciesze się ze mam kolejną renówke i się z nią nie nudzę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Powiedzcie mi, czy laik, taki jak ja, da rade wymienić bezpieczniki nie powodując jakiejś destrukcji?? Dziś przestały mi świecić wszystkie światła pozycyjne i konsola środkowa. Poprzenio miałem tak, że nie palił sie lewy tył, prawy przód i konsola i to było wynikiem spalonego bezpiecznika. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja co prawda nie o światłach ale o klimie. mniej więcej od marca średnio co 3 tyg pali mi sie bezpiecznik od klimy ten pod klapą silnika. I w związku mam dwa pytania:

- wymiana tego bezpiecznika jest nie małym wyzwaniem. Chyba że robię coś nie tak. Czy ma ktoś jakieś doświadczenia dotyczące jak się dobrać do tych bezpieczników?? nie wspomne że dostanie 40amper bezpiecznika w zapadłym Piotrkowie też jest nie małym wyzwaniem.

- co może byc powodem tego że ciągle się przepalają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie ja juz po problemie...ale dla potomnych:

W meggi II ph I jest troszkę łatwiej niz w phII bo....

a) ta cholerna skrzynka z bezpiecznikami się NIE dzieli na poł (chyba ze ja mam jakąs wersje "Cierpliwy Edyszyn")

:) aby w meggi II ph II dorwać się do bezp. nalezy wyciągnać akku i komputer

 

No i finał sprawy był taki ze oczywiscie bezp. były ok...tylko poprzedni własciciel mojej meggi, jak "wymieniał zderzak" to przytrzasnał kable od lampy...i nie świeciła :)

Wiec mogę napisać ze Lewy prawie miał rację. Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a) ta cholerna skrzynka z bezpiecznikami się NIE dzieli na poł (chyba ze ja mam jakąs wersje "Cierpliwy Edyszyn")
NIe do końca. W phI widziałem już trzy różne edycje tej skrzyneczki. Każda różniła się stopniem skomplikowania dostępu do bezpieczników. JA w phI tez mam skrzynkę w jednym kawałku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!