Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prywatne tablice rejestracyjne - zapytanie.


Prezes

Rekomendowane odpowiedzi

Zapytanie do ludzi, którzy przerabiali temat.

Podobają mnie się moje obecne numery rejestracyjne (tablica normalna z numerami - państwowa).

Chciałbym sobie zostawić te tablice na zawsze aby wszystkie przyszłe moje autka (jeśli będą) posiadały ten sam numerek (po co mam się uczyć nowych) i tu moje pytanie:

czy można takowe wykupić podobnie jak te zamawiane np. D1 PREZES :D

Ktoś może rozpoznawał temat osobiście albo ma z tym do czynienia :D

Wiem, fanaberia ;-) ale jakoś tak mnie naszedł taki problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio była mała afera, że polskie przepisy są o kant du*y rozbić i brakuje już rejestracji. Jest zapis, że raz wykorzystane tablice, raz przypisane do konkretnego auta (vin) nie mogą zostać użyte ponownie. Paradoks polega na tym, że jak jakieś auto zostanie wyrejestrowane i zezłomowane, to te numery, które on miał PRZEPADŁY. Teraz jest wielkie "aj waj", że "trzeba jednak będzie wprowadzić poprawkę do ustawy, o możliwości ponownego użycia numerów rej.". Niestety też... inaczej niż wszędzie, w PL rejestracje są przypisywane do auta, nie do właściciela. Politycy teraz powoli zaczynają przyznawać, że dali du*y na lewo i prawo przy zmianie na białe tablice, że nie przypisali numerów do osoby...

 

Kurde, już raz brakowało numerów, wymyślili, że dodadzą jeszcze jedno pole w prawej sekcji... No super, tylko że teraz znów brakuje :] I tak sobie myślę... Jak to jest możliwe, żeby pomylić się dwa razy, a w sumie raz pożądnie, a potem robić jakieś wybryki natury, tylko po to, żeby się nie przyznać do pomyłki. A kurde jeszcze więcej kasy poszło na modernizację, nieprzygotowanych!!! na większą ilość znaków, programów do ewidencji pojazdów... Dramat... :-?

 

Mam nadzieję, że przynajmniej częściowo Ci odpowiedziałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera... to wychodzi na to, że ja mam rokowania na "odbicie" ;P Ale zabiłbym wszystkich w urzędzie jakby pomylili wielkości literek* ;P <ok>^^<ok> ;P ^^

 

-------------

* - profilaktycznie napiszę, że to żart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DrNO, no to jesteś bezpieczny heheheh Twoja dbałość o wielkość literek nie pozwala na to by Ci odbiło, bo literki w rejestracji są tylko wielkie.

:roll: ^^ mała poprawka, odbić to Ci zawsze może ale na pewno nie z powodu indywidualnej rejestracji z wielkimi i małymi literkami ^^<ok><ok>^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tak to mnie nie odbije coby sobie Prezes dawać - to był przykład.

Chciałbym sobie zostawić powiedzmy na zawsze jako swoje te co mam obecnie.

Czyli normalne tablice z numerami ale chciałbym mieć je na własność.

Wyraźnie napisałem :!:

Cytat "Podobają mnie się moje obecne numery rejestracyjne (tablica normalna z numerami - państwowa). "

dodano 07.04.2010r g 8:35

Coś się zmieniło w tym temacie <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

nie dalej jak 2 - 3 dni temu mówili o tym w TV. w niektórych krajach kupujesz tablice pod nazwisko, i przekładasz na inne auto - u nas - tablice przypisane są pod auto - sprzedajesz auto - oddajesz tablice. jak poza rejon z Twoimi numerami - właściciel zmienia numery a te przepadają - jak w ten sam rejon - nowy właściciel może przejąć Twoje numery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soldier13, pit-men, Bblack, A jak to się ma do mojego PYTANIA <ok>

To już wiadomo co i ile literek :!:

Proszę nie pisać aby coś napisać - posty wyżej wygaszam :!:

Dalej mnie interesuje kiedy będą przepisy, które pozwolą mi mieć własne tablice na ZAWSZE :!:

Zmieniam auto to zabieram tablice i zakładam je ponownie na nowe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety też... inaczej niż wszędzie, w PL rejestracje są przypisywane do auta, nie do właściciela

 

Otóż, mieszkałem 2 lata w Anglii i tam tez są tablice przypisywane do auta ale na STAŁE czyli auto dostaje numery przy pierwszej rejestracji i przez całe swoje "życie" się te numery nie zmieniają, bez względu na właściciela czy region w którym mieszka.

Wiem Prezes, że taka sytuacja też by nie rozwiązywała Twojego "problemu" ale odniosłem się tu do posta DrNO ;-)

A tak od siebie to myślę, że takie rozwiązanie jakie "wymarzył" sobie Prezes byłoby całkiem rozsądne dla wszystkich. Kierowca znałby swoje numery a i takowych by nie zabrakło... Co myślicie <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!