Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Interface do sterowania przy kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie tak sobie wstukałem w googlach i oto pierwszy link jaki znalazłem:

http://www.dynamicsounds.co.uk/connects-ct...alk-p-9092.html

Interfejs dużo tańszy i chyba tak samo funkcjonalny. Zaczynam grzebać dalej bo może się okaże że niekoniecznie warto kupować u nas w PL.

Może oblooka sprawę ktoś kto jest bieglejszy w angielskim.

A tu jest aukcji na ebay'u:

http://cgi.ebay.com/RENAULT-Scenic-Steerin...=item3a516ba084

PS.1

W przypadku aukcji na ebay'u niestety wyświetlacza nie obsłuży <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interfejs dużo tańszy i chyba tak samo funkcjonalny.

Dokładnie ten sam, o którym piszemy:D Y.

[ Dodano: 2009-10-20, 17:57 ]

W przypadku aukcji na ebay'u niestety wyświetlacza nie obsłuży

A tożto to samo, więc nie wiem, jakie mogą być różnice. Y.

[ Dodano: 2009-10-20, 18:00 ]

W przypadku importu pojedynczego z UK sens zaija opłata transportowa - ok 50-100zł. Y .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interfejs dużo tańszy i chyba tak samo funkcjonalny.

Dokładnie ten sam, o którym piszemy:D Y.

[ Dodano: 2009-10-20, 17:57 ]

W przypadku aukcji na ebay'u niestety wyświetlacza nie obsłuży

A tożto to samo, więc nie wiem, jakie mogą być różnice. Y.

 

Gostek na aukcji napisał:

PLEASE NOTE : If you have a dashboard mounted audio display then this will not work once the new stereo is fitted but your clock and temperature will remain.

 

...z czego wynika że na wyświetlaczy będzie jedynie temperatura i zegar...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg katalogu TME ten moduł jest właśnie do odseparowanych wyświetlaczy. Swoją drogą bądź tu człowieku mądry.

 

[ Dodano: 2010-01-18, 17:41 ]

Informacja z innego forum ale sporo wnosząca do naszego tematu. Wstawię odpowiedz jaką otrzymał jeden z kolegów. Ja dodatkaowo skierowałem jeszcze kilka pytań na temat tego adaptera, jak dostanę odpowiedź to dam znać

 

 

Cytat

 

"Adapter UNI24PNR01 - informacja techniczna.

-------------------------------------------

Adapter pozwala w techniczny i ekonomiczny sposób połączyć display i joystick z fabrycznego kompletu Renault Tuner List z nowocześnie wyposażonym, rynkowym odbiornikiem Pioneer przy zachowaniu sterowania i wyświetlania informacji z radia na oryginalnym displayu.

 

Radia z serii Tuner List VDO były montowane głównie w samochodach Clio /Kangoo /Laguna /Megane /Modus /Scenic /Traffic z oddzielnym displayem SAGEM serii AFFA w latach 2000-2005. Do displaya podłączony jest joystick. Komunikacja dwustronna radia z displayem i joystickiem przechodzi przez żółty wtyk mini-iso z pięcioma przewodami (SDA, SCL, MRQ, RADIO-ON, GND, pin 4 wolny).

Kolory przewodów mogą się różnić w różnych modelach. Pozostałe typowe dwa wtyki ISO to zasilanie i podłączenie głośników, typowy jest również wtyk antenowy.

Adapter wykonany jest w formie przelotki z kompletnym okablowaniem, do bezproblemowego montażu. Sterowanie radia podane jest poprzez kątowy wtyk mini-jack 3,5mm natomiast informacje dla displaya są obecne na niebieskim gnieździe IP-bus.

 

Orientacyjna lista odbiorników Pioneer wyposażonych w niezbędną funkcję Sub-display oraz Steering Wheel Control:

ANH-P10MP, DEH-P3100UB, DEH-P4100SD, DEH-P4800MP, DEH-P5100UB, DEH-P40MP, DEH-P55BT, DEH-P5700MP, DEH-P5730MP, DEH-P6000UB, DEH-P65BT, DEH-P6700MP, DEH-P700BT, DEH-P7000U, DEH-P7100BT, DEH-P7600MP, DEH-P7700MP, DEH-P80MP, DEH-P8100BT, DEH-P8600MP, DEH-P9600MP, FH-P80BT

 

Obsługiwane rozkazy sterowania to VOL+/-, SEEK+/- manual/*automat, SOURCE, MUTE/*BAND przy pomocy przycisków joysticka (*oznacza przytrzymanie przycisku ponad 2 s.) oraz PRESET+/- przy pomocy pokrętła joysticka.

 

Zastosowanie adaptera blokuje użycie gniazda IP-bus radia dla zmieniarki Pioneer i jej ewentualne podłączenie wymaga użycia specjalnego rozdzielacza. Inne adaptery Pioneer np. dla Ipoda lub Bluetootha można podłączyć bez problemu. Fabryczna zmieniarka VDO jest niekompatybilna z radiem Pioneer i w tej konfiguracji nie będzie działać.

 

Przed zamówieniem adaptera UNI24PNR01 należy sprawdzić czy display/joystick współpracuje z radiem serii Tuner List przez żółty wtyk mini-iso z 5-ma przewodami oraz czy radio Pioneer posiada funkcje Sub-display oraz Sterowanie z zewnętrznego adaptera.

 

Aktualna cena adaptera z okablowaniem to 149.00 PLN z Vat plus koszty wysyłki. Zapewniamy pomoc przy doborze sprzętu oraz gwarantujemy zwrot należności za towar w przypadku rezygnacji z zakupu. Faktura VAT, gwarancja 12 m-cy. Informacja techniczno/handlowa pon.-pt. 10-18 ... tel. 012 632 12 28 ... tel. kom. 668 096 961 ... e-mail: adapter(małpa)piloty.pl"

post-19938-1256132062_thumb.jpg

post-1-1256132062_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

temat trochę zakurzony, ale chyba najbardziej treściwy jeżeli chodzi o zamianę seryjnego radia. Szkoda że urwany.. Poszukuję osoby, której udało się zamienić radio, tak by działał i pilot i fabryczny wyświetlacz.. Jeżeli znajdzie się taka osoba proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakiej pomocy oczekujesz? Bo tego nie napisałeś. Osobiście problemu nie widzę, dowiedz się jakie masz radio w aucie, jaki wyświetlacz, jakie są kostki, kup odpowiednie nowe radio, kup odpowiedni interfejs i to wszystko. W innym wątku było nieco o markach i typach sprzętu jaki zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, przepraszam. Zacząłem chaotycznie;/ Radio to Update list, co do wyświetlacza nie potrafię stwierdzić (nie wiem na podstawie czego to określić). Prawdopodobnie jest to taki jak ten na zdjęciu w tym poscie -"tunerlist_pioneer_640x480a.jpg". Megane II ph I jest z 2005r.

Nowego radia jeszcze nie sprecyzowałem -myślałem o Clarionie CZ209ER, bo ma taką funkcje jak współpraca z fabrycznym sterowaniem przy kierownicy. W sumie interesuje mnie coś do 500zł max, może być pioneer albo coś innego, byleby wyświetlacz działał -pokazywał tagi, stacje itd. Liczę na podpowiedź co do radia i tego jaki interfejs (ew. gdzie?) kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do prośby - jeśli jest ktoś w stanie podać numer producenta/modelu adaptera do posiadanej konfiguracji tzn. nieseryjne radio(model) + pilot + (niekoniecznie) wyświetlacz to będę wdzięczny.

Głównie zależy mi na pilocie przy kierownicy (szukam jeszcze głośników na przód które nie zmuszą mnie do wycinania plastiku w drzwiach i uszczelnienia....chyba wymagam zbyt wiele :mrgreen: ) bo to potworna wygoda

Dzięki (m2ph1 UpdateList)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież wszystko już było. kamakaze, interfejs i tak będziesz potrzebował właśnie po to aby użyć tej funkcji sterowania. Nie wiem jak z wyświetlaczem przy tym clarionie ale raczej nic z tego. Zresztą na tym wyświelaczu który podałeś mp3tag i tak nie będzie jedynie informacje z radia. Kup sobie audio connection box lub tańszy zamiennik w postaci emulatora zmieniarki bo za kwote jaką podałeś nic ciekawego nie wykombinujesz. jastu, były jakieś takie pioneery ale raczej nie warto wymieniać seryjnych na coś takiego. Musicie zdać sobie sprawę z tego, że car audio jest pochłaniaczem kasy więc jak macie 500 zł na wydanie to lepiej nie zaczynać. Interfejsy robi connects2, jest kilku sprzedawców w kraju. Wersja uzależniona jest od rocznika samochodu i radia seryjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podałem limitu dostępnego budżetu :mrgreen: chciałbym wprowadzić kilka zmian w CA bez specjalnej ingerencji w to co fabryczne np. wycinanki w plastikach w drzwiach. Nie chodzi mi o to żeby było głośno i donośnie, zależy mi tylko na czystym i ładnym brzmieniu. Radio seryjne nie odpowiada mi tylko ze względu na jakość dźwięku, jego moc mi w zupełności wystarcza.

 

Używa może ktoś tych głośników : LINK ? Dedykowane do Renault ale nic więcej o nich nie wiem.

 

No i radio z adapterem do dziś nie wybrane...czy to nie radio dyktuje jaki adapter będzie potrzebny ? Czy te z serii CTSRN00[1,2,3,4,5] można uznać za uniwersalne (tme.eu) ?

 

Natomiast kolega kamikaze chyba miał na myśli samo radio za 500zł które pozwoli mu na podłączenie sterowania bez adaptera ?

 

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie, 500zł to kwota którą chciałbym przeznaczyć na radio, wiem że bez interfejsu nie przejdzie. Pytanie tylko jaki, by umożliwić sterowanie z pilota radia, którym chce zastąpić update list. Jeżeli chodzi o wyświetlanie tagów, mogę to sobie darować, ale fajnie gdyby udało się choć stacje wyświetlać i czas piosenek jak w seryjnym. Dylemat mam bo nie wiem który interfejs pod ten wyświetlacz, ewentualnie gdyby ktoś podał namiar na sklep w którym to zrobią na cacy.. może być w Krakowie, bo gdzieś mi się obiło że tam robią. Co do głośników, dołączam się do kolegi jastu - jakie zamontować, bez konieczności wycinania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamakaze, jesli chcesz wykorzystać wyświetlacz z megane to musisz kupić coś z tego co napisał lineumaciel. Jak już wybierzesz to piszesz do producenta przeletki i pytasz czy jego interfejs jest kompatybilny z tym radiem. Jeśli tak to kupujesz radio.

Ja ze swojej strony też stoje przed takim dylematem ale szkoda zamieniac mi Alpine na Pioneera tylko po to aby mieć wyświetlacz. Póki co to dzisiaj kupiłem głośniki HERTZ DSK 130. Za chwile zrobie przymiarke montażu choć pewnie nie wejdą, ale wtedy nie chce nic wycinać lecz pod wpływem temperatury odpowiednio "wymodelować" środek aby weszły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kipi, ja to już zdążyłem przeczytać, chodzi tylko o to że informacje które umieścił lineumaciel dotyczą radia tuner list, a ja mam update.. Pytam tylko czy ktoś kto miał takie radio, stosował interfejs do podłączenia nowego radia? Jeżeli tak, to jaki i do jakiego radia?

 

Kipi, daj znać jak tam modelowanie poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!