Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dolewka płynu chłodniczego,odpowietrzenie w


Rekomendowane odpowiedzi

W ASO w Nowym Targu powiedzieli, że czujnik temperatury wody jest walnięty, ale dodatkowo jest spięcie w instalacji elektrycznej. Podobno są tam rzeczy jakich nie powinno być. Moim zdaniem, to ktoś namieszał instalując webasto. Niestety nie było to za mojej kadencji, więc nie mam jak dowiedzieć się gdzie to było robione.

Podczas prawie 3 godzinnej diagnozy nie udało się sprawdzić gdzie jest problem i wmontowanie nowego czujnika może oznaczać jego natychmiastowe przepalenie. W piątek proponowali zostawić samochód na poniedziałek i wtorek. Wtedy sprawdzą wszystko rozbierając co tylko się da. Niestety musiałem wracać do domu ponad 550 km, więc z zepsutym czujnikiem ruszyłem w trasę. Nic się nie stało i samochód chodzi cały czas. Spalanie w normie: średnio 7,0. Dodam jeszcze, że problem z odpalaniem był taki, że samochód musi grzać świece przez co najmniej 10 sekund, aby odpalił - nawet jak jest gorąco na dworzu. Odpala za każdym razem, ale trzeba długo czekać aż świece się nagrzeją. Teraz na spokojnie już w Warszawie oddam szczeniaka do ASO i niech oni kombinują. Wezmę samochód zastępczy i mogę jeździć do pracy, a szczeniak będzie się naprawiał.

 

/edit 20.10.2013 / 15:14

W ASO usunięto zwarcie, czujnik temperatury podobno był dobry. Cały opis co było robione mam na fakturze i jak ją znajdę, to dopiszę co było robione.

Natomiast pojawił się nowy problem, nie wiem czy to ze względu na ingerencję w kabelkach przez ASO, czy przez niższe temperatury. Mianowicie, auto po postoju min. 8 godz. odpala ciężko lub dopiero za 2-4 razem. Mam wrażenie, że świece nie grzeją wystarczająco długo, ale to tylko domysły. Jak odpalam? Wciskam sprzęgło i klikam guzik start. Wszystkie lampki się zapalają, również od świec. Z tym, że ta od świec gaśnie od razu - jako pierwsza. Podczas kolejnych prób również nie pali się dłużej niż 0,5-1 sekundy.

Dziś oddałem auto do ASO, aby to sprawdzili. Podłączyli pod kompa i nic nie wykazało. Samochód zostaje u nich do jutra i rano na zimnym silniku będą go odpalać pod kompem.

 

Ciekaw jestem waszego zdania na temat mojego problemu.

 

Dodatkowo mam pytanie czy można domowymi sposobami sprawdzić / wymusić maksymalny czas grzania świec?

Edytowane przez elbandito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!