Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

znalazłem takie ogłoszenie:


janusz35

Rekomendowane odpowiedzi

A mógłbyś coś więcej na ten temat napisać? Przewertowałem całego dialogsys'a i nic takiego nie znalazłem. Ktoś Cię chyba zrobił w balona - a Ty nieświadomie "pociskasz" to dalej.

 

Co mam ci powiedzieć więcej. Zadzwoń do ASO i powiedz że kupujesz Scenic'a i że chcesz sprawdzić jego kluczyki jaki mają przebieg, a później rzucaj podejrzenia!

Ta wiadomośc jest od elektryka z ASO(serwisującego mój samochód - oczywiście już prywatnie) więc na pewno nie jest wyssana z palca. Poza tym zanim zapytałem go o to też to wyczytałem gdzieś na forum.

 

Poza tym w ASO powiedzą ci jaka była historia auta więc można reszty się domyśleć.

 

Ale jedynie w ASO, w którym samochód był serwisowany - czyli gdzieeeeeś w Francji. W ogólnej bazie europejskiej, do której ma wgląd każde ASO można jedynie odczytać daty i przebiegi przy których były naprawy gwarancyjne lub akcje serwisowe. Jeżeli takie zdarzenia nie wystąpiły to będzie pusto. No i czoywiście konfigurację z jaką wyjechal z fabryki.

 

Owszem szczegółowo dowiesz się tam gdzie autko było serwisowane. Natomiast w ASO PL powiedzą ci o przebiegu przy którym "cokolwiek" było robione. Więc resztę możesz sobie dośpiewać znając z papierów historię auta.

Ja miałem tak że moj Scenic miał coś we Włoszech w ASO przy przebiegu 89 000 coś robione (to było w styczniu lub w lutym). Pół roku później został wyrejestrowany (sprzedany do PL) więc nie ma byka aby auto przejechało 300 000. Mogło przejechać co najwyżej (były jeszcze wcześniej 2 wpisy z przebiegiem na podstaiw których można było ustatlić średni przebieg roczny) 50 kkm w co wątpię bo komu by się opłaciło kręcić licznik na 30 kkm ?! Poza tym jak naprawiałem licznik to widziałem że był w stanie nietkniętym - więc jakakolwiek ingerencja odpada.

Jak więc widzisz można jednak stwierdzić przybliżony przebieg auta (dokładny żeby mieć to musiałbyś kupić nowego). A tak nawiasem to jeśli przydaży ci się usterka licznika to sam ci nabije kilka tyś km i jak to udowodnisz kupującemu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem ciekawy,jak to jest z tymi kluczami,czy są takie inteligentne.

 

troszke OT, ale...

 

ASO (nie wiem czy każde) maja czytnik kart, oddajac megane do serwisu (Dyszkiewicz, Wawa) gosc po wsadzeniu karty do czytnika powiedzial jaki dokladnie jest przebieg oraz ile mam paliwa w baku - zgadzalo sie. Pewnie moze byc roznica w przypadku kiedy mamy dwa kluczyki, jeden "jezdzi", a drugi lezy w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jeden . Tego mam na miejscu, ale obejrzeć pojadę dopiero jutro. Nie ma napisu na klapie, ale sprzedający zarzeka się że nie była robiona i że zdarzają się sceniki bez tego napisu. Czyżby?

http://otomoto.pl/renault-scenic-piekny-or...m-C8989838.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klima manualna,brak ESP/ASR,nie ma elektrycznego ręcznego.Środek w ogóle nie pokazany.Odpicowany,jakby na sprzedaż.A z tym napisem,to nie wierzę,że wychodziły wersje bez niego.Choć mogę się mylić. :->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód sprowadzony z Danii do wszystkich opłat (tak jak zresztą w opisie), sprzedający zarzeka się, że nic nie było malowane- podobno sprawdzał miernikiem grubość lakieru. samochody z Danii nie maja opinii szczególnie zadbanych. Pytałem też czy nie była to czasem wersja ciężarowa( bardzo popularna wśród handlarzy przywożących auta z Danii) przerobiona teraz na osobową - to oryginalna osobówka (podobno). Wiecej dowiem się po ogledzinach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do braku napisu: może właścicielowi się nie podobał i się go pozbył, moją uwagę zwróciła tylna wycieraczka, jakby była zdejmowana/zakładana, strasznie rzuca się w oczy że jest bardzo nierówno (może nic a może robiony tył). Brak zdjęć wnętrza mnie zastanawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!