Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zderzenie z sarną :(


Rekomendowane odpowiedzi

ok postaram się to sprawdzić i się odezwę a póki co dzięki.

 

[ Dodano: 2009-06-30, 20:25 ]

Faktycznie zapięcie pasażera jest wyraznie "wciągnięte" nawet trudno wpiąć pas.

To ciekawe bo po stronie kierowcy wygląda ok a jechałem sam.

Jesli wolno zapytać- co dalej?

Wystarczy kupić napinacz i wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy74, wymieniasz napinacze na niewystrzelone ( :) ) i dajesz sensor airbagów do resetu, ewentualnie szukasz takiego samego (numer z sensora musi być ten sam) i zamieniasz. Tylko tyle. Szczęście, że nic Ci się nie stało :)

 

dudu, sprawdź czy masz oporniki przy napinaczach, albo odepnij kostkę od napinaczy i sprawdź rezystancję. A może po prostu masz fotel podniesiony i tak Ci się zdaje że klamra jest niżej?

 

Załączam zdjęcie wystrzelonego napinacza:

dsc00829sss.th.jpg

Widać na nim wyraźnie, jak powinien wyglądać, chociaż u mnie po wystrzale jeden był wciągnięty tak jak na zdjęciu, a drugi był jak nowy. Tak czy siak przy uderzeniu strzelają zawsze oba napinacze, bez względu czy był pasażer czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za fatygę, zresetować... czyli zapis jest na sensorze a nie w kompie???

A gdzie właściwie znajduje się ten sensor???

I jeszcze jedna ciekawa sprawa albo coś mi się pomyliło albo po uderzeniu pedał hamulca wszedł do samej podłogi... dopiero za drugim naciśnięciem był normalny.

Czy to możliwe by było takie zabezpieczenie??? mam na myśli, wykorzystanie przestrzeni w kabinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapis o zderzeniu jest w sensorze, a ten znajduje się przed lewarkiem zmiany biegów. Żeby się do niego dostać musisz zdjąć środkowy tunel. Taka szara, aluminiowa puszka i dochodzi do niej gruba wiązka przewodów.

Co do ciekawej sprawy to pierwsze słyszę o czymś takim, w takich sytuacjach różne rzeczy się wydają :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to nie. Nie wiem natomiast jak sprawa wygląda w ASO, być może wymieniają sensor na nowy i się nie przejmują. Poza tym wyjęcie tego sensora nie jest jakąś tam wielką filozofią, w "małej" Megance nie zajmuje to więcej niż 20 minut. W Scenicu nie powinno być dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem potrzeba odpowiedni kabel by to podpiąć do kompa no i oczywiście soft. Mi raczej zostaje zakup nowych napinaczy(tylko 1 czy 2?) i nowego sensora pewnie zszokowany ceną wymianę dokonam we własnym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy74, wyżej napisałem że strzelają zawsze oba napinacze.

Nowego sensora szukaj na allegro koniecznie z tym samym numerem lub daj swój do resetu - będziesz miał pewność że jest "wyczyszczony", bo na allegro różne sprzedają i później nie chcą przyjąć zwrotu.

Napinaczy szukaj od europejskiej wersji, bo angliki mają czujnik zapięcia pasów po złej stronie, jak już za nie płacisz to zaoszczędzisz sobie przeróbek.

A sprawdziłeś w ogóle czy Twoje są wystrzelone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasażera jest wciągnięty i linka wyszła z tulei ale kierowcy wygląda normalnie.

Miałem na myśli zakup sensora w sklepie bo kto mi to zresetuje?? na allegro nie wiem co kupię

podobnie z napinaczami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!