Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zmiana wyświetlacza w Scenic 1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

To mój pierwszy post tutaj, bo Scenica mam 4 dni.

 

Źle mi działa wyświetlacz radia, nie wszystko się świeci. Znalazłem tani wyświetlacz, ale inny niż mam teraz. Teraz mam osobno radio i osobno zegarek, jak na tym zdjęciu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd2791727b864f0f.html

 

Chciałbym włożyć takie 2w1, jak poniżej:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/75ef876369e43e38.html

 

Radio mam takie:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60d0404eb424b91b.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli z tyłu swojego masz takie kostki to pewnie da radę bez kombinacji: http://www.nume.pl/images/l23bfkrkj4e0vif00edj.jpg

Podobny wątek toczymy tutaj: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=15494

Źle mi działa wyświetlacz radia, nie wszystko się świeci
a nie prościej w twoim wymienić żarówki na nowe. Dostępne są w sklepie elektronicznym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem żarówki, ale jak np. pisze ESKA, to nie mam kawałka E i K.

Kostki mam dokładnie takie, ale nigdzie tam nie widać kostki na zegarek i temperaturę, bo u mnie jest osobny wyświetlacz do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kawałka E i K

To by wskazywało, że gdzieś nie ma styku wyświetlacza, pewnie dobry elektronik sobie z tym poradzi.

A na tym wyświetlaczu wszystkie piny są wykorzystane, może tam trzeba coś podłączyć, żeby była temp. i zegarek? A na pewno wyświetlacz ma opcję temp i zegarka? Przyglądnij się mu powinno być widać moduły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Styki chyba są, bo widać litery, ale niektóre fragmenty są jaśniejsze, a inne ciemniejsze.

Myślisz, że w tym nowym wyświetlaczu w tych kostkach czerwonej i niebieskiej są styki na zegarek i temperaturę? Nie mam jak tego sprawdzić bo to jest aukcja na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

od niedawna stałem się właścicielem Megane Scenic.

Moje pytanie odnosi się do wyświetlacza.Bardzo słabo widać cokolwiek na ekraniku.

Jeden z kolegów napisał coś o żarówce.Gdzie mogę takową kupić i jak się zabrać do wymontowania wyświetlacza.

 

A drugie pytanie odnosi się do modelu mojego auto (wiem że to pytanie nie tutaj)

Dokładnie jest to model Megane Scenic 1.6 z roku 1999 i w związku z tym jak mam patrzeć na wersje tj. Scenic PH I czy Megane PH I ? zadałem to pytanie bo nie wiem jak się kierować wyborem felg stalowych i opon.

dziękuje za odp.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o żarówki, które podświetlają wyświetlacz radia, w tym akurat mogę Ci pomóc, bo kilka dni temu sam to zrobiłem.

1. Ściągnij maskownice głośników wysokotonowych w górnej części deski. Są na zatrzaskach, więc nie powinno być problemu.

2. Górna część deski jest przymocowana (przynajmniej u mnie) na dwóch śrubach, każda z nich jest ponad głośnikiem wysokotonowym. Odkręcasz i delikatnie ciągnąc deskę do siebie i do góry wyjmujesz ją z zaczepów, które są wsunięte od strony okna.

3. Jak już masz dechę wyciągniętą, wdychasz cały kurz, który się tam zbierał całe lata.

4. Wyświetlacz radia jest przykręcony razem z wyświetlaczem zegara na trzech śrubach.

5. Po odkręceniu, w górnej części zobaczysz dwie pomarańczowe żarówki. Delikatnie je przekręć, podnieś, zanieś do sklepu z częściami, kup takie same, tylko nowe i działające, a potem zrób wszystko w odwrotnej kolejności, tylko zamiast punktu 3 przeleć odkurzaczem środek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubans23, Nie koniecznie, musisz znaleźć wyświetlacz, który ma dokładnie taki sam nr. bo nie będzie ci działać z radiem. Nie wiem czy podłączysz zintegrowany wyświetlacz radia z zegarkiem i temperaturą. Na pewno przepniesz kabelki do zegarka i temp. z radiem może nie być już tak różowo.

Bardzo słabo widać cokolwiek na ekraniku.

Na przeciw lewego kolana masz pokrętło do regulacji intensywności świecenia pokręć pokrętłem.

Co do drugiego pytania, Jaki dokładnie masz silnik 8V czy 16V ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz taki model jak ja Kaleido - inaczej przejściówka pomiędzy PHI a PHII, buda PHI silnik i rozwiązania mechaniczne PHII. Model JAO4.

Co do wyświetlacza to masz coś skopane, wyświetlacz rozjaśnia się razem z pozostałymi zegarami. Jak nie widać w ogóle cyferek to by oznaczało, że padała żarówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wyświetlacza to raczej będą żarówki (właśnie wyciągnąłem i widzę że są czarne).

czyli model mojego auto to inaczej : Scenic I ph II ? czy mam patrzeć na dział Megane I ph II ?

Kolejne pytanie dotyczy paska rozrządu... kiedy mam wymieniać...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!