Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Awaryjnosc meganek - artykuł


Piok

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie , głowa do góry.

Meganem jeździmy wygodniej od C-klasse.

A jak przyjemnie spotkać w powodzi Golfów kolegę z "megi".

Z nami i naszymi maszynami wszystko OK.

Problemem są ASO i ten totalny chaos - do moich majstrów jeżdżę z instrukcją , dla ułatwienia im pracy - a ja patrzę im na ręce i chłodzę wszelkie koncepcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o do tych testów to popieram zdanie że robią je niemcy a nasz Auto Świat je tylko pokazuje.

 

Bo właścicielem Auto Świata jest niemieckie wydawnictwo Axel Springer.

 

A niemcy zawsze popierają co niemieckie .........

 

[ Dodano: 2007-05-04, 18:48 ]

Jeśli zaś chodzi o rankingi - przez wiele lat autem roku oglaszano Fiaty :mrgreen: Bez komentarza.

 

Sam jeździłem wcześniej Fiatem Uno (też był samochodem roku 1984) - i oprócz drobnych usterek to awaryjny to on nie był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miałem 15letniego vw (przez 7lat), 9 letnie audi (2lata), teraz mam (z przypadku) 3 letnie MeganeII minął rok i więcej nie kupie samochodu francuskiego. I takie opinie (tzn zwykłych użytkowników) mogą być miarą wartości marki. Kupiłem bo był tani na swój wiek (w porównaniu z 3letnim audi), teraz wiem że powinienem kupić za tę kwotę starszy ale sprawdzonej marki samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre, dobre. Wiecie co drodzy Panowie i Panie, osobiście uważam, że każde auto jest usterkowe i każde auto można zepsuć. Nadomiar rankingów.. w Audi nie wierzę i mit vw również odpada. Wybraną markę, albo się lubuje albo nie. Kropka. Żal tylko wzbiera we mnie gdy widzę ludzi, zadufanych w swoim wyborze, w 'pewnej' marce samochodu itp.

Bądźmy ludźmi, to tylko samochody. Jak każda rzecz na świecie, dziś jest, jutro jej nie ma.

 

Francuz, też auto, popsuje się, może i zardzewieje. Zdarza się. Tak samo vw czy audi. Przychodzi kryska na matyska.

 

Ok to moje zdanie, nikt się z tym nie musi zgadzać a każdy może się sprzeciwić.

 

Ps: co do magazynu - fakt ogromnie bolesny - promocja niemieckich marek.

Mimo, iż może jest to obiektywne, jakoś w to nie wierzę.. Wszystko w sumie, można kwalifikować za usterki - np. krzywo ułożony dywanik, lub o 2mm przesuniętą półkę tylnią etc. Szkoda już słów na to. Poczytamy, pośmiejemy się.

Osobiście na megi nie narzekam [tfu tfu] zawieszenie pada, polskie drogi - ale to norma.. Pozatem, poczciwe 1.4 8v się sprawdza :mrgreen: O, jutro nawet jadę zawory ustawić. Tak, na Borki, porządki z autkiem zrobię. 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupie, bardzo podobają mi się nowe peugeoty, a także megane sedan - nie zawsze liczy się bezawaryjność - wygląd i sentyment też jest ważny.

Aczkolwiek rzeczywiście jest problem z serwisem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Piszę w takiej sprawie...

Byłem u znajomego który ma megane I phII disla. I zobaczyłem u niego silnik megane też disla bez jednego tłoka. Mówi że dał mu kolega ten silnik bo kiedyś miał meganke i tłok mu wypaliło.

 

I tak zacząłem się zastanawiać czy w mojej Megi też jest możliwa taka awaria żeby przez uszkodzony wtryskiwacz wypaliło tłok.?? Mam Megane I ph I 1,6 K7M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!