Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwne dźwięki przy skręcaniu kierownicy.


Rekomendowane odpowiedzi

skoro już robić to do końca żeby był spokój na jakiś czas. ta osłona jest po to żeby nie kurzył, brudził itp itd mechanizm. lepiej pozmieniać uszczelniacze. kapać na postoju nie będzie i plama też się nie zrobi bo olej jest tłoczony tylko przy kręceniu kierownicą. musiałbyś trochę pokręcić w miejscu kierownicą zeby nakapało jeżeli jest to mały wyciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam widzialem ze kolega pytal o chrobotanie u mnie to wlasnie wystepuje stosunkowo rzadko ale jest. Ten dzwiek mozna by porownac do ......jak bys wzial cienki kabel elektryczny i pojezdzil tym kablem po zaluzjach takie trrrhhhhhh no inaczej nie wiem jak to opisac mozecie jakos na to poradzic ?????A co do kierownicy u mnie tez jest lekko krzywo w lewo ale ale auto jedzie prosto jak ustawie kierownice w punkcie zero to zaczyna lekko skrecac w prawo dziwne jak moglibyscie cos poradzic bym byl bardzo wdzieczny za pomoc

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

<szukaj>

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

W moim scenicu 2000 dti jest taki problem: gdy parkuję auto, czyli cofam na skręconych kołach w lewo na maxa i podczas odbijania kierownicą aby auto

<><><><><><><><><><>><><><><>

wyprostować nastepuje takie "brzdęknięcie". Jest to słyszalne po prawej stronie w okolicy koła prawego. I też zdarza się taka sytuacja (ale rzadziej) gdy

<><><><><><><><><><>><><><><>

ruszam na skręconych kołach na maxa w lewo i odbijam aby wyprostować auto i nastepuje takie brzdęknięcie. Dodam iż to zjawisko występuje tylko w tych dwóch

<><><><><><><><><><>><><><><>

przypadkach, podczas kręcenia kierownicą. Podczas normalnej jazdy na zakrętach, na łukach nic się nie dzieje.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Coś w rodzaju jakby sprężyna gdzies przeskoczyła.

<><><><><><><><><><>><><><><>

I takie jeszcze moje spostrzeżenie, teraz jak jest snieg to zjawisko niewystępuje. Wiadoma rzecz, łatwiej sie obraca kołami na śniegu niż na suchym asfalcie, małe opory.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Auto byłem sprawdzić i wszystko jest ok, żadnych luzów, rozbierali cały mcperson i jest w porządku, maglownica i drążki nie mają luzów. Oczywiście nic nie

<><><><><><><><><><>><><><><>

znaleziono, panowie mechanicy mówią że takie sytuacje sa trudne do zdiagnozowania. Mówią że można śmiało jeździć, drązki, końcówki zawieszenie nie ma żadnego

<><><><><><><><><><>><><><><>

luzu także nie ma niebezpieczeństwa.

<><><><><><><><><><>><><><><><><>[/color]

Czy ktoś miał lub ma podobną sytuację ze swoja renią to proszę o posty może cos się da ustalić.

 

Pozdrawiam.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Kolego, jeśli masz taki problem co wystąpił u mnie to wymiana sprężyny załatwiła sprawę. Nikt nie mógł stwierdzić co się działo, bo wszyscy mechanicy od razu podnosili auto do góry i sprężyny się rozciągały i nie było widać defektu. Jeden przytomny mech. podszedł do auta gdy jeszcze stało na kołach, schylił się i porównał obie sprężyny. Okazało się że po tej stronie gdzie był ten dźwięk sprężyna się zmęczyła i dwa zwoje się ze sobą złączyły, po prostu jeden leżał na drugim. Optycznie auto stało równiutko i nie było pochylone. Także wystarczyła wymiana sprężyny.

Nie mam już scenica ale czasami zaglądam na forum. Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Witam serdecznie, podepnę się do tematu, u mnie problemy z dziwnym stuknięciem na maglownicy zaczęły się po wymianie osłony maglownicy z lewej strony, od tego czasu podczas maksymalnego skręcania kół w lewo słychać pojedyncze "stuknięcie" i w czasie kręcenia w drugą stronę jest tak samo. Pojedynczy stuk tak jakby coś zahaczało o coś. Nie mam pojęcia co to może być : Mcpersony i końcówki sprawdzone, tuleje wahacza wymienione, tak samo jak gumy stabilizatora.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!