Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

hałas w podszybiu po przekręceniu stacyjki


kamson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W wekend po przekręceniu stacyjki pojawiły mi się stuki (puk,puk - i tak z parę razy). Jest to połączone z szumem, jakby rozruch jakiegoś silniczka (jakieś 3s). Powtarza mi się to teraz przy każdym uruchomieniu. Po pary sekundach ustaje i normalnie odpalam samochód. Dżwieki te dobywają się z okolic podszybia od strony kierowcy. Może ktoś spotkał się z czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamson, najprawdopodobniej pękł ci plastik który steruje klapą (cyrkulacja powietrza wewnętrzna i zewnętrzna). Jeśli używasz tylko cyrkulacji zewnętrznej to najlepiej odłączyć silnik, żeby nie latała, a jeśli ci zależy na tym żeby działała i ta cyrkulacja i ta to musisz mieć 500 złotych wolnej gotówki na tan plastik.

Zdjcia-0006.jpg

Ja na twoim miejscu bym odłączył ten silnik i zablokował klapę bo plastik znowu pęknie! Do mojej Meganki był kupiony nowy i po 4 dniach znowu pękł, a 500 złotych poszło. Robocizna w serwisie lub warsztacie kosztuje około 300 złotych, a jeśli masz klime musisz się liczyć z tym że na nowo będziesz ja nabijał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamson, ja miałem tak właśnie kilka puknięć potem nic (wtedy silnik ustawia klape a jest na tyle silny ten silnik ze przygwałca plastik). Spróbuj pobawić się nawiewem czyli cyrkulacja zewnętrzna a później wewnętrzna, mi biło przy zmianie akurat.

 

kubowy20 ja akurat nie miałem styczności z Scenikiem to nie powiem co może walić z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arczi92, wymiana samej klapy z zębatką to pieniądze wywalone w błoto. Uszkodzenie zębatki to tylko wynik wyłamanego ogranicznika. Jeśli wcześniej się go nie naprawisz, to klapy można wymieniać w nieskończoność.

kamson, silnik napędzający klapkę działa kilka sekund i się wyłącza. Zawsze po włączeniu zapłonu i przestawienu obiegu powietrza wew/zew. tak więc u Ciebie jest na 100% wyłamany ogranicznik i zębatka.

Tu -> http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=2127&...t=klapka+obiegu jest wszystko opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!