Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

hałas w podszybiu po przekręceniu stacyjki


kamson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W wekend po przekręceniu stacyjki pojawiły mi się stuki (puk,puk - i tak z parę razy). Jest to połączone z szumem, jakby rozruch jakiegoś silniczka (jakieś 3s). Powtarza mi się to teraz przy każdym uruchomieniu. Po pary sekundach ustaje i normalnie odpalam samochód. Dżwieki te dobywają się z okolic podszybia od strony kierowcy. Może ktoś spotkał się z czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamson, najprawdopodobniej pękł ci plastik który steruje klapą (cyrkulacja powietrza wewnętrzna i zewnętrzna). Jeśli używasz tylko cyrkulacji zewnętrznej to najlepiej odłączyć silnik, żeby nie latała, a jeśli ci zależy na tym żeby działała i ta cyrkulacja i ta to musisz mieć 500 złotych wolnej gotówki na tan plastik.

Zdjcia-0006.jpg

Ja na twoim miejscu bym odłączył ten silnik i zablokował klapę bo plastik znowu pęknie! Do mojej Meganki był kupiony nowy i po 4 dniach znowu pękł, a 500 złotych poszło. Robocizna w serwisie lub warsztacie kosztuje około 300 złotych, a jeśli masz klime musisz się liczyć z tym że na nowo będziesz ja nabijał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pasuje mi to, bo ten chałas trwa tylko 3-4s zaraz po włączeniu stacyjki i w tym czasie słychać jakiś szum, jakby rozruch czegoś a potem jest cisza bez względu na to czy nawiew jest włączony czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamson, ja miałem tak właśnie kilka puknięć potem nic (wtedy silnik ustawia klape a jest na tyle silny ten silnik ze przygwałca plastik). Spróbuj pobawić się nawiewem czyli cyrkulacja zewnętrzna a później wewnętrzna, mi biło przy zmianie akurat.

 

kubowy20 ja akurat nie miałem styczności z Scenikiem to nie powiem co może walić z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arczi92, wymiana samej klapy z zębatką to pieniądze wywalone w błoto. Uszkodzenie zębatki to tylko wynik wyłamanego ogranicznika. Jeśli wcześniej się go nie naprawisz, to klapy można wymieniać w nieskończoność.

kamson, silnik napędzający klapkę działa kilka sekund i się wyłącza. Zawsze po włączeniu zapłonu i przestawienu obiegu powietrza wew/zew. tak więc u Ciebie jest na 100% wyłamany ogranicznik i zębatka.

Tu -> http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=2127&...t=klapka+obiegu jest wszystko opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!