Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wzmacniacz jbl gto1260


Rekomendowane odpowiedzi

witam ! w sprawie calego car audio jestem zielony:( i mam pytanie bo kupilem skrzynie jbl gto 1260 br i do tego wzmacniacz carpower 350w moim pytaniem jest czy moge ten sprzet podlaczyc do klasycznego kaseciaka philipsa ktory jest montowany w meganach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz podłączyć nawet do odtwarzacza MP3 a nawet do każdego telefonu komórkowego... ;-) Potrzebne jest ci jedynie wyjście audio lub drobne urządzonko za 30 zł które taki sygnał "stworzy"...

 

Starajmy się nieco dbać o kulturę pisma.

Czaku89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W każdym seryjnym radiu Renault masz przynajmniej 4 wyjścia na głośniki. Istnieje również urządzenie jak pisałem wyżej, które umieszczasz na dwóch wyjściach (ja użyłem 2 przednich). To urządzonko ma wymiary ok. 10x5x2cm i kupisz je chyba w każdym sklepie z CarAudio np.: MediaMarkt czy NORAUTO.

 

Sposób podłączenia:

- musisz znaleźć dwa przednie kanały (4 kable z 8)

- przecinasz je i wstawiasz ów urządzenie pomiędzy (ma ono 4 wejścia i 4 wyjścia)

- w urządzeniu są jeszcze dwa wyjścia Audio (Chinch) które łączysz ze wzmacniaczem

- to wszystko (opis podłączenia znajdziesz również w pudelku)

 

A jeżeli chodzi o tą drugą kostkę to jest ona przeznaczona do czegoś innego np.: zmieniarka, sterowanie lub wyświetlacz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

..ja jestem w tej samej sytuacji co kolega ..

mianowicie mam tylko 2 pytania co do tego adaptera...czy do jego koncowek moge podpiac wzmacniacz o dowolnej mocy np od 450 WAT i wiecej?