Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane II 1.5 dci 2006 rok-zmiana silnika-k


Rekomendowane odpowiedzi

cortezz30, no bo zaraz mnie trafi..... :evil: Człowieku,ja przed miesiącem w swojej ladze wymieniałem silnik z dokumentacją o przebiegu 130tkm a na liczniku auto ma przelatane 226tkm.Nawet przez sekundę nie pomyślałem o KOREKCIE licznika.Moja lalka tez jest zadbana,niepowybijana,w dobrym stanie (jeżdzi w Austrii).

Ale nie będę z siebie robił wariata i udawał,że auto ma tyle przejechane co nowy silnik :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganecoupe02 - dzięki za podpowiedz.

Na zachodzie stosowane są dokumenty typu CarPass.Masz wgląd do pełnego przebiegu auta, bo jest to prowadzone obowiązkowo od lat przy każdym badaniu technicznym.

Teoretycznie: kupuje auto od 3 właściciela w komisie w Polsce- auto miało zmieniony licznik i ktoś przeleciał od 0 do 60 tys km.Kto mi powie,że one miało 160 tys km skoro po którymś właścicielu nie będzie faktur.Uczciwie mi powiedza?

I tu rozumiem sens całości- nie powinno się takich rzeczy robić - ale jest zasadnicza różnica- dosyć widoczna- silnik ma w rzeczywistości 24 tys km a nie 140 cofany do 24.

Pozostała skrzynia i rury wycdechowe.No bo nikt mi nie wciśnie ,że auto 2 letnie nawet przy takim przebiegu ma miec zniszczoną tapicerke- no chyba że ktoś na maksa bedzie bloczki betonowe wozić.

 

[ Dodano: 2009-09-07, 22:32 ]

Co do Łady się zgodze :-> .Sam mam skutery peugeot z 56 roku i pomimo całkowitego remontu silnika nie cofam licznika. Sens całości rozumiem- i dlatego zbytnio się nie spieram co do cofania licznika choć powiedziałem jedynie co ja sądze o tym konkretnym przypadku.

Choć swoją drogą- kupno auta w Polsce czytając jest tragiczne.Chyba wole zepsute megane z zagranicy niż "dobre" z polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cortezz30, czyli rozumiem,że powinienem w swoim autku cofnąć licznik do tych 130tkm i udawać,że tyle ma? Mam takie pytanie,czy jak teraz sobie zrobisz korektę na 24tkm i powiedzmy przez 2 lata nakręcisz jeszcze z 80tkm to będziesz chcial sprzedać jako auto z przebiegiem 104tkm?Na pewno nie zapomnisz powiedzieć kupcowi,że autko ma 120tkm więcej? :)

Ale tak jak pisaleś w sumie to Twoja sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zmień se ten stan licznika i więcej nie wypisuj tu bzdur - poco komu się chwalisz, że zmieniasz ??

Teraz każdemu, kto będzie kupował renówkę z silnikiem 1,5 diesla to będę mu mówił żeby dokładniej zwracał uwagę na przebieg ...

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

A może zrobić remoncik kapitalny samego silniczka i wtedy też zmienić stan liczniczka na 000 km ;/ :)

 

Ty człowieku jesteś z Białego - wiedziałem że nie mogę liczyć na uczciwość krajanów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tezesz.Po co sie pienisz zamiast wczytać się dokładnie.

Moje pytanie dotyczyło od początku możliwości zmiany.Żebym był cwaniakiem to był nie pytał się o taką rzecz- bo samo pytanie świadczy o tym,że nigdy tego nie robiłem- a bym poprostu to zrobił.

Tyle ze silnik kupiłem cały i bez sensu zostawiać 140 tys km skoro bedzie mial 24 tys.

Uzyskałem wyczerpujące odpowiedzi na ten temat: za i przeciw- ale nigdzie się nie chwale ,że zmieniam silnik bo jest to konieczność a nie przyjemność.

 

Proponuję abyś znalazł inny sposób wyładowania emocji, a nie upajanie się chęcią dowalenia.Brakowało jeszcze ,żebyś dopisał że w Bstoku licznik cofa się podłaczając do roweru i kręceniu kilometrów.

Poza tym nie sądz ludzi po swojemu -krajanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cortezz30,

sam napisałeś <Tyle ze silnik kupiłem cały i bez sensu zostawiać 140 tys km skoro będzie miał 24 tys.>

Jak bez sensu - a samopoczucie to, że ma mniejszy przebieg silnik to i przecież tylko ty wiesz, a poco komu skoro ty jeździsz ?1? :roll:

Remont silnika kosztuje mniej niż naprawa blacharki czy wymiana zawieszenia ...

:evil:

POZDRAWIAM

więcej nie udzielam się w tym poście - papapa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

140 tyś. km na zachodzie to już jest środek zajechany na amen. Zwłaszcza w tak tanim aucie. Dopiero na giełdzie w Polsce doprowadzany jest na nówkę i opis że jeżdżony tylko w niedzielę do kościoła. Każdy kto wyjeżdżał na zachód po auta to widział w jakim stanie tam auta są. Oczywiście kosmetycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodze się z tym, ale nie przy 2-letnim aucie kupionym od 1 wlasciciela.Auto serwisowane , nawet koło zapasowe nigdy nie wyjęte.Srodek czysciutki zadbany.

Wcześniej przez chwile miałem megane 1.9 dci z 2003 z przebiegiem 180 tys km i wiem jaka jest różnica.

Co do 140 tys km to prawda- ze na zachodzie jest to już auto tylko na eksport :mrgreen:

Ale nie mieszkam w Polsce, nie sprzedaje auta w Polsce i przerabiam na giełde w Polsce.I pomimo całości opisów bardzo ciekawe jest ,że w 90% odrazu odebrało to jakbym im sprzedawał im auto po "przeróbce". I w 90% odbyło się to na zasadzie- cwaniak z Bstoku.

Drodzy użytkownicy FORUM- jeśli auto sprzedam to nie w POLSCE

 

Kupiłem 4 lata temu Lagune z 1996 roku w Poznaniu za 18 tys zł-jeszcze przed wielką falą ściagania aut.W ciągu roku zmieniłem pomalowane sprayem rury wydechowe, rozrusznik, pompe wody, skrzynie biegów a na koniec silnik ;) wyszedł + 10 tys zł.Teraz jest warta 6 tys zł.Zostala w rodzinie bo szkoda było sprzedawac.Więc znam ból.Więc ocenianie na wyrost kogoś jest mało wporządku.

 

Wystarczy napisać: stary- nie rób tak jak to zrobił waldek708.Lub zrób tak a tak: jak pisał to:meganecoupe02

 

Bardzo mi smutno w powodu reszty uzytkowników forum którzy się dopisywali-

ze mają tak dowalone auta ,że wypowiadają się w taki sposób- z wlasnego doświadczenia.Moje nie jest i pewnie będzie długo jeżdzić.

Może i wam się poszczęści 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!