Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

skrzynia odmówiła posłuszeństwa...help


michallo

Rekomendowane odpowiedzi

cześć Forumowicze,witam serdecznie.Od miesiaca jestem szczęśliwym posiadaczem Megi 1,9 dTi '99. Juz zrobiłem nia 2,5 tys km,ale podczas ostatniej wyprawy w Polskę Renia strzeliła małego focha (mam nadzieje że "małego").Otóż najpierw zaczęło mi wybijać piątkę na luz, co było poprzedzone charakterystycznym "gwizdem",kiedy ściągałem nogę z gazu, a po przejechaniu 200 km (Bogu dzięki już przed samym domem) został mi tylko bieg trzeci i luz. Moje pytanie jest takie....O co chodzi....Jutro jestem umówiony z mechanikiem.Z tego, co miałem przyjemność poczytać na tym forum,nikt dotychczas nie miał takiej przypadłości, jak ja.Czy skrzynka jest do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci wyskakuje i nie ma zgrzytu to albo łapa ( w Wawie naprawa ok 150zł) bo raczej nie synchronizator (byłby zgrzyt), musisz jeszcze sprawdzic poduszki (w sumie 3 sztuki) rózne koszty naprawy.

 

Jesli skrzynia pada to potem odłączy kolejne biegi (po kilkudziesieci-kilkuset km) a potem wsteczny (tak byo w moim przypadku :mrgreen: )

 

naprawa; skrzynia e szrotu 750zł + przekładka (robocizna) 250zł

 

relacjonuj co sie dzieje bo jestem ciekaw Twojej usterkii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli skrzynia pada to potem odłączy kolejne biegi (po kilkudziesieci-kilkuset km) a potem wsteczny (tak byo w moim przypadku :mrgreen: )

Hej!

Faktycznie, po ok. 250 km nie wchodził już zaden bieg, oprócz trójki i luzu.Natomiast w sobotę z duszą na ramieniu wybrałem się do mechanika i na parkingo okazało się, że została już tylko trójka (znikł luz)... I co najgorsze,mechanik mnie nie przyjął.Umówiłem się więc na jutro.