Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

baranek na rantach błotnika


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Byłem u blacharz-lakiernika i umówiłem się na wizytę.Robię wszystkie nadkola(rdza,wyczyszczenie,uzupełnienie ubytków,konserwacja itp.)Lakiernik proponuje mi żeby na rantach,zgjęciach błotników nałożyć delikatny baranek i następnie lakier baza.

Baranek od zewnątrz i wewnątrz błotników.

Mówi że to jest idealne zabezpieczenie.

Czy ktoś z forumowiczów posiada takowy baranek na błotnikach ;) :mrgreen: ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do pytania Kolegi mariusz1209. Moje auto ma juz spory przebieg (240kkm) i na rantach błotników tylnych, w przedniej ich części mam wypiaskowany lakier. Rdzy nie ma i przymierzam się do uzupełnienia braków. Lakiernik zaproponował mi podobne rozwiązanie - baranek i lakier. A może ktoś ma inne rozwiązanie?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko, że przed nałożeniem baranka trzeba z 2 dni poświęcić na porządne podkreśle porządne umycie i wyczyszczenie spodu autka. Ja to bym robił zabezpieczenie całego podwozia, a nie półśrodki. W Megankach lubią rdzewieć progi, więc o to miejsce trzeba zadbać. Ja w swojej miałem całe podwozie zabezpieczone i ani grama rdzy się nie wgryzła, więc jest to opłacalne pod warunkiem, że jest porządnie robione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie chodzi mi o zabezpieczenie podwozia - już zostało uzupełnione.

Progi są moim zdaniem Ok.

Chodzi mi o baranek na błotniki.

Ktoś może widział taki stan rzeczy - nie będzie to jakieś małe wypaczenie ;) :mrgreen: ;)

Rozumiem baranek na elementach które nie są widoczne ale błotniki są widoczne gołym okiem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  mariusz1209 napisał(a):
baranek na błotniki

:shock:

Nawet na Maluchach takich rzeczy nie widziałem :mrgreen:

Jest teraz dostępnych tyle preparatów, że obejdzie się bez baranka. Gumowaty baranek pod spód - owszem, ale na zewnątrz to będzie strasznie wyglądać :-/

Poza tym, Megany phII mają dobrze zabezpieczoną blachę już fabrycznie i jak nie było uszkodzeń mechanicznych to nie powinno rdzewieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jemu chyba chodzi o baranek na rant od strony koła nie wychodzący na zew., nie rzucający się w oczy. Jeżeli dobrze myślę to do przyjęcia, jeżeli nie to porażka. Jednak coupe02 ma racje, jest tyle preparatów że można tuzin estetyczniejszych rzeczy wymyśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzięki za odzew.Chodziło lakiernikowi o baranek na błotnikach:od zgjęcia do krawędzi błotnika,ładnie scieniowane.Dlatego się pytam gdyż nigdy nie widziałem w tym miejscu baranka :mrgreen: ;) ;) .Lakiernik mówił że BMW serie 3 2003r ma baranek na tylnych rantach błotników fabryczny.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeżeli chodzi o BMW to mówi że fabrycznie ma tego barana :mrgreen: ;)

Nie jestem do końca przekonany.Szczerze powiedziawszy to jeszcze nie widziałem baranka na błotnikach,jak chodzę z psem na spacery to już obsesyjnie spoglądam na błotniki samochodów stających na parkingu i wypatruję baranka ;) ;)

Na razie jeszcze nie upolowałem takiego auta - chciałbym zobaczyć na żywca i dopiero podjąć decyzję.Mam jeszcze czas do poniedziałku.

Dzięki za uwagi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli facet już wcześniej coś takiego komuś zrobił, to po prostu poproś o kontakt że chcesz zobaczyć jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kolego Przemo_CK wybrałeś ten wariant z barankiem :-> - czy nie??

W poniedziałek podejmę decyzję.Byłem u innego lakiernika i mówił że czasami tak robią i to sprawdza się w praniu ale to jest kwestia gustu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariusz1209, wypadla mi nieplanowana podroz autem na północ Polski i wypadłem z terminarza mojego lakiernika - dlatego mam jeszcze ok 1,5 tygodnia na podjęcie finalnej decyzji - wtedy ma dla mnie najbliższy termin.

Jak zrobisz, a wybierzesz wariant z barankiem - pokaż fotki. Póki co jestem raczej na tak.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!