Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renia kręci, ale nie odpala ;(


Rekomendowane odpowiedzi

Podepnę się w tym temacie.

 

Witam.

 

Mam problem z renault megane 1.6/97 rok.Wymieniłem cewki(padły),świece ,kable.Wydawało się,że wszystko jest ok,a tu kolejny problem.Jak odpalałem auto na zimnym silniku było ok,ale jak pojechałem kawałek i autko się zagrzało,zgasiłem je,ponownie odpaliłem i po ok 30 sekundach dławiła się.Robiłem przegazówkę i przechodziło,normalnie auto jechało.Było to do czasu.Pewnego dnia reno zaczęło mi się krztusic,tracić moc i...zgasła na drodze.Przekręcając kluczyk odpaliła na sekunde,spadały obroty i gasła.Ściągnąłem auto do domu i zajrzałem do komputera,przeczyściłem piny,ruszyłem kablami przy wtyczce i odpaliło.Na próbę przejechałem się i było wszystko ok.Ponownie zajrzałem do komputera,posprawdzałem wszystko ,próbuje odpalić i zonk...nie chce odpalić.Rozrusznik kręci,kontrolka od komputera teraz nie świeci przy przekręceniu kluczyka,centralny zamek nie działa,nie słychać też buczenia pompki paliwa.Czy orientuje się co mogło się stać?Możliwe,że komputer padł?Dlaczego po wymianie cewki zaczęła się dławić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewien, że cewka jest dobra?

Spróbuj przeczyścić czujnik położenia wału. Jednocześnie sprawdź kable WN, czy są dobre styki na końcówkach świec i cewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam 1Moze ktos rozwiaze moj problem Megane 14 16V 99 rok benzyna Raz na jakis czas nie zaleznie od pogody raczej w porze letnie silnik nie odpala Powiedzmy ze podjezdzam pod skle wracam z zakupow i niespodziankA AUTO NIE ZAPALI KRECI ROZRUSZNIK POCZEKAM KILKA MINUT ZAPALA I JEZDZE DO NASTEPNEGO RAZU ZA TYDZIE POL ROKU CZY MIESIAC DO NASTEPNEGO RAZU .cO TO MOZE BYC ? KOMP NIC NIE WYKAZAL

 

A to co za krzyki :mrgreen::!:

Gdzie są pl-literki :(

Polecam jeszcze raz przeczytanie Regulaminu forum.

tym razem tylko ostrzegam.

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co się dziwisz przecież to kobieta i ma swoje kaprysy :mrgreen: a tak poważnie może to być coś z imo lub komputerem znajomy też tak miał raz na 50 nie palił poczekał chwilę i problem znikał aż w koncu nie znikł :-/ okazało się że coś w kompie padło ale konkretnie co czarodziej zrobił nie chciał powiedzieć :-|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam serdecznie i pozdrawiam posiadaczy RENAT ;-)

Przeczytałem sporo postów i niestety nie mam pojęcia co się dzieje z moją "Babcią" :cry:

Mam Megane 1,4 1996 benzyna - gaz. Otóż, problem wystąpił już jesienią, odpaliłem bez zastrzeżeń, po przejechaniu z dwóch km i ponownym odpaleniu po pary sekundach gasła. Po ciężkich próbach prawie zajeżdzając aku odpalała. Problem ten się powtarzał, początkowo myślałem, że może przyczyną jest wilgotne powietrze. Problem minął do wczoraj. Odpaliłem bez problemu mimo niskiej temp, rozgrzałem po przejechaniu ok kilometra zgasła. I nie mogłem ponownie odpalić. Bojąc się, że rozładuję aku poprosiłem kolegę by mnie pociągnął. "Babcia" zaskoczyła, żadnych kichnięć ani parskań. I tu główny problem, wsiadam do autka by wrócić do domku, a tu nic. Kontrolki swiecą nienagannie, a rozrusznik nawet nie drgnie. Aku wporzo, kolejne próby nic nie dają, to samo. Autko odpaliło na pycha. Przyjechałem do domu, zero problemu. W garażyku sprawdzam, niestety nie kręci. Pomóżcie, czy problem powstał przez rozruch na zaciąg :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na to ze musisz oddać rozrusznik do regeneracji lub to samemu zrobić. U mnie było podobnie, autko odpalone na pych, gdyż akuś nie wydoił już niczego z siebie i rozrusznik po tym odpaleniu przestał ze mną współpracować. Co do tego że ci gaśnie wyczyść silnik krokowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie zajeździłeś szczotki, albo stojan rozrusznika. Sam napisałeś, że go kręciłeś do bólu. Szczotki to drobne złotówki, gorzej jak zajeździłeś stojan. Mechanik niech sprawdzi co jest faktycznie grane, być może taniej Cię wyjdzie kupić używany (sprawny). Tyle, że jak zaufany mechanior i jak zrobi, będziesz miał pewność na lata.

A sprawdziłeś bezpieczniki wszystkie, o ile pamiętam, na akumulatorze jest jeden z nich, i ktoś na tym forum napisał, że wyglądał dobrze a był zjarany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

mam Megane 1.6e 90km. w moim przypadku rozrusznik kręcił ale nie było iskry na świecach. a nie tak dawno przed tą awarią wymieniłem świece kable cewki i wszystkie filtry.

czujnik położenia walu był sprawny. jak się okazało przyczyną awari było to iż zebrało się troszke wodyw kostce od komputera. proponuje sprawdzić wszystkie połączenia kabli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Miałem to samo przyczyna tego może być nie wiem jak w twoim przypadku ale kostka od systemu zapalania po prostu np. u mnie było tak że po 2 km auto zgasło i nie chciało zapalić po podpięciu auta do komputera okazało się czujnik blokady zapalania ....bardzo częsty problem w Renault scenic 1999r. benzyna silnik 1.6 czasem choć rzadko ta kostka czujnika zapalania może. ale to rzadkość po prostu wylecieć np. na dziurze ... lub gdzieś też rzadkość gdzieś po dordze kable od tego moga być nie tak , ale wystarczy wymienić cały czujnik zapalania , jeśli ktoś z was ma własnie taki model i taki problem ze po 30 minutach odpali chwile pochodzi i zgasnie z pewnością jest to czujnik blokady zapalania , znajduje się tuż między silnikiem a akumulatorem pozdrawiam :)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Też chce się dołączyć bo mam podobny problem, nie ma iskry, immo miga normalnie, ale za to kontrolka z akumulatorem nie świeci, w dodatku mam zagazowane auto i zauważyłem, że na dodatkowym panelu gdzie są kontrolki iformujące o tym na czym odpalam (gaz / benzyna) nie świecą "pełnym" światłem jak powinny. Poczytałem na forum i z tego co mniejwięcej zdążyłem się zorientować to może być: -brak masy do komputera powoduje to że immo miga prawidłowo ale nie działa dobrze, -że trzeba zresteować komputer i może zadziałać, -lub jest gdzieś przewód przerwany (wyczytałem że miedzy BCM i ECM). Lecz chciałem się dowiedzieć gdzie jest komputer w Renault Megane Coupe 1.6 i brodatyacid:"było to iż zebrało się troszke wodyw kostce od komputera" gdzie ta kosta jest??? Napisałem podobny temat na forum elektroda.pl lecz te gbury wolą skasować temat i mają cie gdzieś, mam nadzieje, że tu znajdę odpowiedź na nurtujące mnie pytania.

Edytowane przez EasyManXf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!