Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jaki maksymalny przebieg?


Gość wojtekgzk

Rekomendowane odpowiedzi

Wiecie czemu nie ma M II z duzym przebiegiem?? Bo wszystkie co z zagranicy przyjechały są cofnięte o 200kkm i maja przebieg po około 50 tyś... tak na serio to pewnie wiekszość co pisze tutaj ze ma 100 to ma pewnie ponad 200...

takie moje zdanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No próbowałem już zwrócić uwagę na niektóre bezsensowne posty (tak tak moj był najbardziej bezsensowny, ale w dobrej wierze, że ktoś zrozumie o co tu chodzi). Temat może być na prawdę ciekawy, jeśli wpisze się tu kilku użytkowników, którzy będąc 100% pewnym co do swojego (względnie sporego) przebiegu napiszą jak tam chodzą ich silniki, najlepiej w świetle serwisów i używanych materiałów eksploatacyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja mam na swojej megi (I phII) drobne 165kkm ale dwie zakładowe megany I phI 3 lata temu miały 200-300kkm i śmigały jak nówki (sam nimi jeździłem) - obie jeżdżą do dzisiaj ale nie wiem ile mają kilometrów - na pewno co najmniej 100kkm więcej i dalej są sprawne. Wiadomo, że zakładowe samochody są używane trochę inaczej - dłuższe trasy ale przez wielu kierowców, z których każdy ich nie oszczędza! Serwisowane poza ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój kumpel ma e klase (okular) z przebiegiem ponad 400 tysiecy km :?: tylko z jedną wymiana sprzegła, po aucie juz widac (szczególnie w środku) że ma najlepsze czasy za sobą ale śmiga zdrowo, zdjęcie zrobione przeze mnie na niemieckim autobanie (90% przebiegu to autoban w enerdówku i holandii)

obraz004ib3.th.jpg

a tu zabawa na torze;

wniosek; dobra i równa droga, dobry serwis, odpowiedzialy i inteligentny kierowna, "chłodzenie" turbo a autko długo pociagnie :?:

3 miesiące temu widziałem merca E124 (poprzednik okulara) z przebiegiem 1,2 mln km bez generalki (aut zostało odkupine przez merca i postawione w oficjalnym muzeum w stuttgarcie)

[z tego co mi wiadomo to jest temat o max. przebiegach megane OT jest niemile widziany :?: ] -Robak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ma pewnie z 700 tys., na liczniku 400, ale jeździ zdrowo i pali od strzała, nawet oleju starcza między wymianami ;-).

 

Kolega miał kiedyś kilka 123, jedną kupił jak miała 700k, dokręcił do 900 i sprzedał na taryfę (wszystko na oryginalnym silniku), później auto z taryfy z przebiegiem 1,2mln zostało sprzedane i jeździ dalej, z tym że dbali o tę 123, w pozostałych egzemplarzach co miał sytuacja była podobna. Inny sprzedawał 123, 240D, stan idealny (gość na prawdę pedantyczny i zna się na rzeczy) miała 700k jak sprzedawał, a poszła za 9 tys zł (tak, takie stare auto z wielkim przebiegiem za 9 tys. 8) )

 

Jeszcze inny kolega ma 124 2,0 na gaźniku, też 1,2 miliona, ale silnik ciągnie już ostatkiem sił (oryginalny).

 

Stare diesle mercedesa spokojnie wytrzymują 1 milion, chociaż i tak najlepsza jest taryfa W115 pewnego greka, który zrobił nią chyba 4 miliony, nie pamiętam teraz dokładnie (jego auto też stoi gdzieś jako eksponat).

 

Wg statystyk ADAC z 1982 roku, przeciętny przebieg W123 200D w czasie pierwszej awarii (tzn. unieruchomienia samochodu z przyczyn technicznych) wynosił 852.777 km

 

P.S. gdyby w Polsce nie cofali liczników, to muzeum w Stutgardzie miałoby na prawdę w czym przebierać :?:

[z tego co mi wiadomo to jest temat o max. przebiegach megane OT jest niemile widziany :?: ] -Robak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w firmowych 2 megankach z 2001r: jeżdżą już na pół syntetykach zawieszenie wymieniane już ze 2-3 razy ale silnik ideał

 

1. 16.16v przebieg ok 220 tys wymieniane cewki, i sprężarka klimy padła( rozrząd co 90 tys)

2. 14.16v przebieg ok 240 tys cewki już 2x, skończyła żywot- czołówka kierowca przetestował pakiet bezpieczeństwa renault - wyszedł cało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wujek miał w meg 1.6e przejechane 250tys i sprzedał i gościu dalej nia jeździ cewki też oczywiście były wymieniane ale tak poza tym żadnych poważnych awarii nie było. Jak się dba to autko bedzie jeździć i jeździć :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!