Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

siostra chce kupić


janusz35

Rekomendowane odpowiedzi

siostra chce zmienic samochód ( z CC sportinga jak ktos byłby zainteresowany to jest do sprzedania) Poniewaz drugie dzieciątko w drodze padłao na scenica co muslicie o tym:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10144205

lub

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=c9885218

ten drugi jest pwenie "do opłat" ale pewności nie mam bo jeszcze nie dzwoniłem

A może ktoś wie o scenicu tak do ok.10tys zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszego rdza zaczęła już męczyć i to na poważnie, przy błotniku po otwarciu drzwi kierowcy. Poza tym chyba ok, ale ten próg trzeba robić już, o ile nie jest już za późno.

Drugi bardziej mi się podoba. Mechanicznie to już phII, silnik 16 zaworowy itd. Ładny z zewnątrz, dobre wyposażenie. Z tyłu ma elektryczne szyby, więc przy małych dzieciach dobre rozwiązanie (można zablokować otwieranie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednego zdjęcia trudno cokolwiek powiedzieć <ok>

Zwieszenie 89% :shock: Nowe auta nie zawsze osiągają taki wynik.

Mimo wszystko bym obejrzał tą 16-zaworówkę, miejscowość ta sama. Jeżeli auto ma być zagazowane to lepiej wybrać silnik 8 zaworowy bo instalka będzie tańsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten drugi

- wymieniana kierownica, były czteroramienne

- wymienione zegary, były z wersji przed liftem (takie jak w tym pierwszym)

- wymieniony przedni zderzak, powinien być tak pomalowany jak tylny, a nie cały czarny

- zastanawiam się dlaczego klapka paliwa jest taka "wpadnięta"

- chyba coś było robione z maską, albo tak widać na zdjęciu, ale ma inny odcień

- listy dachowe jakieś takie odstające, chyba były zdejmowane, po co?

 

Ja bym oglądnął tego drugiego, mimo wszystko. Obawiam się jednak, że coś tam z przodem było robione.

Mam dokładnie taki sam tylko ciemnoczerwony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- wymieniana kierownica, były czteroramienne

- wymienione zegary, były z wersji przed liftem (takie jak w tym pierwszym)

P_r_z_e_m_o, jesteś pewien? To jest model przejściowy i w nim kierownica i liczniki już powinny być z phII?

Ze zderzakiem dałem ciała, nie zauważyłem :roll:

A listwy to chyba standard, u mnie też odstają i nawet w lato z nimi walczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z 1999- kierownica i zegary takie właśnie są-koleżanak z pracy na własnie 1999 i ma kierownicę i deske jak phII (nie na tylko zamykanego schowka"lodówki")- ale jest pweien minus to samochód od "handlarza" mimo wszystko mam pewne obawy.

Natomiast ten z allegro-"krajowy" ale rok 1997 -jak zima popuści to bede ogladał w realu a na razie pogadam z gościem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, tak jestem pewien. W końcu ja mam przejściówkę Phi/PhII.

Naszukałem się, jakie to auto i co ma w sobie. Więc wiem. Co do kierownicy i zegarów, bardzo nie będę się upierał. Mój jest z marca 99, ten może być z połowy roku, przed samym wprowadzeniem PhII i być może producent coś tam wykombinował. Widziałem natomiast w realu takie właśnie modele Kalenido i wszystkie miały 4-roramienną kierownicę. Zderzaki pomalowane w kolorze nadwozia. Z tyłu czarne są tylko te elementy pod światłami. Z przodu czarny jest tylko pas na wysokości tablicy rejestracyjnej.

Sam środek wygląda dokładnie jak w moim, to samo wyposażenie.

Proponuję sprawdzić początek VIN powinien być JA04

Ta wersja powinna mieć manualną klimę, wszystkie szyby elektryczne, 4 poduchy; kierowcy, pasażera i w każdym przednim siedzeniu, elektryczne i podgrzewane lusterka, silnik oczywiście 1,6/V16 (K4M700) 107KM, ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 poduchy; kierowcy, pasażera i w każdym przednim siedzeniu,

wg przedniej szyby są 4 poduchy <ok>

Kaleido ma jeszcze tapicerkę w kolorze nadwozia - cecha charakterystyczna.

Tez nie będę się spierał o to auto bo z Renówkami nigdy nic nie wiadomo, a tu mamy do czynienia z przejściówką, więc tylko VIN nam pomoże :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli auto ma być zagazowane to lepiej wybrać silnik 8 zaworowy bo instalka będzie tańsza.

 

i tu się nie zgodzę, sam mam 8V i muszę mieć sekwencję ponieważ mam silnik na wielopunktowym wtrysku paliwa... (koszt 2200-2500zł), przez to nie założyłem, nie wiem jaki rodzaj wtrysku jest w 1.6

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

allien18, Miałem dokładnie identyczny silnik. Nie dość że wielopunkt, to jeszcze plastikowy kolektor.

W 1.6 jest też wielopunkt, ale kolektor jest aluminiowy, dlatego ludzie pchają do tego silnika instalki jakie popadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=780368868

wczoraj ogladałem go na żywo- gość zarzeka się, że nie malowany nawet ja swoim mało wprawnym okiem rozpoznałem, ze tylna klapa i tylne błotniki na 100% były ponownie lakierowane (podłoga bagaznika ok, więc raczej nie był to duży dzwon) Ale za to lewe tylnie drzwi i błotnik tylny mocno przerysowane do gołej blachi i ładnie "zakonserwowane" rdzą-cytat:"teściona mi wjechała -nic nie robie zeby nie było ze malowane". Ale ogólnie nadwozie ujdzie jak na 1997r. Silnik: 1,6 90KM, 8 zaworów + instalacja gazowa tzw. IIgen. (z silniczkiem krokowym sterującym dawką gazu)- nie gasnie na wolnych. Ale silnik jest dość mocno (moim zdanie oraz "lekko spocony"( zdaniem sprzedającego) zlany olejem- mokra jest cała lewa strona (tam gdzie pasek rozrzadu) z przodu- olej ładnie spływa po bloku; z boku- zaolejona osłona rozrządu i z tyłu- zaolejony alternator i wszystko ponizej - gośc twierdzi ze nie ubywa oleju nawet 1mm (w co przy takim wycieku jest mało realne). Nie wiem czy to z uszczelni klawiatury, czy uszczelnienia rozrządu. Kolejna sprawa silnikowa to układ wydechowy - podobno uszczelka między kolektorem a rurą -ciężko powiedzieć, bo jest to osłonięte, może też być uszczelka pod kolektorem (co jest gorsze w naprawie bo wiadomo jak "łatwo " kreci się śruby od kolektora). Samochód ma coś koło 180kilka tys km ale mimo że jest krajowy nie ma ksiazki serwisowej. To tyle

 

PS. Gośc rzeczywiście ma wydruk z diagnostyki i przyczepność koła przedniego lewego to 89% ale już prawego 67% (tył coś podobnie) rozwiazanie zagadki- gośc wazy jakieś na oko min. 120 kg i w czasie badanie siedział za kierownicą. Dlatego myślę że z takim obciążeniem nawet bez amortyzarorów same sprężyny pokazały by min. 60%. to tak na marginesie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!