Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check Injection Wiadomosc


lukasz sobacki

Rekomendowane odpowiedzi

No to teraz przyszła pora na mnie...

Ten sam problem, zaczęło się od check injection i lampki serwis tyle, że mi nie wywala tego przy odpalaniu a w trakcie jazdy. Nie znalazłem żadnej systematyczności w tym, poprostu jadę i nagle megi przypomina, że żyje albo, że zdycha :-( U mnie nie ma problemów z odpaleniem albo z tym że staje i nie mogę ruszyć, obroty są równe i poza tym nic więcej się nie dzieje. Zapala się czasami przy 50km/h a czasami przy 120. Zależy jaki ma humorek... Mechanik powiedział, że mam na jednym wtryskiwaczu za małe ciśnienie czy coś w ten deseń ale podobno można z tym jeździć. Piszę bo zacząłem się niepokoić o swoją przyszłość (chciałbym dożyć starości), ostatnio lampka service zamieniła się na lampkę STOP z tym samym komunikatem, jednak nie jest to regułą bo ten komunikat obecnie zapala się raz z jedną a raz z drugą lampeczką. Czy ktoś ma jakaś rade co z tym można zrobić? Wiadomo jacy są mechanicy (oczywiście nie wszyscy), ale może jak bym podpowiedział co można sprawdzić to megi przeżyje razem z moim portfelem <ok> Czekam na porady...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, dolałem do paliwa dodatek do diesla i tak jak by rzadziej to się pojawia ale przekonany nie jestem. Teoretycznie czyści on wtryskiwacze. Nie palilo mi się przez 3 dni a dzisiaj tak z niczego nagle i po jakiś 30 sec zgasło. Na szczęście ostatnio tylko z lampką serwis. Długo już z tym jeździsz? Ktoś Ci może mówił co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto mam pół roku, pojawiało się okresem zimowym już 3 razy mi i kilka razy ojcu w ciąg 15k km. Może to ma coś wspólnego z poziom paliwa w baku bo zauważyłem że jak mam kolo 10 l to 2 razy miałem przyjemnośc z tym komunikatem./

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, nie mam pojęcia. w stażu posiadania tego samochodu jestesmy na podobnych mijscach... Może ktoś jeszcze coś doda bo nie wiem co tam dalej robić z tym.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

jedź na clipa albo do elektronika (najlepiej takiego ktory ma sprzet diagnostyczny bosha) 50zł podpięcie i napewno ci powie ocb. Ja narazie 2 miesiace jeżdze z check injection + service. Nie mam czasu na podpiecie pod komputer ale wszytsko w aucie chodzi, zero problemów. To dość powszechny przypadek wiec pewnie świeca ktoraś poszła. Bo jeśli auto normalnie odpala, nie kopci i moc ok to napewno nie wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie jestem totalnie zielony w kwestiach motoryzacyjnych, ale liczę na Waszą znajomość tematu.

muszę wymienić świece żarowe do 1.9dCi 120KM

 

i mam takie opcje.

SWIECA ZAROWA DP04 Y-732U D-POWER NR 4 /STARY NR NGK 6001

ISKRA CT855-11V ZAROWA /NGK DP04 CERAMICZNA

GLP003 BOSCH

 

i teraz chciałbym wiedzieć co będzie lepsze do mojej Reni no i czy jako gość który w domu ma tylko młotek i komplet bitów czy dam radę wymienić świece, czy może lepiej odżałować kilka pln i jechać do jakiegoś warsztatu, nie wiem czy świece się dokręca z jakimś określonym momentem, czy może na długość ręki Pana Mietka.

 

Proszę o Waszą pomoc bo jeszcze trochę i odżałuję 80 PLN do ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!