Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę scenica


renoamator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Poszukuję swojego pierwszego samochodu, wybór po wielu godzinach przeglądania ofert, forów internetowych i kliku wizytach w komisach padł na Scenic'a.

 

Bardzo proszę o ocenę tych dwóch Scenic'ów:

 

http://www.motoallegro.pl/item829697824_sc...an_oplaony.html

http://otomoto.pl/renault-scenic-1-6-16v-p...-C10801600.html

 

Czy może ktoś już może oglądał te auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr 1. Dość ładny. Lakier trudny do utrzymania - ryski i inne niedoskonałości są na nim dobrze widoczne. Pełnej elektryki nie ma, bo z tyłu szyby na korbkę. Moc to 98 KM, a pod maską ktoś zapomniał założyć poprawnie obejmy na przewody intercoolera. Nie ma komputera pokładowego, a sprzedający napisał że ma. Lakier tez raczej nie jest metalizowany. Diesel + hak, to może świadczyć o przeszłości auta, ale niekoniecznie.

Kto napisze, co jest zamontowane na 8 zdjęciu w dolnym prawym roku? Fabrycznie jest tam zaślepka, a to?

 

Nr 2. Brak osłon pod zderzakiem przednim. Lepsze wyposażenie niż ten pierwszy. Poza tym w miarę ok.

 

Sprecyzuj jak będziesz auta używał: miasto czy trasa.

Auta są z Warszawy więc śmiało możesz podjechać i je obejrzeć na żywo. Nikt Cię nie zmusza do kupna, na spokojnie obejrzyj je sobie. Z tym pierwszym uwazaj bo to handlarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym drugim tylny zderzak jest coś nie tego, albo był poważny dzwon, albo lekkie uderzenie w tył i zderzak opadł.

Generalnie oba mi się podobają ciekawe jaki ma przebieg ten drugi, benzynowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto napisze, co jest zamontowane na 8 zdjęciu w dolnym prawym roku? Fabrycznie jest tam zaślepka, a to?

 

To "coś" tylko leży nie jest zamontowane a między zbiorniczkiem wyrównawczym a obudową filtra powietrza to leży ( chyba ) lampa warsztatowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył był robiony. Zderzak wciągnięty dołem aż się odkształcił, poza tym inny kolor progu w bagażniku, od phI. Zwróć na to uwagę, aż dziwne że tego "blacharz" nie zauważył. Poza tym ładnie, niezłe wyposażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wszystko ok. Z rocznika 2000 ciężko jest znaleźć autko nie tknięta a tutaj tylko z tyłu cosik nie tak ale nic strasznego ogólnie . Każdy może podczas parkowania na coś najechać :->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki,

oglądałem go dziś wieczorem, niestety oświetlenie marne,

zderzak tylny rzeczywiście nosi ślady przycierki i jest lekko wgnieciony

zastanowiła mnie wilgotna gąbka na spodzie maty w bagażniku (nad kołem zapasowym), ale mata wygłuszająca była sucha, czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanowiła mnie wilgotna gąbka na spodzie maty w bagażniku (nad kołem zapasowym), ale mata wygłuszająca była sucha, czy to normalne?

Nieszczelność między klapą i lampą :-) Może to świadczyć o złym wyregulowaniu klapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, podziwiam wasze oko!

Rzeczywiście było puknięcie w tył, są ślady roboty od spodu i w bagażniku, ale jak powiedział mechanik "nie było to poważne, ... ani podłużnice nie były ruszone, ani układ jezdny nie ucierpiał". Mokra gąbka to skutek zapchania błotem wylotu rurki do odpływu wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś?

Mokra gąbka to skutek zapchania błotem wylotu rurki do odpływu wody.

Gdzie jest ten odpływ? Jeden wiem że jest w klapie, ale czy w środku jest to już miałbym pewne wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie kupiłem. Chociaż autko mi się podoba i chciałbym przejść już do innych działów Waszego forum :-).

Dziś oprócz wilgotnej gąbki woda pojawiła się również w rowkach wokół wnęki z kołem zapasowym.

Rurka znajduje się z prawej strony (gdzieś pomiędzy kołem a zderzakiem) i ma jakąś plastikową czy gumową "przesłonkę" chyba zabezpieczającą przed zatkaniem. Po odetkaniu rurki lunęło z nie przynajmniej z pół litra wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę musiał poszukać tej rurki bo jej u siebie nie widziałem. Wiem tylko że są z tyłu po bokach kratki wentylacyjne.

Co do auta - jak mechanik twierdzi, że uderzenie ni było mocne to można się zainteresować. Lekkie uderzenie z tyłu na pewno jest lepsze niż dzwon z przodu. Czy sprzedawca sam powiedział o uszkodzeniu tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!