Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

JAk to jest naprawdę z legendą"padających wtryskiwaczy&


romnow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam zamiar kupić NOWE renault z silnikiem 1.5dCi 105KM,

ale "wszędzie" słyszę o "padających" wtryskach od złej jakości paliwa.

 

Czy to naprawdę jest duży problem?

Zakładam, że będę tankował paliwo na stacjach SHELL i dla

spokoju V-Power Diesel, które jest sprowadzane z Niemiec.

 

Czy faktycznie tak jest, że wtryskiwacze prędzej czy później muszą się zapsuć ze

względu na paliwo?

 

Jak ktoś ma pecha to szybciej a jak nie ma to później.

 

Jak to wygląda statystycznie, bo z moich obserwacji w intrnecie jest to dży problem,

ale jak się pytałem znajomych którzy jeżdżą takimi samochodami to nie mieli takich problemów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje ze to duzy problem, znajomy tez kupil nowe 1,5 i oderwal sie jakis opilek od pompy paliwa

w rezultacie padl caly uklad wtryskowy, samochod 3 tygodnie w aso a koszt 12 000zl ( gwarancja )

ostatnio pytalem w firmach ktore robia chip-tuning i tez nie maja dobrego zdania o 1,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na jakich doświadczeniach opierasz swoje poglądy, ale ja znam 3 osoby posiadające 1,5 dCi 80 i 100 KM, i żadna z nich nie narzeka na silnik. Są problemy z Megankami ale jeżeli chodzi o silnik to każdy mówi żeby uważać na paliwo.

A co np. z nowym passatem i jego pompowtryskiwaczami, czy jak to się tam nazywa. Też wystarczy wlać chrzczoną ropę i remont wtrysków zapewniony.

To tak jak ktoś powiedział:

"Wystarczyły 2 komputery klasy Commodore C64 żeby wysłać człowieka na księżyc, a teraz trzeba pIV 3GHz i 2 GB RAM, żeby odpalić VISTE. Czyżby coś poszło nie tak?"

 

Nie możesz obciążać jakiegoś urządzenia złą opinią za to że dostarczyłeś złej jakości paliwo. Po prostu o nowsze i bardziej skomplikowane urządzenie trzeba lepiej dbać i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za taki wątek. Ja się właśnie przesiadam z tigry (www.tigra-team.pl) na megane II 1,5 d 100 KM i wszyscy mnie straszą jakie ja to będę mieć problemy i że praktycznie z warsztatu nie wyjadę. Auto ma 4 lata i nie wiem ile jest prawdy w tych opowieściach... głowny temat to właśnie te wtryskiwacze za miliony złotych, cewki, które mnie na szczęście mało obchodzą no i jeszcze padające komputery za następne miliony złotych. Czy jest na forum jakiś użytkownik mII, który ogłosił bankructwo? Bo mnie się wydaje, że w każde używane auto trzeba coś włożyć i każda marka ma swoje charakterystyczne usterki... Ceny części są faktycznie tak gigantyczne (nie mówię oczywiście o cenach ASO)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie powiem, pewna ulga, bo jesteście pierwszymi pozytywnie nastawionymi osobami. Ale może dlatego, że macie meganki. A ja ciągle słyszę "sąsiadowi to" "koledze tamto" "a szwagrowi to jeszcze co innego"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie oni tym śmigają i nie wiedzą - ot takie opowieści. Tak jak już napisałaś

 

"że w każde używane auto trzeba coś włożyć i każda marka ma swoje charakterystyczne usterki."

 

Na nasze drogi i paliwo nie ma dobrego auta - we wszystkich po jakimś czasie trzeba coś zrobić :mrgreen: Jednak komfortu i zadowolenia z jazdy nie miałem w żadnym tak jak w Renault :lol: ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!