Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mata wygłuszająca pod maską w naszych RENAULT


Tomasz

Rekomendowane odpowiedzi

W kazdym Megane II jest taka mata wygłuszajca klapy silnika.Jezeli jej nie macie to pewnie autko było po wypadku i wam nie załozyli z powrotem po naprawie

 

Ja mam MII z 2003r Benzyna 1.6 i od nowości nie miałem maty ! auto nie bite. Moim zdaniem wprowadzili te maty w modelach po 2003 roku jako standard, taki ukłon w strone klienta, jak wiadomo co rok coś ulepszeją :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam to co piszą koledzy. Mata jest dla głośniejszych silników, oczywiście można zalożyć sobie i dodatkowo wyciszyć samochod jeśli u kogos jej nie ma. Generalnie wiekszość marek w benzynach jej nie montuje gdyż poziom halasu nie przekracza iluś tam decybeli i można w ten sposob zaoszczedzić, aczkolwiek tu też są odstępstwa od reguly, gdyz np w mojej bylej astrze II 1.6 16v taka mata byla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z czego jest taka mata, można coś takiego kupić na metry i dociac tak by pasowało ? jak ktoś ma zdjęcie takiej ful opcji maski to niech się pochwali :-D ja później rzucę fotkę fajnie pomalowanych plasktików pod maską (teraz nie mogę bo jestem u dziewczyny) - coś jak by konrola rodzicielska :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matę można zrobić nawet samodzielnie, problemem nie jest materiał wygłuszający ale materiał, którym się go obszywa.

Przede wszystkim oba elementy muszą być niepalne, więc jako wygłuszenie proponuje wełnę mineralną, gr 2 cm powinna wystarczyć. problem w tym że nam jest potrzebne 2-3 mb, a w sklepie dostępne są w rolkach po kilka, kilkanaście metrów.

Co do tkaniny "obszyciowej" nie mam pomysłu, jak ktoś mam pomysł chętnie się dowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje odczucia po zamontowaniu maty są trochę inne ,ten silnik przy wyższych obrotach po prostu pracuje ciszej i a przy jezdzie w ok 100 km to go prawie nie słychać moim zdaniem naprawdę warto z tego co wiem to Suchutki montował maty nieorginalne te które są na alegro ale jakie są efekty to nie wiem Ja kupiłem orginał i jest ok :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o głośność przy moim silniku (z matą i bez) to niedługo przetestuję. Jak już pisałem wcześniej mam ją fabrycznie i przez jakiś czas (około 18 kkm) była nad nieoryginalnym korkiem wlewu oleju (zdeformowany). Nawdychała się oparów olejowych i stała się na tyle ciężka, że wylatuje mi z dolnych zaczepów i dźwignia przepustnicy już ją trochę wytarła. Naprawiłem (wymieniłem oring) w oryginalnym korku i będę demontował matę do przemycia (odolejenia). Zostawię ją do wyschnięcia i odparowania na kilka dni u rodziców, a potem dam znać czy faktycznie warto coś takiego posiadać przy tym silniku i w tej budzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

w mojej M2 2003 r. 2.0 16v mata jest.

auto z polskiego salonu.

przyznam, że jak wkręcam na 5tyś obr./min. jest naprawdę cichutko - bez włączonego radia na pełną moc ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!