Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

prośba o opinię


Przemek1971

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Noszę się z zamiarem zakupu http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10801651

Auta potrzebuje na dojazdy do pracy i po mieście, planowany przebieg roczny to max 15000 km.

Wkrótce wybieram sie na ogledziny ... Czy mozecie cos napisac lub doradzić.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewne obawy co do bezwypadkowości.

Listwy na drzwiach: po lifcie silniki 1,6 nie miały oznaczenia na listwach, tutaj na lewej masz, na prawej nie masz, wnioskuję że trzaśnięty lewą stroną.

Co pod maską: nieoryginalny akumulator i brak pokrywy na niego-nawet jakby był wymieniany bo się skończył to raczej pokrywa powinna być.

Przebieg: trochę mi się wierzyć nie chce, ale może i jest prawdziwy.

Przy tym wyposażeniu (EXPRESSION) kierownica powinna być skórzana a chyba nie jest.

Kołpaki nie od tego poziomu wyposażenia (są z AUTHENTIQUE/ALIZE a powinny być takie jak na zdjęciach mojego SII w dziale Nasze Samochody).

Jakoś ten egzemplarz do mnie nie przemawia, może poszukaj jeszcze czegoś pochodzącego z Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat z ogłoszenia: "Data rejestracji: 07/2009, Przegląd: 12/2010,"

Dziwna rozbieżność, która oznacza, że samochód przywieziono w lipcu, a dopiero w grudniu był w stanie przejśc prrzegląd, tzn., że był pokolizyjny i prawie pół roku go robili.

Prrzebieg taki mały - 14 500km - a taki zaniedbany w komorzesilnika:

- nieoryginalny akumulator

- brak osłony na akumulator - przy tym przebiegu to nikt nawet nie powinien zaglądać pod maskę - to jakim cudem "zgubił" tę osłonę

- brak osłony górnej silnika

- po lewej stronie brak tego plastikowego koreczka mocującego zderzak do konstrukcji (tylko dziurka po nim została) - a po co byłby zderzak zdejmowany przy takim prrzebiegu?

 

No i te listwy boczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko jest ewidentnie po przejściach. Jak już słusznie zauważył Kolega powyżej, kierownica w Expression prawie na sto procent powinna być w skórze. Tutaj tak nie jest, mało tego świeci się jak przysłowiowe "psu jajca". Więc albo nie jest z tego auta (co pasowałoby do wypadkowej historii) albo przebieg jest wzięty z kosmosu (przy 14 kkm powinna wyglądać jak nowa). Po drugie, jeśli był strzał w bok to co z poduszkami bocznymi? Są czy może też jakieś "zastępcze" rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko jest ewidentnie po przejściach.

 

Jeśli ktoś ma choć troche rozeznanie w naszym rynku aut sprowadzanych to wie, co jest na nim oferowane.

 

Ja zawsze (do znudzenia) podaję ten przykład:

 

samochód na ogłoszeniu w Polsce 31.700 zł. Powiedzmy, że gośc go odda za 31.000 zł.

musiał to "cudo" przywieźć, a więc koszt powiedzmy około 1.000 zł => 30.000 zł

 

autko jest juz zrejestrowane i opłacone, koszt około 2.000 zł => 28.000 zł

wiadoma rzeczą jest, że musi na tym zarobić powiedzmy 3.000 zł => 25.000 zł

No tutaj jest IDEAŁ, więc pewnie nic już nie dołożył :)

 

Zostańmy więc przy tych 25.000 zł.

Aktualnie kurs Euro to około 4,15 zł co daje nam 6.024 Euro domniemana cena auta.

 

Niech Kolega wejdzie na "zagraniczne" strony i znajdzie mi takiego Scenica, bezwypadkowego, z przebiegiem 14.000 km za 6.000 euro..... POWODZENIA !!!

 

Nie wiem jak np we francji, ale w Niemczech największy wpływ na cenę ma przebieg.

Jak ktoś nie wierzy, niech wejdzie na konkretne auto np. z 2007 roku i zobaczy jak zmienia się cena w zależności od przebiegu. Na tym samym modelu potrafi być kilka tysięcy euro różnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firmy ubezpieczeniowe też wyceniają auto wedle przebiegu, moją byłą meganę wyceniali taniej niż cena za którą sprzedałem ( miała 140.000km ), a clio żony wycieniają znacznie wyżej niż ktoś byłby mi skłonny zapłacić ( ma 20.000km ). Jakby ją ktoś zawinął z pod bloku było by kilka tysiaków do przodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!