Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czy warto zamienić?


gres

Rekomendowane odpowiedzi

OK. Wierze wam. Na allegro znalazłem około 30 takich ofert i rozumiem już, że wzieły się z niewiedzy sprzedających lub chęci podrasowania oferty. Przy okazji spytam dzieki czemu w scenicu II uzyskano 120 KM. Czyżby filtr cząstek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Przepraszam,że się troszkę rozpiszę ale czuję taka potrzebę ;-) Od lipca 2008 śmigam Scenikiem 1,9 DCI rok 2001 102 KM!To jest najmocniejszy diesel w Sceniku I PhII i basta. Nie wychodziły mocniejsze diesele w tym modelu. Moja przygoda z Renault Scenic to mega przypadek i mega trafiony wybór:-). Kupiłem auto o kilka tysięcy droższe niż chciałem za namową kolegi, który już śmigał DCI.Ja zawsze byłem za Niemcownią :-( VW, Audi, Opel. Ale Scenic jest tak zaje...uniwersalny i ekonomiczny ,że strach tego nie kupować do 20 tysięcy:-) Jeden warunek !!!Tylko zadbany egzemplarz, najlepiej z udokumentowanym przebiegiem!!!I nie bój się odrobinę przepłacić. Tylko auta laleczki kosztują. Jak coś taniej to lipa!Jestem pasjonatą motoryzacji od zawsze. Mama mówiła mi ,że kręciłem kierownicą jeszcze w brzuchu:-)A teraz konkrety. Scenica dorwałem świeżo sprowadzonego z Niemiec. Jeden właściciel. Oglądałem auto u handlarza 1,5 godziny z kolegą. Wszystko przetrzepaliśmy. Gość mimo tego,że dość cwany spocił się jak mysz:-)Sam nie wiedział czego my w tym autku szukamy...hehehe. zadbane autko od razu rzuca się w oczy, więc szukaliśmy tylko dziury w całym. Nie było tanio ale było warto. Dałem za mojego Sceniola z opłatami 23,5 tysiąca PLN w 2008 roku!Tankuję tylko na BP i zbieram paragony :-)Nawet śmiałem się z Pań na stacji,że jak mi się wóz popsuje to do nich przyjdę ,że mają złe paliwo:-)Mam w Sceniku super wyposażenie, notabene na którym nigdy mi nie zależało ale się od niego uzależniłem:-)Tapicerka półskóra- rewelacja bo nie marszczy się siedzisko i nie poci pupka. Klimatronik- komfort temperaturowy cały rok.Podgrzewane siedzenia- super bajer, podgrzewane i regulowane elektrycznie lusterka i przednia szyba-hehe sąsiad drapie szybę w mróz a ja po 5 minutach siedząc w autku mam widoczność i jadę. Do bagażnika wchodzą dwie duże choinki bo 3 tylne siedzenia zostawiam w garażu;-)Jest tych funkcji od groma. Kupuj Sceniola zadbanego po lifcie DCI. Inne zupełnie autko.Auto dobrze wyciszone.Ale w dieselku tylko jeden mankament jeśli jesteś super pedantem:-):.Powyżej 110 km/h dieselka już słychać bardziej niż benzynkę. Takie tłumione warczenie, lekkie buczenie.Ale DCI to turbo diesel i ciągnie powyżej 2000 obr/minutę bardzo ładnie. Także rekompensuje większą niż benzyna głośność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
meganecoupe02, dzięki za odpowiedź. Wszystko racja, tylko nie wiadomo czy nie walony no i DCI. Nie słyszałem jeszcze dobrych opinii o tych silnikach.

WALONY na bank jestem gotów założyć się o 1L <ok> jak wystawiasz ogłoszenie na otomoto jest opcja do zaznaczenia "bezwypadkowy" gość jej nie zaznaczył świadomie więc było coś robione na bank ta opcja jest obok tych które zaznaczył czyli zarejestrowany itp wiem co mówię często wystawiam auta na otomoto i allegro ;-) ;-) ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, o kórcze, widze że mnie wyprzedzili- dzięki.

 

Do kolegi Piotrek305. Może i jeszcze nie wielki ale takiego nie chce, bo nie zmienie z 200 na 190 <ok> za podwójna kase. Wole kupić z mniejszym i łudzić się, że jest prawdziwy :roll: bo przecież śrenio rocznie moze być też 20 tyś. (czasami)

 

Byłem oglądać to auto http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11456985

Już 2 razy cena została obniżona! Z zewnatrz wygląda super, ale w środku chlew. Nikt go nie sprzątał chyba od czasu sprowadzenia do Polski :shock: Do tego cały bagaznik jest w smarach. Na tapicerce nie widać bo ciemna ale bałbym się tam usiąść. Masakra :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!