Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fluence 1.5 dCi 85 czy 105 koni


soko

Rekomendowane odpowiedzi

kolego a jak ma się waga scenika do modusa?? nie jest przypadkiem cięższy co może być powodem gorszego osiągu na 1/4 (rozumiem chodzi Ci o mile?) V-MAX moze miec większy ale pozostaje tutaj tez sprawa ktore auto szybciej osiaga maksymalna prędkość wolniejszego auta B) pewnie modus też będzie szybszy? B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabsza jednostka ma od 0-100Km/h ponad 13 sekund !! gdzie jednostka 105Km ma 10,4... Przy wyborze samochodu nigdy nie patrzę na V-max ponieważ jest to zupełnie zbędne, gdyż w naszym pięknym kraju nie ma dróg B) B) Proponuję aby kolega Ghostman zrobił porównanie Laguny III z Twingo w końcu to te same gabaryty B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kbarann, pozwolę się nie zgodzić, więcej można urwać przy kredycie, a to z prostej przyczyny: Dealer najczęściej ma jakąś prowizję od kredytu więc może zejść z marży (niestety niezbyt wielkiej) B)

Co do silników to ja byłbym za 105-konną jednostką. Oprócz Intercoolera i softu są jeszcze inne różnice, a poza tym mieć a nie mieć dodatkowe 40 Nm momentu to znaczna różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i zaczyna się wojna: benzyna czy diesel B)

3 lata jeździłem 1,6 16V

0,5 roku jeżdżę 1.5dci

przy tych pojemnościach silnik bez turbo nie nadaje się do bezpiecznej jazdy.

benzyna bez turbo to do 9l/100

benzyna z turbo to niewyjęte 10l/100

diesel z turbo mieści się w 6l/100

warunki jazdy to warszawskie korki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

105 jest oszczędniejszy tylko w trasie powyżej 100km/h,

miastem wybitnie trudno zejść do 5,3 które w 85KM jest bez problemu .

Jeździsz tylko dwupasmówkami i pustymi prostymi- 6 biegów

klasyczne polskie drogi i nie zabije Cię jazda do 100km/h, 85KM i masz spalanie 3,8l/100km.

105 ma turbinę, która dmucha, aż miło używać - stąd spalanie.

Nie zaczipujesz nowego samochodu? - dlaczego?

zrobiłem tak i jeżdżę bez żadnego ubytku - kosztowało patola / mniej niż dodać do fabryka 105,

czipowany jest mi płynniejszy w kulturze pracy i używaniu niż zwykły 105.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kbarann, pozwolę się nie zgodzić, więcej można urwać przy kredycie, a to z prostej przyczyny: Dealer najczęściej ma jakąś prowizję od kredytu więc może zejść z marży (niestety niezbyt wielkiej) B)
Tak kolego masz rację z kredytu dealer ma aż 80 zł brutto od umowy powodzenia z urywaniem B)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli jesteś kapelusznikiem to 85 bedziesz zadowolony.

Bycie kapelusznikiem zależy raczej od stylu jazdy, a nie od samochodu. Nie raz widziałem jak gościu zapierdzielał fiatem 126p pomiędzy samochodami po mieście 90 km/h, a nie raz gości w "kapeluszach" w blisko 200 konnych wypasionych furach zawalających drogi. Także moim skromnym zdaniem tekst nie na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!