Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wieszaki tylnego tłumika


lukaszek82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy możecie sprawdzić jak u was wygląda mocowanie tylnego tłumika. Zastanawiająco wygląda kawałek gumy - czy on jest tam przyklejony fabryczne?

Czy waszym zdaniem te wieszaki tłumika są urwane lub nadmiernie rozciągnięte?

Hej!

U mnie jest tez taka guma i tez tomocowanie wymieniałam bo mi poszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. O mocowanie środkowego tłumika pytałem w serwisie przy okazji wymiany. Powiedzieli, że do środkowego "wieszaków" nie stosuje się (mimo, że tłumik środkowy ma przecież kawałek odstającego pręcika a i otwory są w podwoziu). Postanowiłem jednak podwiesić go na tym wieszaczku od końcowego (zaczepiałem tłumikiem przy wjeździe do garażu). Namordowałem się niemiłosiernie żeby wcisnąć wieszak w otwór (okazuje się, że te otwory są za płytkie - musiałem pościnać trochę gumy, a sam wieszak za krótki). Teraz tłumik wisi na maksymalnie rozciągniętym wieszaku i nie wiem jak długo wytrzyma (a może już się zerwał). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie kupiłem już te gumy(wieszaki) lecz wygląda na to ze po włożeniu tej kumy w podwozie nie mogę założyć na wydech(jak by w złym miejscu przyspawane te pręty) mieliście podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie możesz włożyć na miejsce bo pewnie montujesz to po raz pierwszy, z nowymi gumami już tak jest, że są twarde i trzeba użyć czasem sporo siły, żeby weszły na miejsce, co do środkowego tłumika to w serwisie też mi powiedzieli, że nie ma tam żadnego mocowania, jednak u mnie jakieś 30 cm za łącznikiem elastycznym jest gruba sprężyna długości (po rozciągnięciu przez ciężar tłumika) około 8 cm

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

kupiłem dzisiaj te gumy, wyglądają tak samo jak w tym linku: http://megane.com.pl/topic/ech-vt19726.htm

niby innych nie ma aczkolwiek różnią się mocno od orginalnych. Czy mogę śmiało ściągać stare? W sklepie dali mi dwie gumy, jedna z plastikową tulejką druga nie. U mnie też jedna guma ma tulejke a po lewej nie. Obie powinny mieć czy zestaw jest dobry?

thumb_hosting_zdjec_1351956429__100_1593.jpg

Edytowane przez Krzychu
Niedzaiłający link
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ostatnio wzięła mnie irytacja, drugi raz wymieniam gumy, bardzo szybko się zużywają, szukam jakiegoś lepszego producenta. Macie jakieś namiary na solidne wieszaki, które wytrzymają dłużej niż rok ?

Udam się jeszcze do serwisu Renault, zobaczę ile kosztują oryginalne wieszaki.

Edytowane przez Krzychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem u siebie w "motoryzacyjnym" czy to normalne, że te wieszaki się tak szybko zużywają... odp na to była, że nie wiedzą ale ludzie często kupują. Podejrzewam że producent po prostu nabija klientów w butelkę a sobie kieszeń.

Ewentualnie można by wymyślić jakieś rozwiązanie które okaże się lepsze :notacrook:

 

@Krzychu podrzuć info jak się dowiesz o ori wieszaki :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to normalne, że te wieszaki się tak szybko zużywają

W sprzedaży są 2 rodzaje: "rzemiosło" za kilka złotych sztuka i trochę droższe, wg zapewnień sprzedawcy te drugie wytrzymują dłużej i nie urywają się tylko guma ulega rozciągnięciu. Przerabiałem podobną sytuację z nakładkami pedałów - w dużym sklepie motoryz. mieli nakładki po 3zł szt.i po 7zł, te po 3zł wytrzymywały parę miesięcy do mocnego zdarcia, te drugie, z twardszej gumy bardzo wolno się zużywają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio jak mi strzeliły wieszaki to wziąłem co mieli w motoryzacyjnym, koszt 4 zł za sztukę. Jestem skłonny dać kilka razy więcej, ale żebym nie musiał wchodzić regularnie pod auto i podwieszać tłumika.

Z tego co obserwowałem to guma zaczęła pękać już po 2-3 tyg. ! W sieci znalazłem wieszaki, co prawda do środkowego tłumika, ale z opaską z jakiegoś materiału, takie rozwiązanie wydaje się być sensowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!