Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

2,0 dci 150hp a 2,0 dci 177hp różnice


arni88

Rekomendowane odpowiedzi

arni88, to pytanie myślę,że powinieneś zadać koledze glenn http://megane.com.pl/profiles/16538.htm

Jest w temacie,czytałem jego posty na forum laguny.

150-160 koni możesz mieć z 1.9
pewnie,że można tylko silnik 2.0dCi to całkiem inna bajka.Łańcuch rozrządu,inna turbina...ogólnie bardzo żywotna jednostka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708 Dzięki wielkie , już do niego wysłałem Pw

slavOK a po co mam kombinować z 1,9 dci ? ile wycisnę 150- 160hp i co potem będę się martwił o sprzęgło turbo itp, co pierwsze padnie?, wole włożyć 2,0 Dci i podkręcić go ,wiem że to inna bajka niż 1,9 i jest bardziej podatna i wytrzymalsza na mody... tylko nurtuje mnie to pytanie , bo jeżeli z tego 177 hp da się wycinać około 30% bez większego uszczerbku na żywotności silnika i osprzętu to już mnie to bardzo cieszy, chodź z 150hp 30% to tez dobry wynik będzie... czy takie przyrost będzie możliwy czy raczej nie, głównie w tym silniku z sporta bo tym 150 hp to możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arni88, 177hp plus jakieś 50 z wirusa to daje ..upss 230 koników.Brzmi obiecująco <ok> Tylko z tego co pamiętam w tym mocniejszym jest jakiś problem ze strojeniem...ale to jakiś czas temu było.Myślę,że konkretni tunerzy juz sie z nim uporali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arni88, ile planujesz przeznaczyć na tego swapa ? weź pod uwagę, że trzeba przekładać wszytko, silnik kompletny, skrzynia, osprzęt, wiązki, komp, chyba najtańsza opcja to szukanie jakiegoś rozbitka walniętego w dupę ewentualnie po jakimś dachu z tym motorem, bo chcąc to robić kupując części z wolnej stopy, osobno to kaplica...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slavOK będę kupował rozbitka, najlepiej RS z tym motorem żeby wszystko przełożyć, wiem że to trochę będzie kosztowało ale uważam że warto.

 

waldek708 i na takie rezultaty po cichu liczę <ok> może po modzę coś więcej i będzie strongest DCI in Poland :( ale pewnie ten swap zajmie trochę czasu ze względu na znalezienie odpowiedniego dawcy :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arni88, ja już myślałem nad tym co chcesz zrobić, i wygląda to tak, że musisz przerobić swoje w stu procentach na poliftowe, łącznie z deską rozdzielczą....

silnik skrzynia osprzęt, co za tym idzie cała instalacja, co za tym idzie deska panele itp, jedyne co pozostanie stare to podnośniki szyb... <ok> tak więc najlepiej szukaj jakiegoś rozbitka... ja też szukam :( :) ostatnio był sport 177ps za 15900zł 2007 25tyś km.. ale kasy nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolek Co do przerobienia to spodziewam się że trzeba prawie wszystko przełożyć, a powiedz mi co masz na myśli pisząc deska? że muszę przełożyć wszystko czy tylko sam climatronik licznik itp? bo chyba tym się rożni( kostkami) chyba że czegoś nie wiem

 

PS: to nie ta przypadkiem co piszesz?

n5u0umfw8qxwv3mdm_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arni88, wszystko, deska zegary wszystkie panele wyświetlacze, przełączniki do otwierania szyb itd.. nie ta, tamta była prana jakby to powiedziećza kołem przednim w próg tak że drzwi odpadły prawie, srebrna, przód dach jeden bok i tył był ok, decha nie strzelona i kolo nie wiedział ze sporta sprzedaje ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w samej desce jako takiej nie widzę różnic miedzy phI i ph II, wyświetlacze itp owszem inne ale to można w deskę PhI włożyć bez problemu...

 

edit: kolek na 100% będzie pasować deska z Ph I pod te pierdoły z PhII ,a w tych przełącznikach od szyb licznikach climatronicach itp , kostki są takie same jak w Ph I ogólnie rożni się to tylko podświetlaniem na biało...

 

arni88, . nie ta, tamta była prana jakby to powiedziećza kołem przednim w próg tak że drzwi odpadły prawie, srebrna, przód dach jeden bok i tył był ok, decha nie strzelona i kolo nie wiedział ze sporta sprzedaje ;-)

To ładnie, jak tak walnięta tylko to opłacało się jak nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!