Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic II mam pytanie odnośnie wyposażenia


markusK

Rekomendowane odpowiedzi

Mój jest tej wersji i mam m.in.

- Handsfree

- ESP

- Automatyczna klimę

- rolety na tylnich drzwiach

- reflektory ksenonowe

- tempomat

- składane elektrycznie lutsreka

- felgi aluminiowe

- czujniki ciśnienia w oponach

- czujniki parkowania (tylne)

 

Ale nie wiem czy coś z tego poprzedni właściciel nie dokupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po VINie możesz się dowiedzieć z jakim wyposażeniem wyszedł Twój egzemplarz z fabryki. Wyślę Ci listę wyposażenia z mojego scenica odczytaną po VINie. Będziesz mógł zobaczyć jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Mam pytanie co do wyposażenia Sceników:

1. Czy ESP można poznać tylko po przycisku z lewej strony czy może ten system montowany jest też bez tych wyłączników? Niektórzy sprzedawcy piszą, że ich auta mają ESP, a przycisku brak... Kłamią?

2. Czy jeśli jest w Sceniku navi to zawsze musi być do niego dżojstik? Widziałem Sceniki z navi i nie wszystkie miały dżojstiki. O co chodzi?

3. Jakie są rozstawy śrub na felgach? Mam na zbyciu stalówki od laguny II (5x108). Czy podejdą?

Pytanie z innej beczki:

Czy jest jakaś różnica w prowadzeniu Scenika i Grand Scenika? Niby ten dłuższy ma większy rozstaw więc powinno mniej bujać na poprzecznych nierównościach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ESP to pamiętaj że sprzedawca będzie się starał wcisnąć Ci każdy kit. Czyli że ESP jest chociaż go nie ma (a nie tylko włącznika), że ma skórzaną kierownicę a to tylko pokrowiec z plastikowego byka itp.

 

Co do rozstawu śrub: Scenic ma roztaw 4x100 z centrujacym 60,1, niestety koła od Laguny nie będą Ciebie na nim cieszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytowanie

 

Jeśli nie ma dżojstika to gdzie znajduje się "coś" do obsługi?

Mnie chodzi nie o długość całego nadwozia, ale o rozstaw osi (w grand sceniku jest on o 5cm większy). Niby im większy jest rozstaw tym lepiej się prowadzi... Stąd moje zapytanie.

 

Czy błotniki w scenikach też mają daty produkcji (w postaci kółek z cyframi - rok, miesiąc itp). U siebie w Lagunie mam takie co dają jakiś wgląd czy auto było bite i czy te błotniki były wymieniane...

Prosiłbym o wklejenie jakiejś fotki z komory silnikowej z kompletem plastików (osłony na silnik, akumulator itp). Chciałbym wiedzieć przy kupnie czy jakiejś nie brakuje.

Czy sceniki 1.9 dCi mają "fap-a"?

Proszę przypomnieć sobie zasady cytowania na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dżojstick dodali do obsługi nawigacji z czytnikiem DVD ( Carminat DVD )

Jak jest duży ekran to przed nim lekko po lewej jest konsolka do obsługi Carminat'a 8000

W sceniku grandzie dodatkową stabilność uzyskali przez zastosowanie minimum 16" kół

FAP w 1,9 DCI od roku 2006 bodajże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co ze skladanymi automatycznie lusterkami ... w sumie nie wiem czy je mam czy nie :mrgreen: jak sie to uruchamia

Dynamique 2004 1.9dCi

 

moje autko wyszlo rowniez bez

- Radia

- Hands free

- navi

 

reszta jak wyzej opisane

+ szyber

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaktusx, zerknij na swój "dżojstik" od ustawiania lusterek. Jeśli na tym plastiku jest na dole symbol składanych lusterek to masz je składane. Przekręć dżojstik w tą dolną pozycję, a lusterka się powinny złożyć. Jeśli nie masz tej funkcji to możesz przekręcić tylko raz w lewo i raz w prawo (regulacja obu lusterek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w Scenikach II pojawia się jakiś komunikat po odpaleniu silnika, że aktywne są czujniki ciśnienia? Czy pod spodem auta można dostrzec gdzie znajduje się centralka (w którym miejscu)?

Po włączeniu zapalają (całe) się wszystkie kółka samochodzika na desce rozdzielczej, a potem gasną (zostaje tylko obwód koła).

Najprościej - jedź na stację benzynową, spuść trochę powierza i zobacz czy się zapali kontrolka (dane kółko): przy małej różnicy ciśnień zaświecą się dwa kółka wskazujące, na której osi jest dziwna różnica ciśnień z tekstem (jak dobrze pamiętam): CHECK TYRE PRESSURE

A jak już fest pitnie luft z koła - to wtedy zaświeca się tylko te kółko, z którego uciekło. Zapiszczy brzęczyk, zaświeci się STOP albo SERVICE z napisem chyba; STOP TYRE PUNCTURE - czy jakoś tak.

Potem sobie dopompujesz po testach. Czujniki mają pewną bezwładność. I po spuszczeniu powietrza czasami trzeba troszkę odczekać (poniżej minuty), aż się zapali. Związane jest to z tym, że czujniki nadają informację tylko co jakiś czas. Dopiero gdy ciśnienie spadnie poniżej jakiegoś poziomu częstotliwość nadawania się zwiększa.

Gdy jakiś czujnik nie działa - dane kółko (czyli jego obwód) znika z deski rozdzielczej.

O.

* - teksty dla angielskiej wersji komunikatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!