Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane 1 2002 rok 1,9 dci


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Mam nastepujacy problem zapaliła mi sie kontrolka serv+poduszka zaraz po odpaleniu samochodu świeciła jakis czas po przejechaniu 50 kilometrów jak zgasiłem samochud i na nowo odpaliłem to nie świciły juz a teraz od nowa to samo odpale zaswiecaja sie serv+poduszka tylko ze juz nie chca zgasnac co moze byc przyczyna z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić można podpinając pod komputer - Clip pokaże Ci prawie dokładnie gdzie jest problem. Można tez miernikiem.

http://megane.com.pl/megane-ii-phi-kontrol...bag&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam Megane jedynke ta stara ale najnowsza produkowali ja do 2002 kostki pod fotelami sprawdzone i oczyszczone przy napinaczach tez

 

[ Dodano: 2010-02-14, 12:53 ]

wyczytałem jeszcze ze sa jakieś kostki w lewym progu w meganie kombi a ja taka ma ide sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

<ok> Witam, kilka dni temu zapaliła mi się kontrolka "airbag" wraz z kontrolką "service". Po zapaleniu kontrolki gasną, a po kilku sekundach zaświecają się i świecą aż wyłączę zapłon. Pojechałem na komputer i wyskoczył komunikat "obwód napinacza pasa pasażera". Śledząc podobne tematy na forum, sprawdzałem kostki pod fotelami, sprawdziłem także napinacz. Kostki dociskają dobrze, napinacz jest ok., ma oporność 2 ohma. Ruszałem kablami pod fotelem, a te kontrolki nawet na chwilę nie gasną. Po stronie kierowcy również sprawdziłem kostki i napinacz, w kierownicy nic nie tyka.

Prosze o pomoc, może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie. :roll:

 

Autko Renault Megane 1.4 16V RT 99' sedan (4 poduchy i napinacze - system SRP)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<ok> Tak, błędy wykasowano, ale niestety kontrolki zapalają się ponownie, co znaczy, że w dalszym ciągu jest problem, może są jeszcze jakieś połączenia w samych fotelach lub w podłodze i tam są jakies przerwy, ale nie wiem gdzie te połączenia występują. Jestem bezradny :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jankesiok, uruchom silnik, siądź na fotelu pasażera i pojeździj trochę przód tył (skrajne położenia). Odczekaj kilkanaście sekund, jak nie zgaśnie to powtórz to samo na fotelu kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poruszałem obydwoma fotelami w przód i tył, niestety nic nie pomaga, ruszałem jeszcze raz kablami pod siedzeniami i tez nic, kontrolki jak świeciły tak świecą. Już nie mam żadnego pomysłu, chyba został mi service, bo nie moge już tak dłużej jeździć... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pinów pozaginanych nie znalazłem, to pewnie dlatego, że nic nigdy tam nie było ruszane. Przejścia na kabelkach wiodących od wtyczek do poduszek w siedzeniach nie sprawdzałem, musiałbym pewnie rozebrać cały fotel. Przerw na przewodach wiodących do napinaczy nie ma. Posprawdzam jutro raz jeszcze wszystko miernikiem. <ok>

 

[ Dodano: 2010-04-18, 10:39 ]

No i jestem wreszcie. Wczoraj jeszcze raz wszystko posprawdzałem miernikiem po fotelami. Przejścia na kostkach są, nie ma żadnych przerw na kabelkach. Jeszcze raz posprawdzałem przejścia na obu napinaczach (ok. 2,2 ohma), to samo na poduszkach w siedzeniach (ok. 2,9 ohma). Przejścia na kablach również są. Kostki są nie uszkodzone, jednym słowem pod fotelami wszystko ok., więc tam nie ma sensu dalej grzebać, bo chyba naprawdę coś popsuję. Pomyślełem jeszcze, że może cos przy sterowniku poduszek się odpięło. Ale nie wiem gdzie go szukać. Czekam na jakieś porady. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!