Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowe lampy typu ANGEL EYES - bawić się w to?


evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Zwracam się po raz kolejny. Chodzi mi o mój post na samej górze. A dokładnie pytanie co do podłączenia Angel Eyes do Meg. Jakieś przeróbki? Oryginalne kostki? Powiedzcie co i jak.

Jesli masz jednokomorowe lampy na H4 to kstki sa takie same i wpinasz bez problemu. Jedyny problem jest z dlugimi-w momencie ich wlaczenia gasna krotkie... I nie wiem jak sobie z tym poradzic(spowdodowane jest to tym ze oryginalnie dwuwloknowa zarowka H4 nie moze sie palic dwoma wloknami naraz).

Jesli lampy sa dwukomorowe to kostka jest zupelnie inna i trzeba niestety ciac i dorobic jakies inne kostki np. od Malucha:). Ale problemu z dlugimi nie ma.

PS: moze ktos podpowie jak poradzic sobie z gasmacymi krotkimi gdy wlacze dlugie? Dodam ze w mijankach mam xenony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej to założyć przekaźnik na wejściu do bezpieczników długich, który zewrze połączenie na krótkie również na wejściu bezpieczników w momencie włączenia długich.

Problem jedynie to obciążenie na przewodzie długich.

poczeniehc9.jpg

 

Nie mam schematu z rozrysowanym przekaźnikiem długich, nie wiem czy w ogóle istnieje bo jak migam długimi to nic nie słychać. Jeżeli jest to powinno się zmostkować przejście krótkich przez przekaźnik długich, są one rozłączane w momencie załączenia długich. Tutaj chyba rozwiązuje to pająk kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie wiem jak sobie z tym poradzic(spowdodowane jest to tym ze oryginalnie dwuwloknowa zarowka H4 nie moze sie palic dwoma wloknami naraz).

 

Nie do końca. Zauważ, że przy załączaniu długich ( lub "miganiu" ) zapalają się oba włókna. A po puszczeniu manetki zostaje tylko żarnik "długich". W jaki sposób jest to realizowane i co za to odpowiada nie wiem, ale tak się właśnie dzieje. Pewnie jest to po to, żeby nie obciążać lamp i kabli mocą 115W na sztukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, nie wiem o co tu chodzi ,bo jak sie przyciagnie dzwignie w pozycje"mruganie" i bedzie sie trzymac to beda sie palic razem bez problemu i to dlugo ,a jak sie wlaczy dlugie na stale to gasnie...

Robilem juz proby z przekaznikami z kumpem ktory jest obcykany w tematach elektryczno-elektronicznych i wybaniowal ze da sie to zrobic i bedzie dzialac ale nie na Sodowach... Po przelaczeniu na dlugie przez sekunde pala sie oba swiatla ale po chwili xenony gasna,za maly prad,za duzy opor?? Przy normalnych halogenach nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Clio miałem tzw. słoiki z jedną żarówką dwuwłóknową. Podczas wymiany na soczewki w ASO wymienili część wiązki. Niestety nie wiem jaką część, ale chodziło właśnie o to żeby soczewka paliła sie cały czas. W Meganie I będzie podobnie, przecież faza II ma dwie żarówki. Wystarczy sprawdzić w ASO lub w Dialogisie różnice między fazą I, a II lub na przykładzie Clio II faza I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich na forum ja ostatnio nabylem ringi do mojego scenica i powiem szczerze jestem zadowolony.Jezeli sie je dobrze ustawi to swieca duzo lepiej niz normalne,a co do oslepiania to moze troche daja po oczach sam sie przekonalem chyba ze ktos mial zle ustawione swiatla.Ostatnio jechalem dwa razy ta sama trasa w nocy przez las i jak dla mnie ringi swieca lepiej niz zwylke lampy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiałeś je w stacji kontroli pojazdów czy sam kręciłeś do czasu aż będą świecić na tyle wysoko by było coś widać przed samochodem ?, przy okazji oślepiając wszystkich jadących z przeciwka.

Twoj opinia to jak wieczne klotnie ktora marka samochodow jest lepsza,a najczesciej zabieraja glos ludzie ktorzy dana marka nie jezdzili... Nie widziales jak swieca lampy Angels eyes ,i chyba w ogole nie masz pojecia jak swieca soczewki... otoz oswiece cie, ze soczewka sama w sobie rysuje idealna granice swiatla i cienia,ucieta jak pod linijke i w zadnym klasycznym reflektorze taki efekt jest nieosiagalny.

Otoz ja ustawialem swiatla sam,ustawilem sie w ciemnej ulicy ,przede mna stalo auto w odleglosci jakichs 50m, i ustawilem granice odciecia swiatla i cienia na wysokosci gornej krawedzi zderzaka tego auta.Zle? Nie ma szans zeby oslepic kogos z przeciwka soczewkami! Dla ciekawosci dodam ze bylem w SKP sprawdzic ustawienie swiatel i okazalo sie ze byly ustawione minimalnie za nisko,ale kazalem nic nie ruszac,zeby wlasnie nikogo nie oslepiac jak wsiadzie do auta komplet pasazerow. Mozna?

Uwielbiam opinie takich malkontentow ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ciekawosci dodam ze bylem w SKP sprawdzic ustawienie swiatel i okazalo sie ze byly ustawione minimalnie za nisko,ale kazalem nic nie ruszac,zeby wlasnie nikogo nie oslepiac jak wsiadzie do auta komplet pasazerow.
a od czego jest elektryczna regulacja wysokości świateł? no chyba, że angele są tego pozbawione, ale to świadczy o ich jakości ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!