Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z rozruchem na zimnym silniku 1.9 d


maniak25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Michał, gdzie to diagnozowałeś i naprawiałeś ten elektrozawór, zakładam że gdzieś w Wawie, chętnie bym skorzystał bo mam też problem z odpalaniem.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, przepraszam ze tak późno, ale nie zagladąłem. Diagnozowałem na mechaników 6a. Reno-Max, troche dziwny warsztat, drogi i nie dokońca chłopaki zrozumieli problem. Oczywiście rozwiązał sie na 2-3 dni.

 

Ale już na 99% wiem co dolega mojemu autu i o dziwo powiedzieli mi to kapciarze.

Świece są nowe ale nie dogrzejwają. Grzeją za krótko. I próbuje znaleść kogoś w wawie kto zna się na elektryce. Oczywiście jak będę miał chwile czasu to spróbuje odnaleźć jakiś przekaźnik od tego (bo nie sądze by to komp się wywalił), czy coś takiego.

 

Ktoś wie czy da się zdiagnozować przekaźnik świec żarowych i ewentualnie jak to zrobic?

 

Słuchajcie znalazłem coś takiego, może się przydać, a na pewno mi się przyda. Chodzi mi szczególnie o wątek ze świecami, bo to będzie mój problem. Przeszedłem przez wysztko po kolei i tylko to mi zostało (elektryka), ciśnienie i wtryski ok (pracuje równo i nie kopci nawet za n-tym kręceniem i odpaleniem, komp. nie pokazał błedu, niestety nie wiem czym była badana).

 

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1516784.html#8074513

 

pozdro

Michał

gg. 6416536

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

tradycyjny problem z odpalaniem na zimnym silniku:

- świece żarowe wymienione (3 z 4-ech były uszkodzone), wymieniłem wszystkie cztery;

- świece grzeją (napięcie dochodzi do każdej, przed rozruchem grzane ok. 10 sekund, pomimo zgaśnięcia kontrolki świec po ok. 2 sekundach);

- filtr paliwa wymieniony.

 

Problem nadal występuje.

 

Pytania:

1. Przyjmijmy, ze silnik nie jest uruchomiony. Podpompowuję paliwo gruszką. Gruszka jest twarda. Czekam 5 minut. Sprawdzam gruszkę. Znów jest miękka. Czy to normalne?

 

2. Przyjmijmy, ze silnik pracuje. Gruszka jest cały czas miękka. Podpompowanie nie powoduje twardnienia gruszki. Pojawiają się pęcherzyki powietrza w przewodzie przed gruszką. Czy to normalne?

 

Podejrzewam cofanie się paliwa, ale nie jestem pewny.

 

Nie ma problemu przy uruchamianiu ciepłego silnika. Zimny muszę kręcić kilka sekund aby załapał (lub za drugim razem). Po uruchomieniu silnik pracuje bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!