Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Po regulacji zaworów, czyszczeniu "kroko


markar74

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzięki dobrym radom z forum <czerwona> i instrukcji w książce własnymi rękami:

- wyregulowałem zawory

- wyczyściłem silniczek krokowy i przepustnicę oraz czujnik położenia wału korbowego

- wymieniłem uszczelkę pod przepustnicą

- wymieniłem wężyk do czujnika ciśnienia atm. (zwykły paliwowy ø5mm - 7zł, a ASO - 60zł)

- wymieniłem przewód elastyczny pomiędzy pokrywą filtra powietrza a przepustnicą (była okropnie popękana i klejona wielokrotnie taśmą); koszt - 40zł z Allegro, w ASO - 220zł

...i generalnie jest lepiej. Pracuje równiej, trochę mniej klepie, jest bardziej dynamiczny,, obroty na jałowym 750, jednak jest jedno ale: na biegu jałowym jak pisałem obroty 750 i co jakiś czas nieregularnie obroty na ułamek sekundy spadają a z rury wydechowej "pyrka". Czy Ktoś z kolegów forumowiczów może mi podpowiedzieć co jeszcze zrobić by te spadki obrotów zlikwidować? Za rady z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniłem świece,cewki,przewody,silniczek krokowy,filtry,olej,wężyk podciśnienia, wyczyściłem czujnik wału korbowego i przepustnice... i ...i NIC

 

cały czas tak jak u ciebie...juz kasy mi szkoda...

 

chociaż jak wyczyściłem ten czujnik wału korbowego-to auto przez 3następne dni zachowywało się dużo lepiej...ale potem znowu to samo...więc nie wiem czy to dzięki niemu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeszcze muszę wymienić cewki :-( ? Chociaż jak pisałeś to jednak też nie pomogło. Mam cały czas te same Sagem. Wiele złego o nich czytałem, ale moje zdaje się są sprawne. Robiłem pomiary rezystancji: pierwotna 0,8Ω, wtórna 9,5kΩ. Czy te wartości świadczą o 100% sprawności?

 

[ Dodano: 2010-03-28, 21:48 ]

Witam ponownie. Nie długo cieszyłem się poprawą. Od niedawna po uruchomieniu silnika obroty potrafią (nie zawsze) podskoczyć nawet do 2000 (i w tym momencie przełącza się na gaz, a że silnik nie rozgrzany to potrafi zgasnąć) oraz podczas dodawania gazu coś świszcze. Czy Ktoś spotkał się z czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!