Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Meganka II 2006r. kupić czy nie?


lamucher

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Jestem na Waszym forum po raz pierwszy, przejrzałam sporo tematów, ale nie do końca znalazłam odpowiedzi na dręczące mnie pytania. Dodam, że jestem kobieta i nie za bardzo znam się na samochodach, więc wybaczcie mi, jeżeli coś pokręcę. Obecnie jeżdżę od 5 lat Meganką I, ale troszkę mi się zaczyna sypać, więc postanowiłam kupić nową.

Oto oferta: Renault Megane II 1,9 diesel 115 km ( większość ma 130, ale ten akurat ma 115) z roku 2006 z przebiegiem 119 tys i co mnie dręczy przeokrutnie z filtrem cząstek stałych :lol:. Jeżdżę codziennie na uczelnię, a mieszkam 10 km od centrum miasta, więc nie jest to taka typowa jazda po mieście, ale coraz więcej osób mieszka na obrzeżach miasta i coraz większe korki i tu się zaczynają robić, ale kilka razy w tygodniu jeżdżę o porach, w których mogę jechać około 80 km/h przez jakieś 6-8km. Czy zatem polecacie zakup takiego samochodu, czy raczej odradzacie? Czytałam też o możliwości zainstalowania emulatora i też to rozważam. Przeraziło mnie, jak piszecie, że samochód ten pali 8-9 litrów chyba, że coś źle przeczytałam. Moi rodzice mają Megankę II z 2007 roku silnik 1,5 diesel i ona pali max 6 litrów w mieście i około 4,8-5 w trasie. Czyżby ta o większym silniku o tyle więcej spalała?

Podsumowując oczywiście najbardziej martwi mnie FAP, na forum nie doszukałam się opinii użytkowników takiej wersji, a przynajmniej nie pozytywnych. Ciągle się waham, czy inwestować w taki samochód.

Bardzo proszę o porady, mam niewiele czasu na zastanowienie, około 2 dni. Wybaczcie jakieś nieumyślne błędy, które mogłam popełnić, ale jak już wspominałam jestem kobietą i to młodą <ok>- bez doświadczenia w tej kwestii.

Serdecznie pozdrawiam