Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Najnowocześniejszy fotoradar w Lubelskim


maciek127

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chce się podzielić smutną wiadomością.

W Lublinie działa Fotoradar- laserowy. Łapie nawet z 1km :-|

Jest umieszczony na moście. Nie jest to żadna skrzynka. przypomina ona kamerę lub lampę doświetlająca drogę.

Przypominam że jest tam ograniczenie prędkości - chyba do 70km/h - jeśli się zmieniło poprawcie.

a oto fotka. Na pewno robi zdjęcia tym co wracają z Świdnika. Nie wiem czy nie robi zdjeć co wyjeżdżają z Lublina od tyłu

fotoradar.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najnowocześniejszy fotoradar lubelski jest ręczny, truecam czy jakoś tak, laserowy, mierzy z odległości jednego kilometra, co jest prawdą, oraz ma wiele dodatkowych funkcji, który są równie zaskakujące. Między innymi nagrywa filmy, robi zdjęcia, mierzy odległość między pojazdami.

 

a ta skrzynka co widziałeś to czytnik rejestracji, na skradzione samochody, automat porównujący Twoje rejestrację z bazą skradzionych samochodów. :lol: Posłuchaj na cb, dużo się o tym gada ostatnio. :-D

 

a że dostali zdjęcia nie dziwie się, często tam stają z nowym ręcznym fotoradarem, zresztą nawet stosunkowo często rozstawiają tam trójnóg. <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co właśnie wczoraj tam przejeżdżałem i wyglądało na to że był podwieszony. identyczne miał soczewki- rozstawienie. Ale ni mo wszystko lepiej zdjąć nogę z gazu w tym miejscu.

 

[ Dodano: 2010-04-02, 11:12 ]

a ta skrzynka co widziałeś to czytnik rejestracji, na skradzione samochody, automat porównujący Twoje rejestrację z bazą skradzionych samochodów. Posłuchaj na cb, dużo się o tym gada ostatnio.

 

jeśli tak mówisz wieże Ci. <ok> dzięki tobie mam lepszy humor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż się dzisiaj tam znowu przejadę, dla potwierdzenia... <ok>

 

no ale w sumie, z 31 na 1 w nocy leciałem tamtędy koło 3, prędkość jakieś 160/170 i nic nie mignęło :lol:

 

Będę przejeżdżać tam jeszcze raz to się rozejrzę na wszelki wypadek konkretnie, a jak jest to cyknę zdjęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe czy się da jeździć 70 km/h. 100 km/h powyżej maksymalnej dopuszczalnej prędkości to o wiele za dużo. Ale widać są ludzie, którym się wydaje, że auto opanują w każdych warunkach. Co do mignięcia - nie wiesz, że istnieją radary, które robią zdjęcia w podczerwieni? Tam nic nie musi "migać".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wygląda

 

opis funkcji:

Amerykańskie urządzenie TruCam po pomyślnym zdaniu testów rozpoczęło pracę na lubelskich drogach. Nieduży laserowy radar wyjątkowo skutecznie radzi sobie z piratami drogowymi. Robi zdjęcia i kręci kolorowe filmy w wysokiej rozdzielczości. Rejestruje wykroczenia już z 1200 metrów, przy czym kierowcy nawet nie wiedząc, że zostali przyłapani nie ostrzegają innych. Urządzenie jest w stanie zrobić 120 zdjęć na minutę. Policjanci i inspektorzy mogą go używać z wiaduktów, pobocza, a także z wnętrza radiowozu, po czym zdjęcia lub filmy przesyłają tym samym urządzeniem przez Internet do najbliższego patrolu drogówki.

 

żródło

post-632-1270207818_thumb.jpg

post-1-1270207818_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i właśnie, TruCam jest 'ręczniakiem', więc raczej wątpię żeby to przyczepili tam na stałe <ok>) poza tym cenę swoją ma, i jest jedyny w Polsce. Zaraz by ktoś to urwał. Chociaż często tam stają z tym urządzeniem.

 

A to co tam widać to na 99% jest skaner rejestracji, do porównywania z bazą skradzionych. Przejadę jeszcze raz, obejrzę i napiszę :lol:

 

CareK, Pewnie że o wiele za dużo, przecież ograniczenia w Polsce są stawiane z rozsądkiem, i stosownie do warunków na drodze. Czy to nie jest chore iż na drodze dwupasmowej, równej jak szklanka, bez przejść dla pieszych, z jednym skrzyżowaniem z sygnalizacją świetlną, widoczną z dużej odległości, z odpowiednim odstępem między przeciwległymi pasami, z brakiem zabudowań po bokach drogi jest 70 km/h ?

 

Nie, w mojej opinii nie jest to rzeczą normalną, tylko głupotą i istnym bankomatem bez dna dla policji, zresztą jest to jedno z ulubionych miejsc do ustawiania fotografa na tym odcinku, oraz ulubione miejsce ekipy z policyjnej vectry.

 

Myślę że panuję nad swoim samochodem, wiem do którego momentu jest jazda bezpieczna, i pewna, pomimo swojego młodego wieku. Jeżdżę co dwa tygodnie na trasie Lublin>Paryż>Lublin, i jazda z ograniczeniami w tym kraju jest dla mnie nieporozumieniem.

 

A co do fotoradarów robiących zdjęcia na podczerwień: Pokaż mi jeden taki działający w Naszym Kraju, ponieważ jeszcze się z takim tutaj nie spotkałem. Raczej wszystkie fotoradary mierzące prędkość pojazdu posiadają lampę błyskową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i właśnie, TruCam jest 'ręczniakiem', więc raczej wątpię żeby to przyczepili tam na stałe )

 

zobacz rączkę jest długa i ma otwory można przecież przykręcić to do czegoś.

 

Jeśli jest to takie urządzenie jak mówisz to mnie bardzo cieszy bo już się bałem że dostałem mandat za prędkość i jeszcze kończące się pomarańczowe światło. Na mostku nie stała policja tylko żuk z ekipy sprzątającej.

 

[ Dodano: 2010-04-02, 20:15 ]

CareK, Pewnie że o wiele za dużo, przecież ograniczenia w Polsce są stawiane z rozsądkiem, i stosownie do warunków na drodze. Czy to nie jest chore iż na drodze dwupasmowej, równej jak szklanka, bez przejść dla pieszych, z jednym skrzyżowaniem z sygnalizacją świetlną, widoczną z dużej odległości, z odpowiednim odstępem między przeciwległymi pasami, z brakiem zabudowań po bokach drogi jest 70 km/h ?

 

trzeba się cieszyć że nie dali ograniczenia do 50km/h ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!