Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

elektryczna szyba pasażera megane 96


Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z szybą od strony pasażera a mianowicie nie chce się podnieść była w połowie otwarta i nie chciała się zamknąc klikałem do góry i nic wcisnołem w dół i teraz mam juz opuszczoną na max i problem bo megi nie można zostawic samej choć na chwile bo ma otwartą szybe może ktoś wie jak można to naprawić ma jakiś schemat od elektryki szyba nie chjce się podnieść żadnym z przełączników ani od strony kierowcy ani od strony pasażera druga ta od strony kierowcy działa bez zażutu a naciskając przycisk do dołu słychac w dżwiach ze coś łapie w góre brak jakiejkolwiek reakcji POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjołem boczek i okazało się że nie podaje prądu do góry w dół jest wszystko ok po przemiemieniu kabli szyba podniosła się i już można jeździć bo nic nie ukradną na postoju ale nadal nie odłączyłem teraz wszystko żeby przypadkiem znowu nie opuścić wie ktoś co może być przyczyną że nie ma prądu przy podnoszeniu w górę czytałem taż o innych problemach z szybami pisaliście tam o jakimś przekaźniku a gdzie on jest i czy można go naprawić i do czego on wogóle jest :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

U mnie od kupna samochodu nie można ani opuścić ani podnieść szyby pasażera po zgaszeniu auta. O ile przez jakieś 2 min. można to zrobić z szybą kierowcy to jeśli np. zapomnę zamknąć szyby u pasażera przed zgaszeniem auta to musze ponownie przekręcić kluczyk w pozycje zapłon aby ją ruszyć. Zawsze mnie to ciekawiło czy wszystkie megi phI tak mają czy jest coś u mnie sknocone?

Edytowane przez marek24p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam żeby nie zakładać nowego tematu to też się dołącze, a mianowicie chodzi o to co kolega marek24p pisał bo oczywiście też tak mam ale chciałbym jakoś ten problem rozwiązać i zrobić szybę pasażera tak samo otwieraną jak kierowcy, a konkretnie otwieranie i zamykanie szyby po wyłączeniu zapłonu i żeby działał tzw. komfort. Tak się zastanawiałem nad kupieniem drugiego lewego przełącznika i lewego modułu i może by spasowało, ale nie wiem jak tam z instalacją elektryczna. Sugestie mile widziane ^^

Edytowane przez XxxCinuxxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to niestety szkoda. Bo chciałem dokupić alarm z domykaniem szyb i ten impuls komfortu wykorzystać ^^ a tak będę musial kombinować z przekaźnikiem EWZ-10 z poloneza żeby wydłużyć impuls podawany z centralki alarmu, oraz podłączyć pod aku. a nie pod zapłon jak to jest obecnie teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam po dłuższej przerwie!! Otóż mam podobny problem co kolega Wojtas opisał kilka lat temu. Cytuję jego post:

mam problem z szybą od strony pasażera a mianowicie nie chce się podnieść była w połowie otwarta i nie chciała się zamknąc klikałem do góry i nic wcisnołem w dół i teraz mam juz opuszczoną na max i problem bo megi nie można zostawic samej choć na chwile bo ma otwartą szybe może ktoś wie jak można to naprawić ma jakiś schemat od elektryki szyba nie chjce się podnieść żadnym z przełączników ani od strony kierowcy ani od strony pasażera druga ta od strony kierowcy działa bez zażutu a naciskając przycisk do dołu słychac w dżwiach ze coś łapie w góre brak jakiejkolwiek reakcji POMOCY

 

Otóż chodzi o to że w mojej megance wystąpił identyczny problem z tym że od strony kierowcy. Chciałem otworzyć szybkę z dwóch stron, z prawej (od pasażera) się udało bez problemu natomiast z lewej opuściło mi do połowy a dalej nie chciało. Pstrykałem klikałem kilka razy i faktycznie słychac szelest ale tylko szelest bo jakiejś dalszej zmiany nie uświadczyłem. Miałem trochę pecha bo to akurat zdarzyło się w nocy więc już nic sam zdziałać nie mogłem jedynie ofoliować drzwi.Co mam teraz z tym zrobić? I czy da się to wogóle zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!