Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cb Radio jakie ?


rotation

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie odnośnie cb Radia ,zamierzam kupić cb Radio do 300zł max 350zł wraz z antena jakie polecacie radyjko, dlatego pytam na tym forum gdyż jeżdżę Renault Megane 2 a jak wiadomo Forum dotyczy tych właśnie aut ,czytałem dużo tematów o cb radiach ale duży mętlik robią w głowie ,jakie auto,gdzie będzie antena i takie tam, tutaj są użytkownicy Megane 2 także raczej nie będzie problemu z doborem radia cb.

 

Ps:zastanawiam sie nad kupnem UNIDEN PRO 520 XL ,antena na magnes,oczywiście opinie innych Renówek nie tylko Megane BARDZO MILE WIDZIANE .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem niedawno Sunkera Elite One + antena Delta-825. Całość mnie wyszła (w sklepie, z montażem i strojeniem) ok 260 zł. Jak na "budżetowe" radio, zestaw działa zadziwiająco dobrze, antena ładnie się zestroiła i dobrze zbiera. (Sunkery to kopie 'starych' Midlandów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio ok. Tylko pamiętaj że bez homologacji. Antena do jakiej wysokości ? Im dłuższa tym dalej słyszysz i Ciebie słychać. Poniżej metra nie schodź. Kupując Sirio AS 100 lub Ml145 na styk się zmieścisz w kwocie 350zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No posiada. Każde posiada ale sprzedaż radia jest zabroniona na terytorium naszego kraju. Na stronie uke znajdziesz listę sprzętów wykluczonych z użytku. W Piotkowie te radia chodzą po 220zł nowe plus do tego kupujesz ML 145 za około 115zł i jedziesz jak tylko zamontujesz i sprawdzisz swr-ek. Ja bym to widział tak na początek <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla siebie bym wybrał opcję pierwotną 520 ale bym wiązał się po jakimś czasie może wystąpić problem z radiem i żeby było w częstotliwości bo to nie wiadomo kto radio przestrajał z 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo rozumiem "ale bym wiązał się po jakimś czasie może wystąpić problem z radiem" chodzi o czyste wysłużenie się sprzętu,czy coś innego ?, znalazłem jeszcze takie radio Lafayette Ermes ale to już górna granica mojego budżetu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że te radia były oki ale jak były produkowane na filipinach. Teraz jest robione w Chinach i jakoś jest gorsza. Teraz te radia są sprowadzane prywatnie i przestrajane z 5 w zera w domowych warsztacikach. Czy stoi w częstotliwości to już nie sprawdzisz bez narzędzi. W radiach pojawiają się podobno teraz dość często zimne luty. Ale to tylko kaprys i nie narzekał bym jak by się coś takiego przytrafiło. Zresztą nie rozdrabniajmy się ale wszystkim może się tak trafić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rotation, skoro już po Lafayette zaglądasz, zainteresuj się ATENĄ. Małe zgrabne wszystko potrzebne mające. Ja mam YOSANA 120 PRO i sobie chwalę. (ta Atena to jest to samo radio z tymi samymi bajerami, jednak YOSANA mam już sprawdzonego i mogę polecić. Szczególnie jego filtry)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie nad kupnem UNIDEN PRO 520 XL ,antena na magnes

 

Posiadam powyższy zestaw z dwoma antenkami, na długie trasy ML-145 i na krótkie Sirio silver-90. Używam od jakiegoś czasu i sprawuje się bez zastrzeżeń. Fakt że teraz te radia robią Chińczycy i zdarzają się tzw. zimne luty, mnie bynajmniej nic takiego nie dotknęło. Na pewno kolego dużym plusem są niewielkie gabaryty tego radia, a co za tym idzie można je wszędzie świetnie wkomponować. Faktem jest że owe radia nie mają homologacji ale dlaczego, to już inny temat i myślę że każdy kto kiedykolwiek się interesował tym sprzętem zna historię firmy Uniden i President, z drugiej strony jeżeli chodzi o opinie to ilu użytkowników tyle właśnie opinii. Ja wybrałem ten model ponieważ na moje potrzeby, czyli na trasę jaką dziennie pokonuje (150 km z krótszą antenką) jest wystarczający, a i na długich trasach spisuje się rewelacyjnie. Więc życzę udanego wyboru i jak najmniej mandatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, zgadzam się z przedmówcą. Posiadam U520xl + Sirio AS100 - bardzo sprawny zestaw. Ładnie radzi sobie zarówno w mieście jak i w terenie - trzeba tylko uważać na przewód antenowy - już dwa razy wyrwałem go zamykając drzwi :) Dwa szybkie lutowania i antena śmiga aż miło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!