Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Naprawy i ich koszty


pati587

Rekomendowane odpowiedzi

ale jak tak powiesz do mechanika to większa połowa z nich popatrzy na ciebie jak byś chciał go okraść z ostatnich pieniędzy.
do takich warsztatów się nie chodzi. "Moi" mechanicy nie kupują sami części - nie mają czasu żeby się rozdrabniać. Umawiają się to mówią od razu klientowi co ma ze sobą przywieść.

 

Nie ma co tłumaczyć papraków, niechby mieli te wysokie ceny, ale co z tego jak nie potrafią zrobić obsługi auta?
<ok> dokładnie. Wymiana rozrządu to dla mechanika chleb powszedni musi być a nie jakaś filozofia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że dzisiaj nie tak łatwo dobrać części do nowoczesnego samochodu. Samych klocków do megane jest kilka rodzajów, a to tylko najprostszy element. Najczęściej dobiera się na podstawie nr Vin a i to często nie daje gwarancji na sukces. Jeżeli posiadasz dużo wolnego czasu możesz sobie pozwolić na latanie po hurtowniach i szukanie części, oraz ich ewentualną późniejszą wymianę. Warsztat który każe sobie samemu kupować części to chyba taki typ u "Pana Kazia" ? Bo jakoś nie wyobrażam sobie nowoczesnego warsztatu z takim systemem zakupów. Najlepszym rozwiązaniem wydaje mi się warsztat który ma własny sklep - hurtownię, wtedy nie kombinują na częściach.

Pamiętaj jeszcze o jednym, jeżeli część nie była kupiona w warsztacie gwarancja nie będzie obejmowała ponownego montażu w przypadku awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie błąd podstawowy to podejmowanie decyzji pod wpływem impulsu. Za to właśnie zapłaciłaś, reszta czyli naprawa mniej lub bardziej fachowa to otoczka. Wystarczyło zgoolować "megane remont" lub "megane problem forum" i jakiekolwiek forum by wyskoczyło.

Teraz to skupiłbym się na rzetelności naprawy silnika i nie zdziwiłbym się, że był cały wymieniony lub masz założoną używaną głowicę a nie po regeneracji (spotkanie z zaworami) + zostawione odbite tłoki oraz swój stary pasek. Skoro raz powiedziałaś, że się nie znasz powiedz i drugi raz ale troszkę bardziej fachowym językiem, np: rozmawiałaś ze swoim kolegą , rzeczoznawcą PZM i dasz mu poprzednie rachunki do zaopiniowania jak i wykonaną usługę remontu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sądze że nie było czasu na szperanie po internecie albo nie było mozliwosci jesli o to chodzi.Tak był impuls ale tez troche zaufania bo warsztat był polecony....z reszta juz nie wazne.BYło i mineło.Zleciłam juz innym (co sie znają) aby sprawdzili co i jak z tym wszystkim.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!