Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane coupe I ph 2 ? / i cabrio:)


scooby_bp

Rekomendowane odpowiedzi

juz wybiłem sobie z głowy gaz, poniewaz nie wiem ile czasu pojezdze tym samochodem, a nie chce wkładac tyle pieniędzy, zebym musiał zaraz sprzedawac;p wiec jak cos to sama benzyka, albo diesel. Za benzyną tez przemawia jej dostępność na rynku wtórnym, oraz duzo nizsze przebiegi. Niestety diesla kupuje sie po to zeby duzo jezdzic, a ja boje sie troche o turbine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pozwolę sobie dołączyć do tematu i zapytać o silniki 2.0 16V Chciałbym nabyć ten silnik w mocy 150KM.

Jakie spalanie? Jak się sprawuje?

Wcześniej jeździłem 1.4 LPG więc nastawiam się teraz tylko na benzynę, chyba że z jakaś dobrą instalacją LPG.

 

Blacharka, w megance 1 ph1 którą miałem do tej pory często rdzewiały tylne nadkola i blacha pod tylnymi światłami.

Jak jest w megane coupe 1ph2?

 

Jak elektronika? Czegoś unikać, i ogólnie na co zwracać uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest w megane coupe 1ph2?

PhII jest bardzo dobrze zabezpieczona przed korozją i jeżeli pojawia się rdza to trzeba się dobrze temu miejscu przyjrzeć. Silnik F7R 2.0 150KM był montowany w phI, w phII 2.0 iDE 140KM i w 2002 roku F4R 140KM.

Zwracać uwagę trzeba na to co zawsze, czyli elektryka wewnątrz i blachy z zewnątrz. Jak ktoś ma pojęcie to nieprawidłowości przy silniku też wychwyci.

YeloNek, nie masz do mnie daleko, jak chcesz to możemy pogadać na żywo 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcą tworzyc nowego tematu, zapytam sie w tym:) Czy w megane cabrio były tzw. twarde dachy? i czy zeby przeciąć zwykły dach, to trzeba sie namęczyć? ponieważ, wpadł mi pomysł, zeby moze cabrio kupic. Ale jest jeden problem, samochod nie będzie garazowany, będzie stał pod kamienicą a ze mam "miłych" sąsiadów to zastanawiam sie czy jest dużo problemu zeby pociąć taki dach;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02 - Dzięki za propozycję, renie będę chciał kupić za jakieś czas. Więc jeśli moglibyśmy się spotkać za jakiś czas to było by fajnie. Pogadamy sobie. Pozwolę sobie odezwać się wtedy do Ciebie, ok?

 

bronius - Dzięki za ofertę, ale jednak wolałbym 16V wiem ze 8v na pewno dłużej pojeździ, ale już jakoś się nastawiłem na 16v. Nie mniej jednak dziękuje :]

 

A z ciekawości czy ktoś jeździ 2.0 16 z LPG?

Do tej pory jeździłem 1.4 LPG ale z podstawową instalacją, więc nie mam zbytnio rewelacyjnych wrażeń. Nie mniej jednak wiadomo że jest to oszczędność. A gdyby zainstalować jakąś lepszą sekwencję w 2.0 16 to jak by to chodziło? Wiem że sama instalacja LPG nie była by najtańsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w megane cabrio były tzw. twarde dachy?

Nie było, tylko miękki. Jeżeli masz uprzejmych sąsiadów i brak garażu to lepiej odpuść. Sam zrezygnowałem z tego pomysłu bo mój sprzęt stoi przy akademiku a studenci maja różne pomysły. Poza tym cabrio nie wychodziło w dieslu, więc dla mnie to była dyskwalifikacja <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam:D Jako że sprzedałem dzisiaj poczciwą meganke, zaczynam sie bardziej rozglądać za nowa:) możecie mi coś powiedzieć o tej megance:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12422180

co widac na pierwszy rzut oka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przypadkiem nie powinno byc włączników tam przy regulacji swiateł i podswietlenie?

Są przed lewarkiem zmiany biegów. Lusterka zewnętrzne z phII. Pierwszy właściciel, ALE w kraju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem "Lusterka zewnętrzne z phII", przeciez jest to phII, wiec i lusterka będą z phII:) a z tym włącznikiem podgrzewania foteli, to pytam sie bo widziałem tam przy regulacji swiateł, a przed lewarkiem było chyyba do uchylania tylnych szyb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, lusterka zewnętrzne z phI, małe rozkojarzenie :) Podgrzewanie różnie było rozwiązane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego się nie da określić, bo wszystko zależy od użytkowania. Jeden zawodnik zajedzie silnik po 100tys km, a inny po 300tys. To są dość udane jednostki, proste w budowie i już w miarę opanowane przez mechaników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!