niko009 Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Witam. Mam problem z moją Meganką. Mniej więcej miesiąc temu sprawdzałem poziom oleju na bagnecie, i miałem na maxa, to samo pokazywał czujnik elektroniczny. Wczoraj wybrałem się na małe grillowanie do rodziny. Wieczorem po przekręceniu stacyjki zaskoczył mnie poziom oleju, czujnik pokazywał tylko połowę. Sprawdziłem od razu bagnetem aby wykluczyć błąd elektroniki ale jak się okazało ta niestety miała rację:) Auto stało oczywiście w poziomie, nie na jakimś podjeździe. Pod autem sucho, w czasie jazdy też nie zauważyłem za sobą zasłony dymnej, tym bardziej, że silnik nie byłby chyba w stanie spalić takiej ilości na 50-kilometrowym odcinku. Ktoś ma jakiś pomysł co mogło być przyczyną i gdzie się podział ten olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zawisza1980 Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Sprawdź obudowę sprzęgła. Może poszedł uszczelniacz od strony skrzyni biegów. Skoro auto nie spaliło oleju i nie ma wycieku pod miską to bardzo prawdopodobne, że przez uszczelniacz choć mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oko26 Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 Jeszcze jedna możliwość sprawdź czy niema tego oleju w chłodnicy(zbiornik płynu chłodniczego) ja tak kiedyś miałem, poszła uszczelka pod głowicą i olej poszedł mi w płyn chłodniczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Maja 2010 Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 Niekoniecznie nagle... wg tego co opisujesz stało się to po "dłuższej trasie"... objaw pasuje to sytuacji w ktorej jezdzac normalnie po miescie - niedogrzany silnik, ktorkie odcinki - do oleju dostaje sie niespalone paliwo... i pomimo tego ze silnik pali troche oleju, stan pozostaje bez zmian (czasem nawet lekko przybywa). przy dluzszej trasie - jak silnik sie ladnie nagrzeje i pracuje rownomiernie, to paliwo odparowuje z oleju. typowa sytuacja w silnikach już z pewnym przebiegiem - (tylko ta trasa trochę krótka). sprawdź jak będziesz teraz jezdził w nornalnym trybie, czy bagnet pachnie paliwem, to bedzie oznaczac ze silnik zachowuje sie w wyzej opisany sposob. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.