Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czujnik położenia wału korbowego


Boss_wnd

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej jakbyś mógł "wypożyczyć" czujnik ze sklepu, założyć i sprawdzić co się zmieni.

Inaczej zostaniesz jak ja z czujnikiem.

Sprawdź też czy masz dobrą baterię w omomierzu. Niestety ja nie sprawdziłem i dlatego kupiłem, mnie pokazywał wartość 160-190 Ohm. Na innym mierniku pokazał 260 Ohm, tak samo jak nowy. :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem nowa batke, założyłem wskazanie było niewiele większe tym razem 201 omów.

Samochód ma już 11 lat czujnik nie był nigdy wymieniany, wiec ma prawo paść. Poza tym po regulacji zaworów przy zapalaniu samochód sie dławi.

Ziolo dzięki za zaoferowanie ;) na szczęście mam możliwość pożyczenia czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mart a wiesz jak taki czujnik jest zbudowany?

Tak w olbrzymim skrócie to po prostu magnes z nawiniętym na niego drutem.

Sam się kiedyś zastanawiałem czemu te czujniki padają? Ale nie doszedłem do żadnych wniosków. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z odpalaniem znikł ;) ;) (sorki że tak późno odpisałem)

 

Z kolegą w warunkach ekstremalnych , wymontowaliśmy czujnik i szmatą go wyczyściliśmy wkręciliśmy spowrotem. Problem znikł jest wszystko ok ani razu mnie nie zawiódł od czasu czyszczenia hihihihihihi

 

I po co przepłacać ;) :-P

 

Tym razem to już przesada :evil: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podłączę się pod temat.

 

Mam pytanko, pewien problem. Przez ostatni tydzień 3 razy, a wczoraj 2 razy, miałem problem z zapaleniem samochodu. Kręcił, aż miło, ale niestety nie chciał zapalić. Spróbowałem wczoraj 2 razy zapalić i nic z tego. Ale spuściłem z ręcznego, wrzuciłem na luz i popchałem dosłownie 2/3 cm do przodu, spróbowałem i samochód zapalił od razu.

 

Moje pytanie w związku z tym - czy to nie palenie spowodowane może być przez brudny/psujący się czujnik położenia wału korbowego, czy to może być coś poważniejszego?

 

Prosiłbym o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera teraz pod uczelnią nie chciał zapalić znów, dopiero przy 3 próbie podejścia zapalił. Rozrusznik kręci, paliwo raczej dostaje (słychać po przekręceniu kluczyka pompkę paliwa). Więc chyba pozostaje ten czujnik? W czwartek do południa biorę się za jego czyszczenie, tylko czym najlepiej to czyścić (przy wtyczce od kompa wiem że kontaktem, a ten bolec dolny?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy pomogło?? Mam ten sam problem i nie wiem czy kupować ten czujnik. Wyczyściłem go i pomierzyłem omomierzem 220 om na zimnym ok -5 stopni) jest nieco lepiej (pali za 6 razem) ale nie rozwiąząło to w 100% mojego problemu.

U mnie patent z stoczeniem na biegu pomaga - po takim zabiegu pali za 1 max 2 razem.

jak już ruszy to cały dzień mam spokój. Pali igła.

szukam porady> co dalej

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dopiero 29, a więc 9 dni temu czyściłem czujnik. Ale ani raz mi moja Megi nie odmówiła zapalenia po tym przeczyszczeniu. Zbieg okoliczności? Albo faktycznie pomogło.

 

Co do Twojego problemu sam nie wiem co Ci doradzić, aż takim specem nie jestem, ale czujnik ma mieści się w granicach 200-270 (tak pisali w książce WKŁ), więc chyba masz sprawny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 20 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!