Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Instalacja gazowa do megane I 1.6 (90km)


bartles

Recommended Posts

Witam wszystkich!

W zwiazku z zawrotnymi cenami benzyny postanowilem do swojej renowki zalozyc instalacje gazowa. Mam do was pytanie czy musi byc ona sekwencyjna. Silnik to 1.6 (90km).

z gory dzieki. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem na etapie szukania firmy która zainstaluje mi gaz w mojej megance, ale gdzie bym nie był to zalecają mi instalacje za min. 2500 PLN, a to uważam za dużo.

 

Czy ktoś z Was orientuje się gdzie we Wrocławiu zainstalują mi gaz za mniej niż 2000 PLN (z butlą we wnęce po kole zapasowym) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że zalecają, bo to większa kasa dla nich. Też wszyscy mówili, że tylko sekwencja w różnej konfiguracji, aż znajomy skierował mnie do zakładu co założył mi zwykłą i nie narzekam. Zero problemów, spalanie na dość odpowiednim poziomie, więc w sumie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym założył nawet gdyby miał mi 15 l/100 palić - i tak byłoby taniej niż na benzynie, zwłaszcza że trąbią o tym że benzyna ma być po 6 PLN.

 

Jak ktoś wie gdzie we Wrocławiu mnie nie oskubią i dobrze zrobią - piszcie proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest plastikowy kolektor dolotowy (ssący) to radzę instalację sekwencyjną. W razie strzału w dolot jest ryzyko rozwalenia kolektora, a koszt jego wymiany chyba pokryje różnicę z naddatkiem. Decyzja oczywiście należy do was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was orientuje się gdzie we Wrocławiu zainstalują mi gaz za mniej niż 2000 PLN (z butlą we wnęce po kole zapasowym) ?

 

Witam.Jeśli jesteś z Wrocka lub okolic to polecam gazownika z Tyńca nad Ślężą, kierunek z Wrocławia na Kudowę.Ja zakladałem tam we wrześniu tamtego roku i jest O.K.Instalacja sekwencyjna ESGI II, butla w kole cena 2100. http://www.autogaztyniec.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam ja mam auto z tym silnikiem i miałem obawy co do gazu. W zeszłym roku założyłem instalacje II generacji stag 300 i nie mam z nią żadnych problemów w zasadzie nie wiem że mam gaz!!! zrobiłem już od tego czasu 30 tys km więc już mi się koszt instalacji zwrócił ,dodam że kosztowała 2499. Myślę ze należy zwrócić szczególną uwagę na zakład montujący bo jak wszytko będzie dobrze wyregulowane i podłączone to nie ma prawa nie działać. Jeżeli chodzi o przeglądy to co 10 tys kosztują 60 zł co 30 tys 130 zł i przez dwa lata gwarancja w razie gdyby jakiś element się zepsuł wymiana na nowy. Poza tym silniki 8v chyba zazwyczaj dobrze sobie na gazie radzą.Pozdrawiam wszystkich na lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie już od trzech lat instalację II generacji i oprócz wymiany filterków gazu nic w niej nie robie. Spalanie gazy na banalnym poziomie bo ok. 8l/100km co daje około 16 zł... Nic nie strzela ani nie kicha:) Do silnika 8v w zupełności taka wystarczy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czesc, a mi wlasnie strzela, i to jak! Po 3 latach , przejechaniu 80 tys km i kompletnym nic nie robieniu przy silniku, zaczely sie w koncu problemiki. Na razie wymienilem swiece, ale nic to nie dalo, teraz wymieniam kable WN i zobaczymy. We wrzesniu bede w Polsce, pewnie nie uda sie uniknac gazownika. Mam zwykla instalacje gazowa za 1800 zl, zadna sekwencja, a zepsulo sie tylko swiatelko sygnalizujace, ze konczy sie gaz w butli, nie takie wiec straszne te tanie instalacje gazowe, zastanowcie sie zanim przeplacicie za sekwencje, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!