grajekb Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Witam, Postaram się w sposób w miarę jasny opisać mój problem z renatką megane coupe 1999r 1,6 16v 110 km. W jakiś miesiąc czasu po kupnie auta miałem wątpliwą przyjemność zatankowania 95ki na stacji paliw Orlen. Z tego co pamiętam, jakąś krótszą chwilę później auto zaczęło mi mulić. Nie jest to aż taka tragedia, bo głównie jeżdżę w mieście, ale na trasie czasami strach zagląda mi prosto w oczy. Zorientowawszy się, że muł chwycił po zalaniu 95ki ( wcześniej przez miesiąc lałem 98), postanowiłem ponownie zacząć lać 98. Niestety, jak na pewno się już domyślacie, całą kupę to dało. Auto nadal zmulone. Podejrzewałem, że mógł zapchać się któryś z filtrów, powietrza tudzież paliwa, ale wszystko po wymianie nadal tak samo. Jak na dzień dzisiejszy od pół roku tankuję na BP. Zastanawiałem się, czy może by zacząć mu lać przez jakiś krótki okres czasu np v power. Co o tym myślicie drodzy forumowicze i czy macie jakieś pomysły na rozwiązanie problemu ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diaz2 Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Kolego skoro wymieniłeś filtry a auto muli moze byc to wina świec zapłonowych,cewek,kabli NW,generalnie czasmi usterki sa banalne a czasami siedza gdzieś w silniku. Jak zatankujesz ciulowe paliwo to auto bedzie mulic ale przy nastepnym tankowaniu (oczywiscie kiedy paliwo nie było zbytnio swiecone) wszystko powinno wrócic do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.