Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie pali..


Bonsau

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, odrazu mówię że jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę samochodu etc, ale może ktoś będzie w stanie mi jakoś pomóc. Mianowicie, mam megane, rocznik 98, 1.4. Samochód mam jakiś tydzień i wszystko z nim grało, kupiony z pewnej ręki. Parę dni temu ojciec wpadł na szatański plan umycia silnika karcherem. Po tym były pewne problemy z odpalaniem, czasem palił odrazu, czasem za drugim razem, generalnie przejechałem od tego czasu 600km i wszystko grało. Ale dzisiaj kręciłem go z 20 razy i nic. W związku z tym moje pytanie, co to może być? Świece? Woda się gdzieś dostała? Powinno już wszystko wyschnąć i wyparować do tego czasu.. Jakieś pomysły co sprawdzić?

 

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam,

T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO kolego toś sobie uspranił ;-) Teraz już wiesz dlaczego się nie myje silnika :!:

Ostatnio nie stukałeś w maskę :-D Zacznij od wyłącznika "stukowego" może odpalił.

Potem, jak to nie zadziała to czeka cię sprawdzanie złączek, gniazd, wtyków i wszystkich kabliczków. Gdzieś może woda się dostała i zaczęło śniedzieć i nie ma styku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orginalny pomysł z tym myciem :-D. W pierwszej kolejności z propozycji Prezes'a, zająłbym sie obejrzeniem kabli i dociśnięciem wtyczek.

Często bawie sie karcherem i od kiedy w moim malcu stłukłem nim lusterko, mam do niego dużo szacunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach