Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie utrzymuje obrotów - gaśnie


Wuerzet

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Wuerzet rozwiązałeś ten problem z nie utrzymywaniem obrotów przy rozruchu? Bo mam podobny i nie wiem za co się zabrać, tyle czytałem na ten temat i jest wiele odpowiedzi, musiałbym wszystkie czujniki, kable, świece itd. wymieniać i czyścić.. Ale do rzeczy, moja meganka jest również zagazowana, również pali jak chce ( raz na 10-15 razy przy odpalaniu gaśnie),odpala na pb i po jakimś czasie przełącza się na lpg. Ostatnio znowu mi gasł przy rozruchu, myślałem że może to problem z utrzymaniem obrotów na pb, więc wymieniłem filtr paliwa , nic to nie dało, następnie przy rozruchu trzymałem lekko wciśnięty pedał gazu aż się przełączy na lpg i się nagrzeje silnik, jednak to też nic nie dało. Po jakimś czasie znowu zasiadłem za kierownicę meganki z tym że po odpaleniu od razu zacząłem mocno gazować tak ponad 4 tyś obrotów i ku mojemu zdziwieniu meganka nie zgasła na biegu jałowym :shock: ,no i niestety tak dalej sobie siedzę i myśle co to może być :-? ? czujnik temperatury ,czujnik wału a może jeszcze jakiś inny czujnik.

 

[ Dodano: 2010-09-05, 08:03 ]

Witam, niestety nie doczekawszy się podpowiedzi lub odpowiedzi w usunięciu usterki <ok>, sam wziąłem się do roboty :mrgreen:.Myślałem i myślałem, żeby nie potrzebnie nie wymieniać jakiekolwiek czujniki ,świece czy bóg wie coś innego. Doszedłem do wniosku, że musi coś być nie tak przy przepustnicy i silniczku krokowym. Na pierwszy rzut wykręciłem silniczek krokowy i to był strzał w dziesiątkę. Tzn. wyczyściłem go dokładnie, rozebrałem (a jak to zrobić?), po pierwsze wykręcić, następnie musimy mieć podłączone złącze do silniczka krokowego, musimy później parę razy włączać i wyłączać elektrykę w samochodzie bez odpalania silnika. Po tych zabiegach z silniczka krokowego wyjdzie trzpień, trzeba rozebrane części wyczyścić, ja wyczyściłem w benzynie parę razy i z silniczka krokowego wypadło nawet sporo jakiś brudów, następnie po wyczyszczeniu trzeba złożyć silniczek, tzn. częściowo wkręcić trzpień do silniczka krokowego i teraz potrzebny jest jakiś kolega, ponieważ trzeba wykonać takie same czynności jak przy rozbieraniu silniczka z tym, że jedna osoba musi przy włączanej i wyłączanej elektryce w samochodzie wciskać delikatnie trzpień w korpus silniczka. Po tym wszystkim wkręcić silniczek na miejsce i cieszyć się z meganki ponownie :oops: . Jak narazie u mnie wszystko działa jak należy, odpala za każdym razem. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!