Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane I -nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z odpaleniem meganki 1 rok 1996

dzień wcześniej wszystko było ok a na dzień następny już nie odpala

sprawdziłem czujnik położenia wału i wyczyściłem-nic nie dało

dalej wciskałem ten przycisk przy kielichu amorka-i nic

dioda od imobilaizera jak zgasną wszystkie kontrolki to też gaśnie

 

TO JUŻ NIEWIEM CO MOŻE BYĆ -ELEGANCKO KRĘCI SILNIK ALE NIE ODPALA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj kupiłem sobie klucz do świec i właśnie sprawdzałem i nie ma iskry

ale teraz pytanie:-dlaczego

sprawdzałem 2 świece po kazdej cewce bo są die cewki i nie chce mi sie wierzyć że aż dwie padły ale może ktoś miał taki przypadek-a tak na marginesie to od paru miesięcy jeżdze bez kondensatora który był przy tych cewkach

 

drugi motyw mnie męczy to imobilaizer czy przypadkiem to nie jego wina ale świeci normalnie dioda na desce rozdzielczej

 

[ Dodano: 2010-06-08, 20:33 ]

a jak można sprawdzić cewke czy jest dobra

 

[ Dodano: 2010-06-09, 20:14 ]

cewki są dobre podejrzewam imobilaizer-ale jak sie do tego zagrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Sorrki ze sie podlaczylem pod ten post ale mam podobny problem w scenicu 98 RT e

silnik 1.6 nie moge odpalic po dluzszej przerwie, nie mam iskry . Mialem wczesniej ten sam problem ale mechanik powiedzial ze to czujnik iskry ,ok wymienilem na uzywany, nie odpalil, ale kolega mechanik podlaczyl pod komputer,zresetowal go i po 40 sek. silniczek pracoal jak ta lala. Jezdzilem jeszcze 1,5 miesiaca bez zadnych problemow, potem wyjechalem na wakacje na 3 tygodnie samochod zostawilem na lotnisku po powrocie nie chcial odpalic, wezwalem pomoc drogowa i powiedziano mi ze to czujnik iskry ok, zaholowalem go do domu (pomyslalem ze znowu wymienia pojade na resetacje komputera i bedzie git) i tak zrobilem wymienilem pojechalem na komputer. Pierwsza rzecz nie mógl mechanik podlaczyc sie pod moj komputer,zostawilem mu samochód próbowal jeszcze przez dluzszy czas i bez skutku. Wymienil raz jeszcze czujnik iskry cewki i komputer i nic Co w takim wypadku moze byc nie tak ??? Mowil mi ze prad dochodzi do cewki ale nie dochodzi do czujnika co moze byc Prosze o Pomoc lub jakas RADE

Z Gory Bardzio Dziekuje i pozdrawiam

 

Nic nie moglem znalesc na temat tej usterki w senicu na forach a ta w megan jest najbardziej przypominajaca usterka do mojej sceni raz jeszcze sorry i prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) uzupełnij profil, zobacz jak mają to inni.

2) pisz tak żeby inni zrozumieli o co Ci chodzi, stosując pl-literki

3) nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz

Wszystko to jest w Regulaminie zlecam żebyś go jeszcze raz przeczytał.

 

Pytałem co to jest czujnik iskry? Bo nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za przydatne rady.Co do pisowni z to chyba bedzie trudne bo nie mam w swojej klawiaturze pl-znakow mieszkam w angli. Tak tu sie nazywa,(czujnik iskry) czyli czujnik położenia wału, patrząc z góry na łączenie skrzyni z silnikiem znajduje się ten czujnik. Ten czujnik napewno znasz.

A co do mojego problemu , to mozesz mi cos poradzc?Czutalem gdzies jeszczcze ze to moze byc urwany przewod masy silnika czy cos w tym stylu, ale sam podczas stania by sie nie urwal?

ok Dzieki z gory i pozdrawiam i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sam podczas stania by sie nie urwal?

Nie, nie urwał by się, ale wystarczy wilgoć na wtyczce lub zabrudzenie końcówki i problem gotowy.

Proponuje poczytać na forum o czujniku położenia wału znajdziesz tam jak go sprawdzić, parametry tego czujnika i jak go wyczyścić. Jest to bardzo proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzieki (poczytam)ale jezeli to o czym mysle, to ten czujnik na pewno dziala bo na czas choroby sceni kupilem Megan classic 1.6 e, dokladnie z tym samym silnikiem jak scenia i wczoraj bawilem sie w sprawdzanie i jezdze teraz megan na cefkach i tym czujniku polozenia walu co byly w sceniku, to znaczy ze sa dobre i koles mechanik wymienial mi 2razy komputer,i nadal nic. Próba podlaczenia komputera do kompuitera w scenicu, nie powiodla sie dlatego nawet mechanior nie wie o co jej chodzi. pare godzin siedzial i próbowal podlaczyc sie i nic z tego teraz to jeden chyba najwiekszy problem ?

 

Proszę więcej uwagi przywiązywać do pisania postów, ortografy poprawiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!