Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głośniki Blaupunkt , czy będą pasować i grać


Rekomendowane odpowiedzi

Chcę sobie kupić głośniki Blaupunkt Gtx 663 takie jak tutaj http://allegro.pl/item1065818551_blaupunkt...mdf_gratis.html . Będą one grały dobrze z seryjnym kaseciakiem ? Kolejne pytanie to czy wejdą mi do Meganki I 2001r. w przednie drzwi. Jak założe je z dystansami to będę mógł założyć obudowę spowrotem czy będą musiały zostać bez obudowy ? Dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, do radia bez wzmacniacza dobiera się najlepiej głośniki rzędu mocy RMS 20-30W, większe jest sens montować jeżeli wiesz, że będziesz się bawił w rozbudowe CarAudio... Seryjnie wchodzą 130mm, ale 160mm wejdą, gdy trochę pobawisz się w wycinanie kawałka plastiku, wtedy mdf dajesz do blachy i osłonka też ci wejdzie ta seryjna... ;)

Co do głośników to polecam zestaw odseparowany... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W rozbudowane CarAudio napewno nie będę się bawił. Chcę poprostu usłyszeć lepszy dźwięk niż teraz mam, zwłaszcza, że jeden głośnik coś mi brzęczy przy niektórych utworach. Myślałem, żeby kupić te blaupunkty , bo ludzie ogólnie tutaj odradzają tych najtańszych, a poza tym wydaje mi się, że lepiej by było jednak mieć coś lepszego, ale bez przesady ;). Po drugie koleś od razu sprzedaje dystanse do meganki też, których na allegro osobno nie ma. Jeszcze do tego chciałem dokupić jakieś maty, pobawić się w wygłuszanie i zamontować. Ogólnie się na tym nie znam. Większych niż 20-30W nie ma sensu montować do radia bez wzmacniacza bo radio tego nie "udźwignie" i nie będzie grać czy poprostu szkoda marnować głośniki bo i tak nie wyciśnie się z nich wszystkiego ? W takim razie co byś może polecił, żeby mi dobrze grało i ewentualnie gdzie mogę kupić dystanse do meganki. Napiszę do kolesia może osobno sprzeda ;). Zestaw odseparowany odpada, bo nie chcę się tyle bawić, poprostu chce dwa głośniki w drzwiach ;). Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable w podszybiu już są, więc dużo zabawy nie ma, tylko podłączyć.. ;-)

A co do głośników to zestaw odseparowany - napewno odczujesz różnicę między normalnymi dwudrożnymi głośnikami w drzwiach. Oczywiście głośniki możesz wstawić również mocy rzędu 50W RMS - radyjko to uciągnie, a wtedy gdy zachcesz mieć lepszą jakość to wstawiasz wzmacniacz i podłączasz pod te głośniki, nie musisz ich wymieniać.

Co do dystansów z MDFu to np. takie -> KLIK ... I wtedy przykręcasz to do blachy w drzwiach, plastiki nie będą trzeszczeć, tylko musisz podciąć lekko plastik w drzwiach. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem nie chce się bawić w zestaw. Te dystanse rozumiem, że po jednym pierścieniu 30 mm starczy tak ? Czy trzeba kupić np po 2szt aby było wyżej ? Co do głośników to widzę, że też tam mają te blaupunkty. A co powiesz na model EMx 663 : http://www.audiosklep.pl/blaupunkt-emx-663-p-2929.html . Duża byłaby różnica u mnie pomiędzy tymi a tymi droższymi co wcześniej pokazywałem ? Ogólnie które lepiej , a może jeszcze inne z tej strony tak do ceny tych droższych blaupunktów ;). Ogólnie to chciałem maty kupić na allegro najtańsze te za 4zł , chyba nie będzie aż takiej tragedii z nimi co ? A dystanse do drzwi to poprostu wkrętami przykręcić tak ? Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przykręcania tego to trzeba by zobaczyć.. Podejrzewam, że trzeba by było nawiercić sobie otwór w blasze i w dystansie i dać zwykłe śruby... Chociaż blachowkręt też powinien dać radę. Co do maty, to te tanie chyba też będą spełniały swoja rolę...

 

Te drugie by były lepsze, mają mniejszą moc, radyjko więcej z nich wyciągnie niż z tamtych... Dystanse, hmm... Musiałbyś sobie pomierzyć, zależy czy chcesz mieć głośnik przy samym wyjściu, czy gdzie... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maty za 4zł dadzą radę ale tylko w temperaturach plusowych.

W zimie zesztywnieją i (jeśli nie popękają i nie poodpadają) to poprostu nie będą spełniały swojej roli.

 

Najlepsze są maty polimerowe jeśli nie chcesz bawić się w STP czy Dynamat.

 

Co do głośników - jeśli mają chodzić bez wzmacniacza kup takie, które maja najniższą moc RMS. Radyjko fabryczne ma 4x 7W RMS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Szczerze odradzał bym te głośniki. Jak i inne w podobnych granicach finansowych pieniądze wyrzucone w błoto. Moim zdaniem jeśli już nie chcesz za bardzo inwestować w Car Audio to jednak dozbieraj na Pioneer TS-Q131C lecz też nie oczekuj zbyt wiele, na pewno tak jak pisałeś będziesz miał dużo ładniejszy i przyjemniejszy dźwięk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!