Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zanikające znaki/literki na wyświetlaczu rad


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie mam problem z zanikającymi znakami, literkami na wyświetlaczu radia.. Generalnie chodzi o to, że nie widać całych literek i cyferek. Do niedawna jeszcze czasami zaskoczyło i było wszystko ładnie widać... myślę, że coś tam nie łączy tak jak powinno. Od kilku dni już niestety nie zaskakuje więc nie jestem w stanie odczytać utworu z RDSu lub nawet wpisać kodu radia bo wyciągałem je dzisiaj, żeby zamontować swojego Blaupunkta.. no ale też wynikł problem więc wróciłem do standardowego

 

Czy ktoś już spotkał się z takim problemem? Czy nie łączyć może jakaś wtyczka przy wyświetlaczu czy przy radyjku? a może to lcd umiera??:-)

 

z góry dzięki za pomoc. Nie mogłem znaleść podobnego tematu.

post-25848-1278177883_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że zaczyna się odklejać folia przewodząca sygnał ze sterownika do wyświetlacza.

Możesz spróbować dostać się do wyświetlacza i docisnąć folie pomiędzy wyświetlaczem, a drugą płytką. Moim zdaniem ten element nie był przemyślany.

A co z tym Blaupunktem? Napisz coś więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.miałem nadzieję, że jednak coś sie tylko odpięło po kablach..no ale jutro sprawdze tzn. o ile uda mi sie zdjąc parapet bo jeszcze tego nigdy nie robiłem a na forum coś nie mogę poszukać...

 

Więc masz na myśli dociśnięcie szkła wyświetlacza do płytki drukowanej tak? hmm..jutro sprawdze.

 

a co do Blaupunkta to mam model SD27 Melbourne z mojego poprzedniego samochodu i byłem bardzo zadowolony, więc kupiłem ramkę pod radio zamiast fabrycznego. Dzisiaj chciałem zobaczyć jak to zadziała, wtyczki pasowały, radio się uruchamia, ale odrazu wchodzi w tryb telefonu...czyli tak jak by miało podłączony kabelek który nadaje sygnał wyciszenia wszelkich dźwięków podczas połączenia telefonicznego...hmm...dziwne bo w renówce nie mam telefonu:)

 

Pewnie któryś kabelek w kostce wystarczy przełożyć tylko nie wiem który kabelek.

Swoją drogą dziwne bo o ile pamiętam z instrukcji to w blaupunkcie kabel od tel. nie był w kostce iso tylko w takiej mniejszej kwadratowej..chyba mini iso sie nazywa:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na forum coś nie mogę poszukać...

Było wielokrotnie, pod maskownicą głośników masz śrubki, odkręcasz łapiesz za parapet i ciągniesz do siebie jednocześnie podnosząc lekko do góry.

 

Więc masz na myśli dociśnięcie szkła wyświetlacza do płytki drukowanej tak?

Tam nie ma gumki. Jest to zrealizowane za pomocą taśmy, która jest przyklejona do wyświetlacza i płytki sterownika.

Co do tego drugiego radia to też tak przypuszczam, trzeba przełożyć jakiś kabelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za pomoc, zaraz to sprawdze, potrzebował bym jeszcze schemat podłączenia kabelków w kostce iso do Tuner List, bo skoro kabelek od Tel. mute jest w tym miejscu i ciagle nadaje sygnał bo blaupunkt uruchamia sie odrazu w trybie telefonu to podejrzewam, że powinien być on w innym miejscu..a więc min 2 kabelki będą się nie zgadzać...

 

podejrzewam, że to jakiś kabel, ze stałym napięciem, ale mie wiem do czego ten kabelek...

 

 

 

lece szukać po forum:)

 

 

Ok rozebrałem parapet, wyciągnałem wyswietlacz, i w sumie nie wiem co zrobiłem bo podociskałem tylko wtyczki i przetarłem wszystko szmatką bo było całe zakurzone i działało...

 

mówie w czasie przeszłym bo po złożeniu z powrotem wszystkiego do kupy cieszyłem się pięknie wyświetlanymi napisami przez ok pół godz..:-):-) nie wiem co jest nie tak bo ani nie odpalałem auta, ani nim nie trząsłem a znowu coś przestało łączyc.... możliwe,że któraś tasiemka kończy swój żywot? na częściach wyświetlacza były daty produkcji listopad 2002....no to chyba aż taki stary nie jest:(

 

Postanowiłem, ze zostane przy fabrycznym radyjku, z braku czasu na zabawe z kostką iso, przeciaganiem kabli pod wzmacniacz i skrzynke do bagażnika...z resztą nie moge znaleśc tej dziury którą przeciagane sa kable w okolicy sprzęgła;/

 

Chyba zakupie na alledrogo wyświetlacz, więc mam pytanie...na które oznaczenie wyświetlacza na naklejce zwracać uwagę, żeby zgrało się z moim radyjkiem??

 

Na allego pełno wyswietlaczy o oznaczeniu AFFA2++ P8200028364 A ale to chyba nie o to chodzi? Nie spotkałem natomiast innego lcd z oznaczeniem: NS8215363-P tak jak na moim...domyslam się, że ta liczna może być najważniejsza;/

post-25848-1278239856_thumb.jpg

post-1-1278239856_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!