Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Montaż CB, antenki


JaYo^

Rekomendowane odpowiedzi

Pawel, w instrukcji do tego radia nic nie pisze o multi.

http://www.filemeta.com/preview.php?url=68...mp;filetype=pdf

 

120 PRO jest do tego przystosowana:

http://www.cbradio.auto.pl/files/Yosan.pdf 8-9 strona instrukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Paweł<piwko> Niestety nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie (i nigdzie też jej nie znalazłem:)

Co do samego CBka to udało mi się wczoraj zamontować je w schowku

http://megane.com.pl/megane-ii-phi-instala...0979.htm#197577

Już jest ładnie zestrojone i koledzy po drugiej stronie radia potwierdzili że słychać mnie wyśmienicie:) W sobotę będę testował radio w trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak.. Dzisiaj wróciłem z 200km trasy. Radio sprawowało się świetnie. Nie wiem jaki miałem zasięg ale bez problemowo dowiadywałem się jak wygląda trasa przede mną, mimo że antenke mam na bagażniku w sedanie. Koledzy powiedzieli że słychać mnie bardzo dobrze. ASQ zrobiło dobrą robotę bo całą drogę dzieciak spał jak zabity, a to jest bardzo dobry wyznacznik:) Ogólnie jestem bardzo zadowolony:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre auta napędzane ON z wtryskiem CR generują dużo zakłóceń w odbiorze radia.

Wtryskiwacze CR potrafią zakłócać lepiej niż układ zapłonowy w benzyniaku.

Niestety nie wszystkie radyjka sobie z takimi zakłóceniami radzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bawię się trochę czasu już z CB i takich historii nie słyszałem. Ale nie będę się spierać. Ja mam dci i radyjko średniej klasy jakim jest TTI 660. I jestem zadowolony. Najgorzej z tym radiem było w fiacie 600 gdzie były takie zakłócenia, że masakra - ale tam była benzyna. Z tego co ja wiem, bardziej zależy to od rodzaju i jakości podpięcia gniazda zapalniczki w aucie niz od rodzaju jego napędu. Ojciec ma 407 z HDI i też 0 problemu. U tescia w focusie jest TDDI i też nie ma problemu. Jeździłem też z tym radiem starym kadetem dziadka w dieslu i tez bez problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to spoko. Chyba zaryzykuje i kupię wszystko z allegro... Taniej wyjdzie, jak nie będę musiał nic zwracać ;-) Pierw myślałem aby kupić drożej, ale w serwisie CB, jak coś nie będzie działać, to po prostu im nie zapłacę i nie założę radia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie ma żadnych zakłuceń mimo anteny Hustler IC-100 na klapie bagażnika (myślałem o przełożeniu na dach gdyby był problem z odbiorem.. a że problemu nie ma to póki co siedzi na klapie;)). A co do sprawowania się tego radia w dieslach niestety nie mam wiedzy na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zakupiłem Yosana JC-2204 Turbo i do tego Midlanda ML-145.

Jestem zadowolony, zasięg jest co najmniej 10 km w obie strony.

ASC w Yosanie dużo lepsze niż w Presidencie Johnnym II, nie tnie rozmów.

Yosan okazał się też bardziej czuły i lepiej słychać bardzo oddalone stacje mimo szumów.

Ręczny SQ działa bardzo płynnie.

Zauważyłem, że przy nadawaniu lekko przygasa podświetlenie wyświetlacza.

Zastanawiam się nad umieszczeniem anteny w dziurze po spryskiwaczu tylnej szyby, ale nie wiem czy tam się zmieści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!